מציצים עושה מסדר חתונות, מי הגיע לפרמיירה של "פאודה" וגם – מה מכין לכם הזמר הנתייתי סדריק משלישיית האולטראס

7 0

מצעד החתונות. כולנו כבר קיבלנו כמה הזמנות לחתונות הקיץ… אין ספק שזו ה-עונה …

אז למי נאחל מזל טוב השבוע ?

*** מגי אזרזר, שהיא להזכירכם במקור — גאווה נתנייתית,  קטפה בחמישי בערב את תואר הסלבריטאית הכי מעניינת  בארץ בחתונתה עם קותי סבג . מגי הייתה ללא ספק מסמר הערב, ועל כך יעידו עשרות הסטוריז שעלו במהלך הערב ולאחריו. הזוג נישאו כשהם מלווים במאות בני משפחה, חברים וקולגות….. היה מאד מעניין ושמח . איפה ? בכוכב הים בקיסריה . שמלות הכלה המטריפות שלה (3 במספר) מבית חזן צוקרמן .

0

***רותם ישראל פרשנית תוכנית "נינג'ה ישראל" לציידם של אסי עזר, רותם סלע וניב רסקין נישאה לבחיר ליבה גיא בנדלר. צילום :עמוד האינסטגרם של מגי.

ולשאלת הבנות  הקבועה, מאיפה השמלה?  של המותג "אייזן שטיין". איפה? באולמי ריי בתל אביב. שיער וצילום : זיו אמסלם

0

 

 

הסדרה שכולנו מחכים לה … בסוף השבוע התקיימה מסיבת סיום צילומי העונה השלישית של "פאודה", שתעלה בחודשים הקרובים . רגע לפני שהם טסים לחו"ל לצלם את הסדרה הבינלאומית. גאווה וכבוד.

לאירוע הגיעו כוכבי ויוצרי הסדרה אבי יששכרוף, ליאור רז ואשתו מיטל ברדה, מירב שירום וירון ברובינסקי, ריף נאמן, עידן עמדי, נטע גרטי, מרינה מקסימיליאן ההריונית, יעקב זאדה ויוליה שניידר, סאמר קופטיבועז קונפורטי וליאת הרלב, מורן רוזנבלט, דורון בן-דוד, עלא דקה, ג'ורג' אסקנדר, הבמאי רותם שמיר והמפיקה ליאת בנאסולי.

מרינה מקסימיליאן ועידן עמדי לא ויתרו על הגעה לאירוע למרות הופעות שהיו להם באותו ערב. והגיעו מיד אחריהן עם המון אנרגיות.  עידן אפילו חילק מתנות ומזכרות מהסט.  גם עוגת "פאודה " הייתה שם . מציצים ממליץ בחום על אחת הסדרות הישראליות הטובות שהיו פה . צלם: רפי דלויה

1.1 1.2 1.3 1.4 1.5 1.6

 

 

היוצר והזמר הנתנייתי סדריק בן שבת מחלוצי שלישיית האולטראס  שיצא לקריירת סולו כבר מלפני שנתיים נצפה השבוע עם צלמים, תלבושות ושאר שחקנים. אז מה מחכה לנו ? אני רק יכול לספר לכם שהזמר מצלם קליפ חדש שהולך לכבוש את הרשת!אז היוששש.. הגענו!

2.1 2.2

 

עופר שכטר כבר הבין שאת הקוסקוס הכי טעים בארץ הוא יטעם רק בנתניה , אצל מי אתם שואלים ?, לא אחרת מאשר איריס ימין . איריס קיבלה משלחת מיוחדת היישר מגלישה בחופי נתניה .. מי היה במשלחת המוכבדת? עופר שכטר , אלי חזות ואיך לא ? רפי ימין ….

רפי הוא אומנם יקיר המדור, אבל  הפעם האייטם הוא אך ורק של איריס האלופה … איריס תעשי לנו קוסקוס …

3

 

שעות ספורות לאחר שכל כלי התקשורת דיווחו בשבוע שעבר על כך שרכבה של אביה של הזמרת נועה קירל הוצת, הגיעה כוכבת הנוער ביום חמישי למופע ברחבת הפארק בכניסה לקניון עיר ימים בנתניה והוכיחה שההצגה חייבת להימשך למרות הכל.. 

 קירל הופיעה מול 6,000 מעריצים שמילאו עד אפס מקום את הרחבה עם להיטיה "קילר", "יש בי אהבה", "טיקיטאס" ו"Drum". החבר מרגי שמשרת כעת כטאלנט בצה"ל לא נראה בשטח. אבל לנו נועה לגמרי מספיקה … פשוט תותחית. צילום: שרון שיינברג

4.2 4.3 4

 

בני זנזורי, מנכ"ל משותף קבוצת זנזורי נדל"ן, חגג השבוע ברית לבנו באולם "סי לופט" במלון כרמל. זנזורי, אחיו של רפי, יו"ר ארגון הקבלנים והבונים בנתניה, חובק בן ראשון אחרי שתי בנות. אלי דלל, סגן ומ"מ ראש העירייה, הגיע לברך. בתמונה: דלל עם בני זנזורי.

5

 

יום הולדת שמח למוריס וטורי, וכל שתבקש לו יהי … נספר לכם שמוריס דאג לזיכוי הרבים ולהכנסת ספר תורה בעיר. באירוע שארגנו בתו אורנית עם בעלה יוסי. מוריס ..ריגשת אותנו . מזל טוב ….

6

 

מה כמות הקוביות הלגיטימית בגוף האדם ? חשבתם על מספר ? תחשבו שוב .

רונן אוסטרייכר מאמן הכושר המוכר בעיר, מוכיח שאין דבר כזה גבול . הכל אפשרי .. הקיץ כבר פה ונתניה לוהטת מתמיד …ואם לא התחלתם להתאמן עד עכשיו.. כדאי שתתחילו .

7

 

 

עו"ד רותם קקון מנכ"ל פארק עטרות נפגש השבוע לשיחה ארוכה  עם הגב' ניקי היילי – לשעבר שגרירת ארה"ב באו"ם ומועמדת לנשיאות ארה"ב…..

ששאלנו את קקון במה מדובר , על שת"פ כלכלי שהוא מקדם בין פלשתינאים ליהודים בתחום עיסוקו ושאפילו הזמין את הגב' ניקי היילי לביקור באיזור.

היילי הבטיחה שהיא תקפוץ לבקר , אם היא תגיע – נבוא לתעד גם את זה … בהצלחה קקון

8

 

 

שיגעון הנינג'ה גם בנתניה . לרגל החופש הגדול מתחם נינג'ות יפתח לילדים בגילאים 4-14 בחופש הגדול בקניון עופר השרון בעיר.

9

"וזה הרגע הנה באה השעה…"

אחרי 14 שנים (!)  שבכל ערב שישי בכל מזג האוויר, רקדו, חגגו ונהנו כל השנה, מועדון האיניגו באם הדרך סוגר את שעריו בשבת ובמועדי ישראל.

המועדון נבנה ועוצב מחדש למתחם המיועד לאירועים פרטיים ועסקיים באווירה אורבנית עם מטבח שף ברמה בינלאומית והכי חשוב – כשר!

מברוק!

IMG-20190703-WA0162 IMG-20190703-WA0163

IMG-20190701-WA0050

חילוני , קצין בצבא ואיש חרדי נפגשו באמצע הדרך … נשמע כמו התחלה של בדיחה ? אז לא.  רק בנתניה זה יכול לקרות… הפקקים המטורפים השבוע עקב הפגנות יוצאי אתיופיה הגיעו גם אלינו … הנוסעים שהתייאשו מלשבת באוטו שעות ארוכות יצאו לציידי הדרך…

את מי תפסה עדשת המצלמה ? לא אחר מיגאל רובין שלנו ( לבית יגאל רובין הובלות) , יגאל הבין שהוא הולך להיתקע עוד הרבה זמן בפקק , יצא מהאוטו הוציא גזייה , והכין קפה להתעורר עד יעבור זעם .

בגלל שיגאל הוא אדם מיוחד לאט לאט התחילו להתקבץ סביבו עוד ועוד נוסעים….  וכמו "קיבוץ גלויות" ישבו לקפה יחד אנשים מכל קצוות הקשת …

ולסיום אומר, אין ספק שמדובר במחאה כואבת וחשובה . והמדור מייחל להגיע ליום שבו כולם יהיו שווים באמת .

12.1 12.2 12.3

 

 

 

 

 

 

 

 

Related Post

נקודת מפגש

Posted by - 7 באוגוסט 2023 0
כ-70 רוכבי אופניים מקצועיים משבעה מועדוני רכיבה ברחבי הארץ, השתתפו השבוע באליפות מחוז מרכז מטעם איגוד האופניים, שנערכה בפאמפטרק בכפר…

קירוב לבבות

Posted by - 14 ביוני 2023 0
קירוב לבבות מעל כאלף איש הגיעו לרחבת מדרשיית אור לשרון בנשיאותו של הרב יעקב ישראל כלף שליט"אבמסגרת אירוע קירוב לבבות…

טרגדיה בעיר

Posted by - 16 באוקטובר 2018 0
נתניה לבשה אבל, עם מותה הטראגי של ריקי זוארץ ז"ל. ריקי זוארץ ז"ל בת 43 במותה, תושבת השכונה קריית השרון…

למה מרבית הדיאטות נכשלות?

Posted by - 2 במאי 2018 0
כל המחקרים מוכיחים, שמעל 95% מאלה המנסים לרזות נכשלים בטווח הבינוני וכל מה שהשילו מעצמם חוזר עם ריבית. נועה פרומן…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות