נציג פיקוד העורף ומשרדי הממשלה: "נתניה מהווה מודל לרשויות אחרות במוכנותה לחירום"

4 0

 

בביקורת משולבת של פיקוד העורף, רשות החירום הלאומית ומשרדי הממשלה: נמצאה עיריית נתניה מוכנה לשעת חירום. 

בצל ההסלמה והירי המאסיבי לעבר יישובי הדרום, נערכה בשבוע האחרון ביקורת משולבת של פיקוד העורף, רשות החירום הלאומית ומשרדי הממשלה, לבחינת היערכותה של עיריית נתניה לשעת חירום. הביקורת שנקבעה מראש – נערכה בהשתתפות ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, חבר המועצה עקיבא יצחקי, מנכ"ל העירייה אבי בן חמו, ראשי המנהלים והאגפים בעירייה, מנהלי מחלקות ועובדים רבים נוספים.

את ההכנות לביקורת שנמשכו מספר חודשים הוביל אגף החירום בראשותו של יוסי בר. בסיכום הביקורת ציינו המבקרים לשבח את היערכות העירייה ומוכנותה למצבי חירום שונים, ואת היותה מופת ודוגמה לרשויות מקומיות אחרות וכן את הרמה הגבוהה והמקצועיות שהשתקפה בכל נושא שנבדק.

הביקורת כללה בדיקת היערכות , מוכנות העירייה ותוכניותיה בכל תחומי פעילותה לרבות בתחומי ההנדסה, תשתיות, חינוך, רווחה, פסיכולוגיה, בריאות, קליטת עלייה, תיירות, לוגיסטיקה, משאבי אנוש וכמובן בטחון וחירום כאשר הבקרים בדקו  את הנהלים ואת היכולת של כל בעלי התפקידים בעירייה לעבור במהירות משגרה לחירום וכן את יכולת העירייה לפתוח בין היתר, מרכז מידע חירום לתושבים ולתת את השירותים החיוניים בשעת חירום ולדאוג לרציפות התפקודית של העיר.

במקביל –  נבדק גרף האימונים וההדרכות בנושא, שנערכו במערכת העירונית , לאורך שלוש השנים האחרונות.

מנכ"ל העירייה, אבי בן חמו, סיכם ואמר: "עיריית נתניה מקיימת תרגילים והשתלמויות ומשקיעה רבות במוכנותה של העיר לשעת חירום. ראוי לציין את שיתוף הפעולה בין כלל הגורמים העירוניים לבין פיקוד העורף ומשרדי הממשלה השונים ועל כך יבורכו כולם".

 

 

 

 

 

 

Related Post

צעדת הבנים

Posted by - 2 במאי 2022 0
מאות חיילים, תלמידים ומשפחות שכולות צעדו את "צעדת הבנים" בנתניה ביום שישי האחרון כ-800 איש צעדו בגאווה את "צעדת הבנים"…

נעים להכיר: מיקרו בתים

Posted by - 26 בדצמבר 2018 0
טרנד הנדל"ן החדש הוא בניית דירות קטנות. כלומר זעירות. גמישות, מתקפלות ורב שימושיות. העתיד כבר כאן. בעידן בו אוכלוסיית העולם…

כמה עולה מטבח חדש

Posted by - 7 ביוני 2022 0
לשפץ בית זה משהו שלא עושים ביום אחד ולא מגיעים להחלטה לגבי זה ברגע אחד. מדובר בתהליך מורכב ומשמעותי שישפיע…

ניגון מיוחד משלו

Posted by - 25 ביולי 2022 0
דן חצרוני, בוגר הקונסרבטוריון בשנת 2020; לי אורן בוגר הקונסרבטוריון 2015 המשרתת בתזמורת צה"ל במילואים ושמואל ביטון בוגר הקונסרבטוריון ב – 2019.  שלושה…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות