תגידו מברוק למורן אייזנשטיין, אייל גולן חוגג בת מצווה לבת, וגם – כל האירועים הנוצצים וההשקות הנחשקות במדור מציצים

4 0

מברוק ומלא מזל טוב למורן אייזינשטיין שנכנסה השבוע תחת חופה וקידושין עם בן הזוג דני, בחתונה  מהסרטים שנערכה באולמי ג'ונה במלון ווסט לגון בנתניה הגיע לזמר לא אחר מאשר דודו אהרון ואופק המלאך שדאגו לאווירה חשמל, בית הבובות ודיג'י סקאזי נתנו גם הם בראש לאורחים, כאשר בין המאזינים מצאנו גם את : אתי דודאי המעושרת, שמעון בוסקילה, מעיין חודדה ושירלי בוגנים. צילום ברק גולןDSCN6699 DSCN6724 DSCN6752 DSCN6664 DSCN6676

 

  1. קמפיין חדש של חברת זוגלובק יוצא לדרך אלא שהפעם מדובר על קמפיין אינטרנטי חדש לקראת החזרה ללימודים, מי שמוביל את הצילומים הוא יוסף טייב [אבא של המאמי הלאומית -נינט) ואביבה תבורי. צילום: שועלי הרשת

1..... 1. 1

  1. הבעלים של רשת SCOOP רוני ופרדי אינסאז, נחתו מקרוז משפחתי במיאמי הרחוקה ישירות אל תוך סט הצילומים שהוכן במיוחד עבור קמפיין חדש עם הפרזנטורית אלה איילון שגם היא חוזרת מבילוי אישי עם פריס הילטון, אלה כיכבה לצד הילטון בתצוגת אופנה להלבשה תחתונה שנערכה במיאמי-שאפו! צילום: דימה קרמינסקי

2.

2.. 2

  1. מובילי דעת קהל ולא מעט סלבס הגיעו לקחת חלק באירוע הפתיחה של גלריית העיצוב "ריזורט" בבעלותו של היזם ברק נחמני, בין האורחים מציצים תפסה את, שירלי בוגנים, שירה וילנסקי, שלמה בראבא, מיכל אנסקי, עינת ארליך וראש העיר רון חולדאי.צילום: גלריית העיצוב ריזורט

3..... 3... 3.. 3. 3

  1. רשת GOLF עושה את החופש הגדול ביחד עם יעל גולדמן, צחי הלוי ומיה דגן בצילומים לסרטון הפרסומת החדש של הרשת, בין הצילומים דאגו הצוות לפנק את גולדמן בעוגת יום הולדת- מזל טוב.

 

  1. הזמר הכי מצליח במדינה אייל גולן חגג השבוע לבת אלין בת מצווש כדת משה וישראל כזו שלא השאירה אף אמן בבית וכולם הגיעו לפרגן על במה אחת לכבוד אלין, בין האורחים החשובים כמובן אמא אילנית לוי שהייתה חלק אינטגרלי מהרמת האירוע, והזמרים סטטיק ובן אל, נועה קירל, איתי לוי וסטפן. צילום: קמילה אומנות הצילום

5.... 5... 5. 5

  1. דוגמנית העל הישראלית ניבר מדר וזאת שלא מפסיקה לעבוד בחו"ל התייצבה השבוע לצילומי הקמפיין לקולקציית החג החדשה של מותג התכשיטים פדני-PADANI , את הצילומים ערכו הצוות בסטודיו של צלם האופנה שי כהן ארבל בתל אביב. צילום: דורון ברסקי

6 6..

  1. מי שעוד החליטה לדפוק הופעה לכבוד אירוע בת מצווש לאלין גולן היא לא אחרת מאשר רוסלנה רודינה הדוגמנית והשחקנית שהגיעה לפרגן, בין היתר עובדת רוסלנה בימים אלו על קמפיין בו משמשת פרזטורית של המעצבת שלומית אזרד.

7 7.

  1. רשת "בסט מובייל" בחרה לה לצילומי הקמפיין את שימי ריגר איש הכדורסל ופרשן הספורט כאשר תחילה יעלה הקמפיין ברדיו ארצי ומקומי ולאחר מכן יתרחב למדיומים נוספים, שימי מפזז בקמפיין זאת לראשונה מאז שהחלים והצליח להדאיג מדינה שלמה.

8.. 8

  1. ערכת האיפור של IL MAKIAGE הושקה לאחרונה ביאורע נוצץ בו השתתפו להן בנות האיט, יונתן ארן מנכ"ל איל מקיאג' ושירן הולצמן סמנכ"לית מוצר, ארחו את בנות האיט: עדן פינס, ליבר בלילתי, ספיר אביסרור ואיב קורישא, בין האורחים נקלטו בעדשת מציצים:סוזי בום, זואי תבורי, לירז אסייג וגלית פרבר-שרצקי. צילום: רפי דלויה

9 9.... 9... 9.

  1. מופע הקיץ החסידי הגדול נערך לאחרונה בעיר נתניה בהובלת עיריית נתניה ומטה "משיח נתניה" ובשיתוף רדיו קול ברמה, כ-15,000 איש פקדו את מרכז העיר לטובת החגיגות, בין הזמרים שהגיעו מצאנו את ישי ריבו, ישי לפידות ויוני שלמה. ראש העיר מרים פיירברג הגיעה אף היא ליטול חלק בחגיגות כאשר המנצח על החגיגות הוא לא אחר מאשר אלעזר פרץ.

10. 10

  1. ירושלים של זהב, מעיין עדן כהן ואמא אתי החליטו לצאת ליום כיף בשילוב קודש, השניים התחילו את היום בארוחת בוקר מזינה משם נסעו לבירה ירושלים שם דאגו להשאיר פתק בכותל המערבי, המדור מאחל לכן הגשמה של מה שרשמתן בפתק! בהצלחה.

11

  1. מלא מזל טוב מגיע לעוה"ד יונתן ג'ורנו על חגיגות המומולדת שנערכו בפאב החאליסי עם חברים ומשפחה, בין הצלילים והנשנושים לא הצלחנו למצוא אפילו לא גרם של פוליטיקה וכל החברים הגיעו נטו ליהנות ולפרגן, ביניהם מצאנו את יוסי דורון, חיים ג'אן ודניאל מרטין זבולונוב מהמארגנות!

12

  1. מבלים להם בקבוע בחוף פולג האיש והאגדה מיכה פדרינג והצוות גיא חביב ואוהד סרוסי, מידי שישי ושבת מגיעים הצוות לספוג ויטמינים חיוניים מהשמש ולשחרר קצת לחץ מכל השבוע, מוזמנים להצטרף.

13

  1. מי שעוד עזבו את הארץ לטובת טיול בטן גב ביוון הרחוקה הם הצמד רפי ורותם ימין שהחליטו לקחת פסק זמן מהלחץ הישראלי ולצאת לחופשה זוגית ורומנטית, למדור נמסר בתגובה כי יוון מדהימה רק חבל שלא היו גלים עבור רפי-אולי בפעם הבאה!

14

  1. מלא בהצלחה בתפקיד החדש לדודי כהן שהחליט השבוע להצטרף לאחת המפלגות המתמודדות לראשות/מועצת העיר, דודי איש עשייה מזה שנים ומשקם בני נוער בסיכון תוך החזרתם למעגל העבודה, שיהיה במזל ושתעשה רק דברים טובים דודי יקר.

15

  1. בשעה טובה אנו מכריזים בזאת על העובד המצטיין לשנת 2018 עמית עמר התותח על חלל שסיים את החציון הראשון בחברת "פתרונות תקשורת" כמצטיין, בתמורה העניק לו הבעלים יהושוע שלמה את המפתחות לרכב- שתיסע רק בדרכים טובות, אמן!

16

  1. ברלין הרחוקה הצליחה להביא אליה את משפחת דגה היקרה, אבא ניר ואמא שני שארזו את עצמם יחד עם הילדים יש לציין, לברלין היפה, בתמונה נראים הזוג המלכותי צועדים ברחובות ברלין…שאפו לצלמים!

17

  1. זו השנה השלישית שרפי ימין [ חבר מועצת העיר] אומר לנו "פסטיבל בירה" בעיר נתניה, הפעם דאגו הצוות להביא עבור התושבים את הדג נחש כאשר מרפי נמסר בתגובה: " אנחנו ממשיכים במלוא המרץ לפעול למען הצעירים בעיר ונמשיך להצעיד את נתניה קדימה עם פעילויות ופסטיבלים ברמה הגבוהה ביותר ולטובת התושבים".

18

  1. פרויקט ראשון מסוגו בישראל שייפתח ביום 14/8 ולמשך כל תקופת החגים כפי שהשיקה לאחרונה חברת פקטורי 54, לא כדאי לפספס, חנות קונספט חדשה בשטח של 2,000 מ"ר בשיתוף פעולה עם מיטב המותגים הבינלאומיים והנות של עד 80%, להשקה הראשונית מצאנו את נועה קירל, אורי פפר, אנחל בונני, טום באום, מיכל אנסקי, אורטל עמר, אגם בוחבוט, גילת אנקורי ועוד רבים אחרים.

19...

19.....

19

  1. הכירו את בר זומר, דנה זרמון והמעצבת העולה אוריה עזרן שחברו יחד לטובת צילומים בסימן העצמה נשית לקמפיין החדש של FETISH רשת נעלי נשים המשלבת טרנדים מובילים בעולם כגון ג'ורג' בישוף, וורנר, בייל, שוגר דדי.  צילום: בן דיאמנט

 

20 20..

 

 

Related Post

חברת שיש לשיש מדרגות

Posted by - 11 בינואר 2021 0
איזה צבע כדאי לשיש מדרגות? לבן עם ורידים שחורים אתה באמת לא יכול להשתבש במדרגות בצבע וטהור, לבן לגמרי, במיוחד…

איך עובד מתמר לחץ?

Posted by - 10 בינואר 2021 0
מתמר לחץ הוא מכשיר שמודד את לחץ הנוזל ומעיד על הכוח שהנוזל מפעיל על משטחים שנמצאים איתו במגע. מתמרי לחץ…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות