נתניה למען הים

3 0

יום האוקיינוסים צוין בנתניה עם הפנינג חגיגי בחוף פולג בהשתתפות גולשים, חניכי צופי ים ומבקרים, שקיימו משט ראווה ויצרו את המילה "ים".

עיריית נתניה ציינה את יום האוקיינוסים הבינלאומי באירוע חגיגי שהתקיים ביום שישי האחרון בחוף פולג. באירוע, אשר הופק ע"י אגף איכות הסביבה בשיתוף מנהלת החופים, רט"ג ועמותת אקו-אושן, השתתפו עשרות עמותות, מתנדבים מקהילת אנשי הים התיכון ותושבי העיר במטרה להעלות את המודעות לשמירה על החופים והים ולקדם הכרזה על שמורה ימית בין פולג להרצליה. הכרזה על השמורה חיונית להגנה על בתי גידול ייחודיים בקרקעית הים, הגדלת מגוון המינים (דגים, צבים, צמחי ים וכד') ותתרום לים נקי יותר.

צילום דימה דורף 2

האירוע כלל פעילויות לכול המשפחה – סדנאות יצירה, דוכני הסברה, הקמת מיצג אומנותי מפסולת, סיור מודרך בשמורה ועוד. כמו כן, עשרות גולשים של בתי ספר לגלישה בעיר, צופי ים ובמבו וילג', קיימו משט ראווה ויצרו את המילה "ים" לעיני מאות המשתתפים.

 

במהלך ההפנינג נרשמו עשרות תושבי העיר להיות חלק ממערך מתנדבים אשר יסייעו בהסברה, בסקרים, בניטור ובמחקר.

צילום דימה דורף

אשת התקשורת מיקי חיימוביץ, הגיעה לאירוע במסגרת פעילותה לקידום הנושא. חיימוביץ ציינה כי חוף פולג הינו מן היפים בארץ וכי מוטלת עלינו אחריות רבה לשמירה על הים עבורנו ולמען הדורות הבאים.

אירוע זה מצטרף למגוון האירועים והפעילויות שמקיימת עיריית נתניה למען השמירה על חופי הים הנעשים לאורך השנה. העיר נתניה התברכה בכ- 13 ק"מ של רצועת חוף מהיפות בארץ ובה כלל חופי הרחצה המוכרזים בעלי תו הדגל הסביבתי לחופי הים- הדגל הכחול.

 

(קרדיט צילום: דימה דורף)

 

Related Post

מידע אודות זיווד הרכב

Posted by - 31 בינואר 2023 0
הגיע הזמן לקנות רכב גדול יותר שישמש אתכם כרכב עסק ואפילו יש לכם בראש כבר חברה או אפילו כמה דגמים…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות