שומרים על  העור בקיץ

6 0

במיוחד לחובבי השמש הישראלית ושעות שיזוף יתר בחופי העיר או בבריכות הסביבה, קבלו טיפים חשובים על שמירה על עור הפנים והגוף בחום ישראלי.

הקיץ הישראלי ידוע בחום הלוהט (30 מעלות בצל זה לא רק שם של תכנית רדיו מיתולוגית) וכמובן מלחות רבה. לחות, כמובן, היא פונקציה גיאוגרפית ותושבי נתניה המתגוררים לאורך החוף מודעים ללחות הגבוהה.

שהייה בשמש למשך זמן ממושך עלולה לייבש ולגרום נזקים לעור,  לרבות עור הפנים. מעבר לכוויות, קרני השמש עלולות לזרז היווצרות של קמטים וקמטוטים, כתמי גיל ואפילו עור רפוי. הלחות והטמפרטורות הגבוהות עלולות גם הן לתרום את שלהן, בדמות עור שמנוני, למשל.

כדי ליהנות מעור נעים וזוהר גם בקיץ, ביקשנו ממומחי הרבלייף, לרכז עבור קוראות "השבוע בנתניה" שורה ארוכה של טיפים חשובים כיצד ניתן לשמור על העור בימי קיץ החמים

46

צילום באדיבות הרבלייף

לשמור על עור נקי

הדרך הכי בסיסית ביותר לשמור על העור הוא שמירה על הניקיון.  במהלך הקיץ, כשמזג האוויר חם ולח, העור מייצר יותר שומן. לכן, כדאי לדאוג לניקיון העור אפילו יותר מתמיד. דאגו לנקות את העור לפחות פעמיים ביום: בוקר וערב. תכשיר ניקוי על בסיס אלוורה מסדרת SKIN של הרבלייף הוא פתרון מצוין. הוא מתאים לעור רגיל עד יבש ואינו מכיל תוספת של פראבנים וסולפטים. הוא מסיר איפור, לכלוך ועודפי שומן מהעור, בלי לגרום לגירוי. שימוש יומי בתכשיר יעזור לשמור על עור נקי ובריא.

קרם הגנה

קרם הגנה הוא מוצר חובה בקיץ. אל תרשו לעצמכם להיחשף לשמש לפני שנמרחתם כמו שצריך, בכל אזור שחשוף לשמש, מהראש ועד כפות הרגליים. חשיפה לקרני UV עלולה לגרום לכוויות, קמטים, קמטוטים והזדקנות של העור. קרם הגנה יכול לעזור לכם למנוע את כל אלה. הצטיידו בקרם הגנה מעל 30 SPF והתמרחו בהתאם להוראות, כל עוד אתם בשמש.

נוגדי חימצון

נוגדי חמצון יכולים לסייע לשמור על עור בריא. ויטמין C, למשל, מגן על העור מפני נזק סביבתי ומסייע לייצור קולגן בגוף. מוצרי קוסמטיקה שמכילים נוגדי חימצון יכולים לעזור לגוף להילחם ברדיקלים החופשיים שפוגעים בו ולשפר את מראה העור. הוסיפו נוגדי חימצון גם לתזונה היומית. צרכו ירקות טריים ופירות כמו אננס, פירות יער ופירות הדר, העשירים בנוגדי חימצון, ויטמינים וחומרים מזינים אחרים.

שתו מים והרבה

מים הם מרכיב חשוב בבריאות העור. הם מסייעים לעור להיראות גמיש, זוהר ורך יותר. בנוסף, הם עוזרים לגוף לשטוף את הרעלים דרך הזיעה והשתן. קחו תמיד בקבוק מים ודאגו לשתות לפחות 3-2 ליטרים ביום, ואפילו יותר אם אתם מבצעים פעילות גופנית או עובדים בחוץ.

קרם לחות

רבים חושבים שהלחות באוויר במהלך הקיץ מספיקה, והעור לא זקוק ללחות נוספת. האמת היא, שקרם לחות הוא אחד המוצרים החיוניים יותר במהלך הקיץ. החום עלול לייבש את העור, ולחות יכולה לעשות לו רק טוב. גם אם יש לכם עור שומני, אל תוותרו אל קרם לחות אשר מתאים לסוג העור שלכם. בחרו בקרם לחות קליל ולא שומני, רצוי קרם לחות שמכיל SPF לשעות היום. דאגו להעניק לעור לחות גם לפני השינה, כדי לעזור לו לקבל את מנת הלחות שהוא זקוק לה במהלך הלילה.

 

צילום תמונה ראשית: באדיבות הרבלייף. שאטרסטוק

 

Related Post

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות