תושבי נתניה? בואו ללמוד קורס קנאביס רפואי ולהשתלב בתעשייה

4 0

קנאביס רפואי היה עד לא מזמן תחום הנחשב בשולי המיינסטרים אך בשנים האחרונות מדובר באחד השווקים הישראליים בעלי קצב הצמיחה המהיר ביותר.

הצמיחה המהירה של השוק גורמת לצורך הולך וגובר בכוח אדם איכותי ומקצועי שמבין את השטח לא רק בתחומים שגרתיים כמו מכירות, שיווק דיגיטלי ופרסום, אלא מעל הכל מבין באמת מה זה קנאביס רפואי. בדיוק כאן, תושבים יקרים, אתם יכולים להיכנס לתמונה, ולהצטרף לקורס חדש וראשון מסוגו שיפתח לכם עתיד בתעשייה הכי ירוקה במדינה.

בריא בישראל – אתר הקנאביס הרפואי הגדול במדינה – גאה להשיק את מתחם הלימודים הדיגיטלי הראשון בישראל ללימודי קנאביס, אשר מציעים לכם קורסים מקצועיים הנוגעים לצמח הקנאביס והשימוש הרפואי בו, בדרך להתמחות במקצועות הנדרשים בתעשייה המקומית. במתחם החדש תוכלו ללמוד בקלות את כל הידע הנדרש כדי להתמקצע בתעשייה, ובסיומו תוכלו להשתלב בחברות הגדולות ביותר בשוק הקנאביס הרפואי בישראל.

מחפשים מקצוע חדש או תחביב רווחי שיכול לצמוח ולהתפתח, ולפתוח את הראש עם תחום חדש ומעניין? הגעתם בדיוק למקום הנכון, ושווה לכם לשקול את האפשרות לפתוח לעצמכם דלת ולהרשם לקורס קנאביס רפואי.

קורס קנאביס רפואי באינטרנט – מה לומדים ואיך נרשמים?

מתחם הלימודים הדיגיטלי של בריא בישראל מציע לכם קורסים העוסקים בצמח הקנאביס, החומרים הפעילים שבו והשפעותיהם על הגוף, טיפול רפואי בקנאביס, ההיסטוריה של השימוש בקנאביס למטרות שונות מסביב לעולם, השילוב של קנאביס בענפי החקלאות, הקוסמטיקה והתעשייה הרפואית במדינות רבות בעולם, השימוש בקנבוס (המפ) למטרות תעשייתיות והפוטנציאל של צמח הקנאביס כחומר גלם למיזמים עסקיים שונים. נושאים אלו ועוד רבים אחרים מופיעים בהרחבה בתוכניות הלימוד, שבנויות כדי להפוך אתכם למומחים אמיתיים שחיים ונושמים קנאביס רפואי.

במתחם לימודי הקנאביס של בריא בישראל מקבלים בסיס עיוני נרחב, אשר מונגש לקהל הרחב בשלל מאמרים קצרים בשפה מובנת ופשוטה שאינה דורשת ידע מקדים בתחום, בתוך מתחם לימודים אינטרנטית פשוטה וקלה לתפעול – הכל במטרה לספק לכם פלטפורמת לימוד אופטימלית, נוחות מרבית ואפשרות ללמוד בקצב שלכם, בדרך להפוך לכוח האדם האיכותי העתידי בשוק הקנאביס הרפואי בישראל. לימודים, כמו דברים רבים אחרים, מתבצעים הכי טוב בסביבה הנוחה ביותר, ואת הקורסים הללו אתם יכולים ללמוד אצלכם במחשב או אפילו בסמארטפון.

הלימודים במתחם החדש של בריא בישראל מתקיימים בתצורה מרוחקת בלבד, ללא כיתות פיזיות או מבחנים פרונטליים בכיתה, זאת כדי לאפשר לקהל הרחב לימודים במסגרת נוחה שאינה דורשת נגישות פיזית ואינה מבזבזת זמן יקר בהגעה לכיתה, נסיעות ופקקים. למידה מרחוק, היום בימי הקורונה יותר מתמיד, מאפשרת לכל אחד לסיים את תוכנית הלימודים בתנאים שלו ובלוח הזמנים שמתאים לו.

מחפשים להשתלב באופן מקצועי בתעשיית הקנאביס הרפואי ואולי לעבוד יום אחד בחוות קנאביס או במעבדה מקצועית? קורס הקנאביס הרפואי של "בריא בישראל" הוא המקום שלכם להתחיל בו את הדרך להצלחה, ואולי אפילו תופתעו מהזמן שייקח לכם להשלים אותה. כיום, בוגרי הקורסים של 'בריא בישראל' יכולים להשתלב דרך תהליך השמה במגוון משרות נוכחיות ועתידיות בשוק הקנאביס הרפואי בישראל, בעזרת החברות הגדולות ביותר בענף.

במיוחד לקוראי "השבוע בנתניה" – 30% הנחה על הקורסים באתר!
קוד קופון: israelnow
תוקף: 14/08/20

להרשמה למתחם לימודי הקנאביס של בריא בישראל – לחצו כאן >>

תמונה באדיבות: 'בריא בישראל'

Related Post

חלל ישראלי

Posted by - 15 בינואר 2020 0
הפלנתניה, מרכז מדע חלל ותרבות, נבחר לארח את אירועי שבוע החלל הישראלי – זו השנה השנייה. האירועים בשיתוף סוכנות החלל…

נעים להכיר: מיקרו בתים

Posted by - 26 בדצמבר 2018 0
טרנד הנדל"ן החדש הוא בניית דירות קטנות. כלומר זעירות. גמישות, מתקפלות ורב שימושיות. העתיד כבר כאן. בעידן בו אוכלוסיית העולם…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות