שופרסל מודיעה על ריקול בסדרת מוצרי פסטה של המותג הפרטי

7 0

שופרסל מבקשת להודיע ללקוחותיה, כי בשל חשד להימצאות חרקים זעירים בחלק ממוצרי פסטה המפורטים להלן, הציבור מתבקש שלא לצרוך מוצרים אלו. חרקים אלו נמצאו במספר אריזות ממוצרי הפסטה של המותג הפרטי בתוצרת "ברוטו" איטליה, המיובא על ידי שופרסל – על פי הברקודים המפורטים להלן.

כמשנה זהירות ומתוך הבטחת איכות ותקינות מוצרינו ורצון לספק ללקוחותינו את המוצרים באיכות הטובה ביותר, שופרסל פועלת להורדת כל סדרת מוצרי היצרן הבאים ממדפי הרשת.

המוצרים הנכללים בהודעה זו הינם:

שם המוצרמשקל  (גרם)ברקוד
פסטה טליאטלה5007296073106074
פסטה פנה ריגטה5007296073011217
פסטה פוסילי  5007296073011224
פסטה פרפלה5007296073011248
פסטה קונקיליוני5007296073053743
פסטה לומקה ריגטה5007296073053750
ספגטיני מספר 35007296073124382
ספגטי מספר 55007296073124399
מקרוני בוקטיני מס145007296073153337
פטוצ'יני ללינגויני5007296073229674
שם המוצרמשקל  (גרם)ברקוד
פוזילי חיטה מלאה5007296073112464
ספגטי חיטה מלאה5007296073112471
פסטה פוזילי 3 דקות5007296073160663
פסטה גנצ'טי 3 דקות 5007296073160670
פסטה קלמרטה 4007296073262930
פסטה קזרצ'ה 4007296073262947
פסטה מאפלדה 5007296073262954
פסטה טריקולור  5007296073011194
טריקולור פרפלה5007296073106081
קנלוני 2507296073074649
דפי לזניה 5007296073053767

ההודעה מתייחסת לכל תאריכי התפוגה עד וכולל 09/2021.

שופרסל עדכנה את שרות המזון במשרד הבריאות בפרטי ההודעה, וכעת החברה פועלת להורדת כל המוצרים ממדפי הרשת ומבקשת מהציבור שלא לצרוך אותם. כמו כן שופרסל מודיעה כי לקוחות שרכשו את המוצרים יוכלו לפנות לקבלת החזר כספי בגינו. בכל שאלה הציבור מוזמן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בטלפון 1-800-68-68-68 או דרך אתר האינטרנט של החברה ונציגי שירות הלקוחות ישמחו  לסייע.

Related Post

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות