מתלבשים על ליל הסדר!

4 0

חג הפסח הוא לא רק כזה המחייב מבחינה משפחתית, אלא גם כזו אופנתית. בתזמון מושלם החג מסונכרן כל שנה עם בוא האביב ואם תסתכלו היטב סביב- סביב, ניתן בהחלט לראות את הגוונים שחורים- אפורים ושאריות החורף נעלמות כליל ומפנות את מקומן לביגוד חגיגי ולמוטיבים פסטליים, לבנים, המשולבים תחרות ופרינטים פרחוניים עזים ורגועים. על מנת שבליל הסדר, נראה קצת יותר מבסדר, ריכזנו לכבודכן את כל מה שטרנדי ונכון ללבוש לחג.

שמלת אנה, 380 שח, להשיג במותג ננה לירידי החגים אסופה מבית SHEEK ME במודיעין (22-23.3) ובגבעת שמואל (26-27.(, צלם טל ברושל

שמלת אריג, 149 שח, להשיג ברשת קמדן אנד שוז ובאתר www.Camden.co.il, צלם אושרי תורתי

הצבע הפופולארי ביותר אומנם אינו מסתדר עם כוסות היין הרבות שנמזגות לאורך הארוחה, אך אין ספק כי מי ששולטת במלאכת הסטיילינג תבחר להגיע בלבן. לדברי הסטייליסטית ויזמית האופנה לימור כץ, בעלת ירידי האופנה SHEEK ME "אין צבע הנראה יותר פרשי, חגיגי וצעיר מכזה לבן ונקי. אף על פי שעל פניו נשמעת הבחירה מעט בנאלית ומשעממת, הרי שאופציות הלבוש הינן רבות ומגוונות. הרומנטיות חסרות התקנה יוכלו לבחור בשמלה לבנה קצרה, האלגנטיות באוברול או בלייזר ומכנס מחויט, הצעירות הנונשנלאנטיות יוכלו לעטות על עצמן ג'ינס יפה או מכנס בכל צבע אחר ולקשוטו עם טופ לבן זך מראה". אחת הבשורות שיצאו משבועות האופנה האחרונים היא כזו הממליצה לבחור בחולצות לבנות מתוחכמות, בעלות צווארונים, חיתוכים וגזרות מיוחדות. ככל טרנד חדש גם זה יקבל מגוון וריאציות שונות ומגוונות בחנויות ורשתות האופנה המסחריות".

 

לדבר מיטל שני, סטייליסטית ומבעלי רשת האופנה קמדן אנד שוז, "מי שבטוחה שלבן אינו הצבע שלה או לחילופין מעוניינת לבחור במראה מעט אחר, תוכל לבחור באופציית הפסטל. כל כך הרבה צבעים וכל כך הרבה גוונים, שכיף ובהחלט ניתן ורצוי לעשות בניהם שילובים". עוד מוסיפה כי "חגיגת הפסטל חוזרת כל עונה מחדש, עושה הרבה נעים לעין ומפזרת רכות בסביבה. בין הגוונים הבולטים לעונה הנוכחית, ניתן למצוא את הוורוד פודרה, צהוב בהיר, תכלת וסגול לילך. את צבעי הפסטל ניתן למצוא בנעליים, פרטי ביגוד ואקססוריז ולשלבם אחד עם השני בהרמוניה מושלמת ונעימה לעין, היוצרת מראה אביבי וחגיגי".

עגילי פנינים, 75 שח, להשיג בעדיים מכל הלב (יוסף ספיר 1 רמת גן, צלם יוסי גמזו לטובה נעל וי איטלקי, 369 שח, להשיג ברשת קמדן אנד שוז ובאתר www.Camden.co.il, צלם אושרי תורתי

עונת האביב בולטת בהיותה אחת העונות הרומנטיות ביותר בשנה. כאשר אין ספק כי אחד האלמנטים הרומנטיים והנכונים ביותר המפציעים בה בכל שנה מחדש הן התחרות, אשר מחד מייצרות תחושה כיפית ואוורירית ומנגד יוצרות משחקי שקיפויות, החושפים אך מסתירים ואף מקנים לבגד נופח חגיגי. לדברי להב אור ים, מנהלת שיווק ופרסום ברשת חנויות האופנה SELECT, "את התחרות ניתן למצוא בכמעט כל פריט לבוש, החל מאוברולים, שמלות וחולצות, כשהן מקשטות את הבגד כולו או מבליחות בפסים ונגיעות. אלמנט רומנטי נוסף הם הפרחים, המלבלבים לא רק בשטח, אלא גם ברקמות ופרינטים על גבי האקססוריז והבגדים. אם גם אתן לא קיבלת מזמן איזה זר מרגש מאדם מסתורי, הגיע הזמן להתנחם ולפנק את ארונכן בפריט פרחוני. הפרינטים הפרחוניים מתאימים כמעט לכל מאורע או מצב, על גבי לבוש קז'ואלי ליום או ללוק ערב מהודר. כשמדובר בארוחה חגיגית, רצוי לבחור בפריט פרחוני אלגנטי, עדין ורגוע".

 

לדברי דניאל בלום, מנהל האופרציה בישראל של המותג BLOOM תכשיטי יוקרה "הבגדים הלבנים או הבהירים משמשים כבד קנבס חלק ונהדר אותו ניתן לשדרג באמצעות אקססוריז נוצצים או כאלו יחודיים ומלאי צבע, כמו למשל שרשרת, צמיד או עגילים זהובים, אפשרי בתוספת פנינים ואף להצטייד בקלאץ' קטן בצבע מדליק". יען נוה, מעצבת ראשית ובעלים של סטודיו עדיים מכל הלב מוספיה כי ,"רצוי לבחור בפריט אחד או שניים משלימים, בכדי לא להעמיס וליצור מצב של הורדת הפוקוס מהבגדים. אפשר לבחור בכזה גדול או בעל צבע דומיננטי חזק ובולט שיעשו את העבודה כהלכה".

שיער בעיצוב נונשלנטי, מרכז דורון פסקינו- ז'בוטינסקי 90 רמת גן, צלם tim mossholder

לילי פסקינו, מומחית שיער ומבעלי דורון פסקינו פתרונות שיער, מציעה להשלים את הלוק מבחינת עיצוב השיער על ידי תסרוקת נונשלנטית של שיער אסוף ברישול לקוקו, תסרוקת צמות שתמיד אופנתית ונראית מוקפדת וטרנדית ואפילו שיער פזור. "ניתן להשתמש בתוספות שיער זמניות או קבועות בכדי ללכת על מראה חדש וזוהר שיפתיע את החברים והמשפחה".

 

בגזרת האיפור, המאפר הבינלאומי יוסי ביטון מציע לספח לעצמנו מראה עדין ורומנטי על ידי שימוש בגווני פסטל בהירים ובנוסף נותן טיפ מנצח לערב החג, "כיוון שאין לנו הרבה זמן בין ההכנות, אמליץ לבחור צללית אחת שיש בבית (בגוון ורוד עד יין), שאיתה נניח גם סומק על הלחיים וגם צללית בשקע העפעף ברפרוף. אפשר להשתמש באותה הצללית גם על השפה בערבוב עם גלוס שקוף. לעיניים יש לתת דגש של צלליות פסטל מבריקות, עם נגיעות של סומק טבעי ושימר שמשדרגות כל מראה. את השפתיים נדגיש במלוא החושניות, בגוונים עמוקים מבריקים ומפתים. ניתן להוסיף נגיעה של שימר ורדרד מעל או גלוס מנצנץ לשדרוג המראה.

שמלה של יעל רוזמרין, 390 שקלים לירידי האופנה אסופה לחגים מבית SHEEK ME במודיעין (22-23.3) ובגבעת שמואל (26-27.3), צלם הילה שייר

מה שלא נחליט על עצמינו לעטות, הכי חשוב הוא לבלות בחיק המשפחה וליהנות. חשוב לזכות כי הטרנדים הם בגדר המלצות ואנחנו הכי יפות כשאנו מרגישות נינוחות. עצה טובה נוספת היא לשחק ולעשות שילובי Mix & Match, כדי ליצור מראה ייחודי ומהפנט.

 

 

 קרדיט צילום: יניר סלע, טל ברושל, אושרי תורתי, mossholder, יוסי גמזו, הילה שייר

Related Post

חברת דואר ישראל ממשיכה בשיפור השירות בנתניה עם פתיחת מרכז מסירה נוסף בעיר לאיסוף דברי דואר רשומים וחבילות: "סופר פארם קרית השרון", שד' טום לנטוס 60

Posted by - 23 בינואר 2020 0
חברת דואר ישראל ממשיכה בהרחבת מערך מרכזי מסירת חבילות ודברי דואר רשומים ברחבי הארץ כחלק משיפור השירות ללקוחות, במטרה לצמצם…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות