רוסלנה רודינה נצפתה בעדשת מציצים בברצלונה, הפרזנטורית החדשה לבית משפחת ספידו וגם –ניצחונם של קבוצת הנוער מכבי נתניה מול ביתר טוברוק

8 0
  1. צוות מציצים מגיע עד ברצלונה שם הצליח לתפוס בעדשה את רוסלנה רודינה יחד עם הדוגמן ואושיית האינסטגרם ולנטין לאונרד שכיכב בעונת הישרדות בצרפת, השניים צולמו לקמפיין כלות חדש של המעצבת שלומית אזרד- היה חם! צילום: דביר כחלון.

1

  1. פרזנטורית חדשה לבית משפחת ספידו וצוות מציצים קיבל הזמנה מיוחדת לתעד מאחורי הקלעים, נועה פפושדו יוצאת בקמפיין חדש לבגדי ים של המותג בענף הספורט קולקציית 2019 ולכן שווה לעקוב, צילום: אור גפן.

2 2.

 

  1. דניאל קולצ'קו נבחרה ע"י המעצבת לילך אלגרבלי להוביל את קולקציית הקיץ החדשה, דניאל בת 19 חובבת אופנה מוסיקה ומסיבות צפויה להופיע בקטלוג שיועבר ל-60 מדינות. צילום: גלעד בר שלו.

3.. 3

  1. דורון בן דוד מהסדרה פאודה [ סטיב] ומטומטמת נבחר להוביל סרטון דיגיטל של רשת מחסני השוק לקראת יופ העצמאות, בן דוד בילה יום שלפ על הסט בניפנופים ולתפארת מדינת ישראל. צילום: אביב פרסום.

4.. 4

 

  1. מנכ"ל מלונות דן ודן פנורמה רונן נוסבאום וגיא אדירן אירחו את האמן עידן רייכל, דני רובס ולהקת הקאברים SRF במסגרת סוף שבוע מוסיקלי מיוחד במלון, מהאירוע נהנו להם 500 אורחי המלון וגם מצלמת מציצים, צילום: אייל רבינוביץ.

5

  1. היכל התרבות בנתניה שוקק חיים ואמנים, הפעם תפסנו את יקיר המדור טל חמד באירועי שבת תרבות יחד עם המראויינים גדעון רייכר, רוביק רוזנטל, רוני בר און ואורי סלונים, היה מעניין.

6

 

  1. מברוק ובשעה טובה לקבוצת הנוער מכבי נתניה על ניצחונם בדרבי האחרון מול ביתר טוברוק, היה משחק מותח בטירוף עם יכולות מדהימות של הקבוצות והשחקנים בסופו ניצחה קבוצתו של המאמן יוסי טוויל ויובל עקיבא והעפילה לגמר גביע המדינה-שאפו.

7

  1. מי שהחליטו השבוע לקחת הפסקה מהשגרה ולהגיע למלון ווסט לגון לטובת יום פינוק היו מעצבת הגבות האגדית גלית אליהו יחד עם החברות מילה כהן ותום מלכה.8
  2. השבוע נערכה מסיבת עצמאות משותפת לכל ילדי הגנים בעיר בבית הספר חפר, הילדים נהנו מסרטונים שווים מהדלקת משואות משלהם ואין ספק שהיה בוקר כחול לבן הכי משמח שאפשר עם חוויה מתוקה לילדים. בוקר של כיף. 9
  1. מסיבות יום הולדת כבר ממזמן הפכו להיות אירוע לכל דבר ועניין ובמיוחד שמדובר על הבן או הבת שלכם, הפעם הוזמן אלירן התותח להפיק אירוע יום הולדת בסגנון פול מון ממש כמו בתאילנד, הילדים עפו על זה ועשו כיף כיופק של חיים.

 

10

  1. מדור מציצים לא מפספס אף יום הולדת, הפעם המדור מאחל מזל מלא מזל טוב לנופר פאלח המורה הכי הכי שחוגגת לה עוד אביב לאוסף ומתוכננת לקבל מתנת יום הולדת שתשאיר אותה מופתעת- חכו להמשך….

11

  1. הם התחילו כצמד אחים רוכבי מוטוקרוס כאשר לימים נטש גורו האופנועים עמי מלול את הענף לטובת החליפות וייצוג הנהגים בבתי המשפט כאשר אילן מלול נתפס כממשיך דרכו בעולם המוטוקרוס הפעם תפסנו אותם יחד!

 

12

  1. היום יום הולדת לאדרת קוזוח חג לה שמח וזר לה פורח, מדור מציצים מאחל ים של מזל טוב לאדרת ומאחל לה שיתגשמו כל משאלותייך לטובה, אדרת עו"ד במקצועה מלווה ומסייעת לאזרחים רבים בכל התחומים-עד 120.

13

  1. אחרי כמעט יותר מ-30 שנה שלא ישבו מסביב לשולחן אחד התאחדו להם חברי הילדות במסעדת היקב להעלות זכרונות מפעם, יעקב קורסיה, משה אלימלך, דני שטרית ושלמה ישי האגדי יחד עם חברים נוספים דאגו להבהיר לנו שהם עדיין כאן ובגדול!

14

 

  1. הבעלים של רשת ההסעות המובילה בשרון "גלגל אקספרס" יוצא בפתיחה חדשה לעסק החדש, שי סבג פותח לרווחה סניף נוסף של תחנת מוניות לרווחת התושבים בעיר, שי איש עסקים מוכר עושה מאמץ להשקיע את עסקיו דווקא בתוך העיר כאקט אידאולוגי- המשך כך!

15

  1. למי מכם שלא מכיר את האחים לבית משפחת חדד כנראה שפיספס בגדול, הפעם צוות מציצים מביא לכם עדכון על מעבר מפעל " אלוף העץ" למחסנים החדשים עם צוות האחים אילן וניר חדד שידאגו לכם עד השמיים ובחזרה.

16

 

  1. כנראה שהסדרה הכלה מאיסטנבול החזירה את טורקיה ליעד תיירותי מועדף על הישראלים, הפעם תפסנו את הגברת שלא מפסיקה ליהנות מהחיים ליטל מלאכי בטיול ספונטני לטורקיה ולא באמת לטובת הכלה מאיסטנבול, תחזרי אלינו בשלום ותעשי חיים!

17

  1. האביב עכשיו בפתח ומי שהחליטו לארוז את עצמם ולעלות על טיסה לכיוון רומא המדהימה היו עוה"ד התותח שי עמר יחד עם בת הזוג שירן כראדי שנהנו להם מארוחה מזינה ומנופים עוצרי נשימה-תבלו מתוקים.

 

18

  1. בת מצווש לנינה הנסיכה נערכה לאחרונה באולמי "אירועים אורבניים" שם תפסנו את יקירי המדור הגברת אורטל ישראל ובעלה איציק התותח בתמונה משותפת עם הקטנה נויה, תמונה 1 שווה 1000 מילים!

19

Related Post

שרים למדינה

Posted by - 27 באפריל 2020 0
יוני רועה, איילה אינגדשט, אורן חן, בית הבובות, ג'קו אייזנברג ואקסום, בביצוע שיר חדש שהופק במיוחד לכבוד יום העצמאות השנה,…

קרנבל ב vibes  טוב

Posted by - 17 בינואר 2018 0
המסורת נמשכת: עיריית נתניה וארגון גולשי הגלים בישראל , ה-WSLׁׁ ׁ(ליגת הגלישה המקצועית) אירחו זו השנה השלישית ברציפות את תחרות…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות