תינוק מנתניה במצב קשה, ההורים במעצר

4 0

הבוקר (יום שלישי) נעצרו גבר ואישה תושבי נתניה בני 29 ו-26 בחשד שהתעללו בבנם, תינוק כבן שלושה חודשים, המאושפז במצב קשה בבית החולים לניאדו בעיר. על גופו של התינוק נמצאו סימני חבלה.

מחקירת המקרה עולה כי ההורים הגיעו אתמול עם בנם לבית החולים וטענו שהוא חולה. הרופאים שבדקו את התינוק גילו כי הוא סובל בשברים בחלקי גופו השונים. התינוק אושפז כאמור במצב קשה אך לפי שעה לא נשקפת סכנה לחייו.

מעיריית נתניה נמסר כי "המשפחה אינה מוכרת עד כה לשירותי הרווחה ולא התקבלו דיווחים קודמים על אודותיה. עם קבלת הפרטים מבית החולים ליוו עובדים סוציאליים את המקרה מקרוב, לרבות שהייה לצד התינוק בבית החולים. אנו עומדים בקשר ישיר ורציף עם הגורמים הרפואיים, חוקרי המשטרה ובני המשפחה. בשלב זה אנו ממתינים להשלמת החקירה. נמשיך לעקוב וללוות את המקרה".

 

Related Post

לקראת שינוי חסר תקדים

Posted by - 20 ביולי 2021 0
העיר צועדת אל המאה ה-21  בתוכנית המתאר החדשה שהופקדה ומניחה את העקרונות והמגמות לתכנון ולהתפתחות העיר בעשורים הבאים.  חזון התכנית…

השבוע בכפר יונה: מלגות

Posted by - 30 באוגוסט 2022 0
עיריית כפר יונה הודיעה לאחרונה על פתיחת ההרשמה לקבלת מלגות לימודים לסטודנטיות ולסטודנטים מהעיר, עבור שנת הלימודים תשפ"ג 2022/2023. גם השנה הוסיפה העירייה מלגות והרחיבה את המגוון שלהן, בתמורה לעשייה חברתית לטובת הקהילה בכפר יונה. ניתן להגיש מועמדות למלגה ע"ס 10,000 ₪, בתמורה ל-140 שעות התנדבות בקהילה, או מלגה ע"ס 5,000 ₪, עבורה בתמורה ל-70 שעות התנדבות בקהילה. מעבר למלגות המיועדות כמענה לצרכי הקהילה, ניתן להגיש מועמדות גם למלגות אלו: 1) מלגות בשיתוף העירייה, מפעל הפיס ותכנית פר"ח, יוענקו ל-15 סטודנטים בתמורה ל-140 שעות התנדבות בקהילה. 2) מלגות בתכנית סל"ע בשיתוף העירייה, מפעל הפיס ועמותת "ידידים" יוענקו ל-10 סטודנטים בתמורה ל-140 שעות התנדבות בקהילה. המלגות מיועדות לסטודנטיות ולסטודנטים העומדים/ות בתבחינים המפורטים לכל אחת מהמלגות. פירוט על תבחיני המלגות, קריטריונים להגשה והרשמה, מופיע באתר העירייה www.kfar-yona.muni.il, בקטגוריית "מחלקות נוער וצעירים". ההרשמה תסתיים ביום חמישי, 15.9, י"ט באלול, בשעה 23:00. בכל שאלה, ניתן לפנות למרכז הצעירים, בטלפון 09-8985111 או בדוא"ל [email protected] תמונה: pixabay

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות