שפע של מסעדות בנתניה

6 0

מסעדות בנתניה אפשר לראות בכל מקום כמעט, בחוף הים, בסביבת בתי המלון, במרכז העיר ובשכונות הוותיקות והחדשות.

מסעדות בנתניה

התושבים הקבועים והתיירים הרבים נהנים מהיצע רחב במיוחד של מסעדות בנתניה בספקטרום רחב מאד של סוגים וטעמים. בשנים האחרונות המבחר הקולינרי השתפר מאד וקמו בעיר מסעדות חדשות רבות המציעות חוויות גסטרונומיות יוצאות דופן.

אוהבי המאכלים הישראליים ייהנו מחומוסיות נפלאות הממוקמות במקומות שונים בעיר וסוחפות אליהן קהל רב שאינו מוותר על הטעם הביתי של החומוס, הפלאפל והתוספות השונות.

גם מסעדות מזרחיות ואותנטיות, שבהן אפשר ליהנות בעיקר מבשרים משובחים, שפע של סלטים ומאכלים רבים נוספים צצו במקומות שונים ברחבי העיר וגם באזור התעשייה הפעיל כדי לתת מענה לאלפי העובדים בסביבה זו.

טעמים אסיאתיים

מסעדות בנתניה מציעות גם כמה נקודות מפגש לאוהבי המאכלים המיוחדים ממזרח אסיה, אוכל תאילנדי, יפני, סיני, ווייטנאמי ועוד. אחת ההצלחות הגדולות בעיר הן מסעדות הסושי שאהובות מאד על התושבים.

מי שהולך לטייל בקרבת הסושיות נהנה לראות חבורות חבורות של בני משפחה וחברים האוכלים סושי בזה אחר זה מתוך מגשים ענקיים שמתרוקנים במהירות די גבוהה.

טעמים אירופאיים

הכמות הגדולה של העולים החדשים מצרפת המרוכזים בעיר יצרו דרישה לאוכל צרפתי אמתי במסעדות בנתניה. כמה מסעדות שמתמקצעות בנתח שוק זה יצרו אווירה צרפתית והרבה רגעי נוסטלגיה וגעגועים לפריז. הריחות, התחושות והטעמים יוצרים במסעדות בנתניה את צרפת הקטנה לשמחת כולם.

גם מסעדות האוכל האיטלקי זוכות להצלחה גדולה, הישראלים מאד אוהבים פיצות בטעמים מפתיעים פסטה בשלל רטבים, פוקצו'ת, דגים ושפע של טעמים המזכירים לכולם את הנסיעות שלהם לאיטליה.

בתי קפה

בתי קפה של הרשתות המוכרות וגם בתי קפה בעלי סניף אחד סוחפים לקוחות רבים לשבת באולם או במרפסת שלהם, ליהנות ממה שקורה בקניון, על חוף הים, באזור התעשייה או בשכונה החדשה. התפריט המגוון מאפשר ללקוחות לבחור מתוך ההיצע העצום של מאכלים קלילים, ארוחות מזינות על פי תחושת הרעב של כל אחד מהם וכמובן קפה משובח מתוך מבחר הטעמים הקיימים.

מסעדות דרום אמריקאיות

כל מי שחוזר מטיול התרמילאים הגדול באמריקה הלטינית מחפש מסעדות בנתניה שיזכירו לו ולו במעט את הריחות ואת טעמי הבשר של ברילוצ'ה והערים המרתקות הנוספות בארגנטינה ובמדינות הסמוכות פרו ברזיל וקולומביה. המסעדות הפועלות על טהרת המזון הלטיני מציעות חגיגות בשרים יוצאות דופן הגורמות לכך שרבים מתושבי העיר מגיעים למסעדות הללו ונהנים ממנות משובחות, עסיסיות וטעימות במיוחד.

בילויים בנתניה

אחת הערים הגדולות והמושקעות בישראל, מציעה מסעדות בנתניה בכל טעם רצוי, במבחר גדול וברמה קולינרית גבוהה מאד. יעידו על כך התיירים הרבים המגיעים ארצה שנה אחר שנה עד ובכל פעם הם מגלים מקומות בילוי חדשים, מסעדות ובתי קפה חדשים המציעים מנות חדשניות באיכות יוצאת דופן או לחילופין ובעיקר לילדים, המון מסעדות של מזון מהיר, המבורגר צ'יפס ודומיהם.

Related Post

ספירת מטבעות

Posted by - 1 במרץ 2022 0
הרבה בתי עסק נוהגים לקבל כסף מזומן, במטבעות דווקא, כמו למשל – מכולת, סופרמרקטים, חנויות קמעונאיות, מכבסות, שטיפת מכוניות, וכיוצא…

הסתכלו לחגים בשיניים

Posted by - 4 בספטמבר 2018 0
כאבי חניכיים ושיניים, כשהם מתפרצים, מאפילים על הנאות אחרות הקורות בו זמנית. בתקופת החגים, כאשר רבים מאתנו נופשים ו/או נהנים…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות