שייע פייגנבוים הגיע לסדרת אימונים, הפרמיירה לסרט המדובר "מאמה מיה" וגם – נפתח מרכז קוסמטיקה חדש בעיר

6 0
  1. בסימן אהבה ולרגל יום האהבה ותחת ניהולו של סיימון יוסף רכז התרבות, דיירי " משבנות אחוזת השרון" בנתניה, עטפו את תושבי עוטף עזה ויצרו עבורם עפיפוני אהבה במקום תבערה, המדור מאחל אריכות ימים ובריאות לדיירים, מחמם את הלב!

1.

  1. מאות עובדי ובכירי לוריאל ישראל יצאו השבוע ל-7 מוקדים שונים הפרוסים בארץ והכל כהתגייסות לטובת האוכלוסיות המוחלשות במסגרת יום האזרחות הטובה 2018, העובדים ממטה החברה בנתניה וקיסריה התגייסו בשיתוף עם עמותת "ילדים בסיכוי", מציצים מברכת על הפעילות ומעודדת המשך עשייה-שאפו!

2 2..

  1. הדוגמנית נויה אריאלי נבחרה להוביל את קמפיין האופנה של המעצבת לילך אלגרבלי לקיץ הקרוב, נויה בת 22 השתתפה בתחרות מלכת היופי 2017 ומרבה לטייל מסביב לעולם הצליחה לגרום לבנות המין היפה להגיע ולהתרשם מהקולקציה.

3.. 3

  1. לפרמיירה של הסרט המדובר "מאמה מיה" שנערכה בסינמה סיטי גלילות הגיעו לא מעט סלבס, ביניהם נקלטו בעדשת מציצים: נועם פרוסט, אלכסה דול, אימרי זיו, קלוד דדיה, יפית גרינברג, תמי מונטג, שרון איילון, הלן הוד ועוד רבים אחרים, עופר חן עם התמונות- בטוחים שזללתם ועשיתם חיים!

4.... 4.... 4.. 4

  1. לאירוע פתיחת מתחם הכושר הציבורי והחכם " ספורט אנד אפ" המצוי במתחם הספורטק, הגיעו לסדרת אימונים לא פחות מאשר: ענת הראל, דני רופ, שייע פיגנבאום, קסניה טרנטול, נטע ריבקין, מהרטה ברוך ועוד תושבים רבים, בטוחים שהורדתם עוד כמה קלוריות-בהצלחה!

5 5....... 5... 5.

  1. השחקן אלברט אילוז [חובב יין מושבע] הגיע כל הדרך מהצפון הרחוק לתל אביב למסעדת "זויה גריל בר" שם חגג עם חברים על יין ואוכל משובח, בין ביס לביס סיפר אילוז למציצים כי חזר השבוע מסשן צילומים באוקראינה יחד עם האחד והיחיד יהודה לוי-מחכים להפתעות.

6

  1. הקומיקאי והבדרן הכי מוכר במדינה, כן כן, שלום אסייג, נתפס בעדשת מציצים כשהוא נהנה מתקופת הפגרה ומבלה בחופשה בטן גב בקיץ הישראלי, אסייג נתפס במלון רימונים שבטבריה יחד עם אשתו אירנה והבת מאיה כשהם מתפנקים ע"י שף המלון מר מוטי אילוז שדאג לאסייג בחופשה.

7

  1. מאמן הכדורגל האגדי שימי ג'אן [ זה שחזר לאחרונה לאמן במכבי נתניה] ארז את עצמו יחד עם האישה לטובת חופשה מפנקת בבודפשט, שימי הפתיעה את האישה בטיול לכבוד פגרת הקיץ- תעשו חיים ושימרו על עצמכם.

8

  1. המתמודד לראשות ומועצת העיר מר אפרים בולמש ברגע של נחת יחד עם הנכדות היקרות, אפרים אומר כי הים הוא התרופה לנפש ועם הנכדות בכלל השמים הם הגבול, אחלה סבא!

9

  1. המקום החדש והמרכז לקוסמטיקה של אתי דוק וסימה שמואלי עבר השבוע בשעה טובה למשכנו החדש, עדשת מציצים לא יכולה הייתה לפספס את אירוע הפתיחה שם הוצגו המוצרים והמותגים מהמובילים באירופה.

10

  1. איש העסקים מאור כספי, החליט לפנק את המאורסת שקד בכינויה "שושה" בחופשה מושלמת מעבר לים, פרטים לגבי היעד עדיין אסור לנו לחשוף אבל מבטיחים לעדכן בתמונות בהמשך-תעשו חיים!

11

  1. כנראה שהימים החמים אכן משפיעים על תושבי נתניה שבהמוניהם יוצאים לטייל בעולם, הפעם תפסנו את שלושת המוסקטריות: גלית אליהו, שני בן משה ודנית מטה שיצאו לטיול בנות והשאירו את הבעלים לטפל בילדים, היעד הוא רומניה והמדור מקווה שעפתן באוויר.

12

  1. השבוע סיימה בהצטיינות ליאור גולדברג את קורס הקצינים, ליאור הסבה גאווה אין סופית למשפחה בכלל ולאמא רקפת בפרט, המדור מצפה ממך לגדולות אז קחי בחשבון…

13...

  1. אדם אבוטבול נצפה ממש רגע לפני חתימת הסכם שאת פרטיו עדיין לא ניתן לפרסם עבורכם, מה שכן אפשר לומר הוא שאדם מכין לנו לעיר הפתעות ואטרקציות שישאירו הרבה צעירים פעורי פה-בהצלחה.

14

  1. המדור מאחל המון מזל טוב ועד 120 כ-20 למעיין חיון שהופתעה ביום הולדת אליה הוזמנו חברים ומשפחה, את הגיל לא נפרסם אבל מה שכן מותר לנו לומר, זה שהחברות דאגו להפקת הפתעה, שביט ביטון ובר חובב-שאפו!

15

  1. עוד סשן חוגים של פילאטיס יוצא לדרך, הפעם הצלחנו לתפוס עבורכם את אשת הפילאטיס המוכרת הילה אשר בסטודיו שבכפר יונה, הילה מעבירה סדנאות אשר מביאות לשינוי חיים במלוא מובן המילה הן בנפש והן בגוף-מומלץ.

16

  1. מי שהחליטה לצאת השבוע ולספוג קצת אווירת קיץ היא לא אחרת מאשר מעיין לוי, מעיין שוקדת על לימודיה בימים אלו והחליטה לצאת לברייק קצר שהוליד תמונה ששווה אלף מילים.

17

  1. ואם בימי הולדת עסקינן, שלא במקרה הצלחנו להביא תיעוד מחגיגת יום ההולדת שערכו אבא אלעד ואמא מירי לבית משפחת ביתן שם חגגו לילדה סול ביתן יום הולדת שנתיים, הילדים נהנו וההורים עבדו חח שיהיה רק בשמחות!

18

  1. הזמרת והיוצרת דורין אור אעידן [ כן כן, אחת האחיות מהסיסטרס וזאת שכיכבה בתכנית tlv ] יוצאת בפרוייקט יצירתי ומקורי בו היא מתעדת את דרכה עד להצלחה המיוחלת, בין הסרטונים השונים שמעלה מידי יום אור לעמוד הפייסבוק שלה ניתן למצוא שיטות כיצד להביא לפרוץ ההצלחה-שווה מעקב, גם יפה וגם אופה.

19

  1. אילן מקייס הנתנייתי הכי עסוק, לא מוותר על בילוי יומי ושבועי עם הילדים בחוף סירונית, אילן צועק בכל מקום שנתניה היא הריביירה של ישראל, אם נשפוט לפי התמונות בפייס, נראה כי בשנים האחרונות אילן הפך לפרזנטור של חוף סירונית.

20

21. מור דרעי, יוצא בית הספר למשחק בית צבי, מי שזכור לנו מהסדרה ג'וני, ועוד טלונובלות, נצפה לאחרונה בפרסומות, חזר אלינו משהות ארוכה בלס-ווגאס, מתכונן לדבר הגדול הבא, מור מסרב בשלב זה לחשוף מה התכניות אבל השבוע נתפס בצילומים לקראת השקה חדשה. אנחנו ממתינים לראות מה מתכנן לנו מור. ומאחלים בהצלחה.

21

 

 

 

 

 

 

 

 

Related Post

בוחרים בית הארחה בצפון

Posted by - 22 ביוני 2022 0
טיול בצפון הוא חלום של כל ישראלי, ומדי פעם עולה הרצון, שלא לומר הצורך, להיכנס לרכב, ולהצפין. כבישי הארץ הנוחים…

מגשימים

Posted by - 21 ביוני 2022 0
פרויקט ייחודי שהוקם במטרה לעודד בני נוער לאחריות קהילתית וחברתית, לחשוף אותם לעולם הפילנתרופיה והפוטנציאל הטמון בו שיכול לתת לנוער…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות