נעמי 'כפית' בקמפיין מעניין במיוחד, מי הגיע לשטיח האדום של "נחמה" וגם – תכירו את שיראל סבן

5 0
  1. זוכרים את נעמי כפית…אז קבלו את השחקנית לירית בלבן שקטפה לה קמפיין חדש לרגל השקת סדרת חטיפי בריאות של המותג FREE במסגרתו תככב לירית כמאבטחת בקניון כאשר תקציב הקמפיין עומד על לא פחות ממיליון שקלים חדשים. צילום: אלעד גוטמן

1

  1. לאחרונה נערך טקס הענקת תארים במכללה האקדמית נתניה כאשר בין הבוגרים מצאנו את מנכ"ל עיריית נתניה יורם כהן שסיים תואר שני במנהל עסקים כשמסגרת הטקס קיבל את התעודה מידיו של לא אחר מאלי דלל.

2

ידוע שאומנות מרחיבה את הנפש, כך גם מציצים הגיע לפתיחת התערוכה השבוע "בין מסורת למודרני". לתערוכה הגיעו עשרות משתתפים.  הסדנא לציור ואומנות, ביוזמת "רגעים"- העמותה לחינוך בלתי פורמלי והאגף לתרבות תורנית. בין המשתתפים: המשנה לראש העיר, מר דניאל בשארי, מנכ"ל עמותת "רגעים", משה קייזלר, האמן ומנחה הסדנה, דוד בוסקוביץ, הצייר, גלעד אברמוב יחד עם ראש ישיבתו, הרב יאיר שטדלר ורבים נוספים.

WhatsApp Image 2019-06-24 at 19.15.53

  1. מי שכבשו את הפרימיירה לסדרה "נחמה" של הוט היו השחקניות יובל שרף, גאלה קוגן ואלמה דישי שעלו על השטיח הוורוד בשמלות של המעצב ויוי בלאיש יחד עם כוכבי ויוצרי הסדרה רשף לוי, תמוז לוי, שלום מיכאשווילי ואשתו, ערן זרחוביץ, לירון ויימסן, שולמי קוריאט ועוד.

3

  1. תכירו את הדוגמנית שיראל סבן רק בת 18 במקור מצרפת וכבר נבחרה להוביל את צילומי קולקציית הקיץ החדשה של סטייל ריבר אתר האופנה, בין היתר הספיקה סבן לקטוף קמפיין למותג האיטלקי "ווג" ולככב לצד און רפאלי בפרסומות. צילום: Creative Disorder

Processed with VSCO with a4 preset

 

  1. יעל גולדמן נבחרה לשמש כפרזנטורית למותג מוצרי שמן הזית והטיפוח הטבעי הגדול בישראל  "Olea essence" ובכך היא מחדשת את החוזה וממשיכה שנה נוספת. Olea essence "מבית הבד של הגולן", מציע מבחר מוצרי טיפוח וטיפול, קולינריה וחומרי ניקוי המבוססים על סגולות הזית וכוללים חומרים טבעיים בלבד ללא כימיקלים!צילום: ירדן הראל.

5

  1. זוג ממושב נורדיה החליט להתחתן בדיור מוגן וצעדו לחופה בקולנועית במקום במרצדס כאשר מי שמלווה אותם היו דיירים מהדיור המוגן בני 80 שעל הדרך זרקו לזוג טיפים לנישואין מוצלחים. צילום: אודי גורן

6

 

  1. חדשות טובות! מיכל אנסקי ובן זוגה אייל אמיר, עברו לקורת גג משותפת. לרגל המעבר מתכננת אנסקי, הפרזנטורית של דא קוצ'ינה מטבחים מזה כשנה,  ביחד עם עובדיה אביבי, מנכ"ל החברה, את מטבחם החדש שהינו חלק מקולקציית קפסולה שתשווק אוטוטו לקהל הרחב.

7

  1. מצלמת מציצים הסתובבה לה בהיכל התרבות, לפני אירוע שבת תרבות, שם תפסה את טל חמד עם ח"כ פטין מולה מהליכוד, חמד עתיד לגלות לנו את סודות הליכוד יש למה לחכות…

8

 

  1. מברוק ובשעה טובה ליפה בנשים רעות תירם על סום לימודי התואר הראשון בתקשורת, מי השגיעו לפרגן היו כמובן אבא עו"ד רפי תירם והאשה יחד עם האח האלוף ושחקן הכדורגל דודי תירם האגדי- אלופה.

9

  1. קפה ברדו תל חי שוקק חיים גם בשעות הערב המאוחרות, מסעדת קפה ברדו וזאת שמוציאה את האוכל החלבי הכי טעים באזור תל חי ממשיכה למשמרת ערב לטובת קהל הלקוחות –שווה להגיע.

10

 

  1. קבלו את הצוות הכי מתוק בעיר האחים לבית משפחת זווילי אביטל, נועם ודניאל שיצאו להם לטיול הראשון בטבריה לקראת קיץ 2019 עם אבא קובי ואמא רונית, אין ספק שריקת הפתיחה לחופש הגדול יוצאת לדרך-תעשו חיים.

11

  1. לאחר אין ספור פגישות וישיבות סיכמה חברת מועצת העיר שירי חגואל סיידון הממונה על תיק מבני ציבור יחד עם הצוות שי בראון ואיציק וקנין כי העירייה תתמקד הקיץ בנושאים חשובים: תיקון ליקויי בטיחות, סקר קרינה והצללות מפני עומסי החום. יישר כוח.

 

14

  1. לקראת הפריימריז על ראשות מפלגת העבודה, אירח השבוע בנתניה סגן ראש העיר מטעם מפלגת העבודה אפרים בולמש את ח"כ אמיר פרץ המתמודד על ראשות המפלגה, גם מחזיק תיק השיכון ערך פגישה עם היו"ר המיועד, אם נשפוט ע"פ סניף העבודה בנתניה, ח"כ פרץ בהחלט המועמד המוביל. נמשיך לעקוב, יהיה מעניין.

15

  1. ראובן סלבסקי פעיל ציבור ידוע ומוערך בנתניה, חגג השבוע 20 שנות נישואין עם רעייתו בריג'יטה.. סלבסקי אמר שהוא מקווה לפחות לעוד 50 שנים יחד. לנו נותר לקנא בזוגיות המופלאה ולאחל שהאהבה תמשיך ותפרח.

16

 

  1. קבלו בהופעת בכורה את עלם החמודות השמיניסט לשעבר עמית שיבר ג'וניור, הבן של ד"ר יאיר שיבר, עמית מתכונן במרץ לגיוסו לצה"ל והמשפחה המורחבת ואימא ליאת האווזה נרגשים וגאים בברבור היפה למשפחה. שמור על עצמך ועל כולנו.

18

כ-200  בעלי עסקים בנתניה הגיעו לכנס ההזדמנויות העסקיות לעסקים קטנים ובינוניים שהתקיים בנתניה בו נערכה היכרות עם מערך הרכש של חברת החשמל. הכנס שהתקיים באמצעות מעוף נתניה, בשיתוף חברת החשמל ועיריית נתניה והתקיים בפלנתניה. מנהל אגף רישוי עסקים נפתלי קאיקוב: "אני מברך על שיתוף הפעולה הייחודי שמטרתו לפתוח ערוצי התמודדות עבור ספקים מנתניה. נמשיך לפעול למען העסקים בעיר והצלחתם". צילום – מעוף

מימין לשמאל- נפתלי קאיקוב, דובי כהן, טל כהן, תמר שמחי, אילנה בנר ועוד שלומי צרפתי מימין לשמאל- דובי כהן, נפתלי קאיקוב, טל כהן, תמר שמחי, אילנה בנר ועוד שלומי צרפתי

 

Related Post

חגיגה נתנייתית ב"סמי עופר"

Posted by - 22 במאי 2019 0
מעל 15,000 נתנייתים הגיעו למשחק הגמר בסמי עופר. ביציעים מכבי נתניה ניצחה בגדול. על הדשא, הגביע הלך לשכונת התקוה. תמונות…

סודות האהבה

Posted by - 20 בפברואר 2020 0
איך שומרים על זוגיות מאושרת לאורך שנים? פרופסור אהרון בן זאב מספק בספרו החדש כמה תובנות בנושא וחולק אותן בראיון…

החשיבות של הגינות עסקית

Posted by - 28 בינואר 2021 0
בכל תחומי החיים, הגינות דבר חשוב ולצערנו, היא לא תמיד המרכיב העיקרי. אז מהי הגינות עסקית ולמה היא חשובה כל…

השמנה – המחלה של המאה ה-21

Posted by - 31 ביולי 2019 0
השמנת יתר נחשבת למגפה עולמית שמשפיעה גם על גברים, נשים, צעירים ומבוגרים בלי קשר לרקע הבריאותי והרפואי שלהם. החדשות הטובות…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות