מי זכה להתחכך עם הנסיך מקיימברידג', מי נתפס בהופעה של מאלומה וגם – אורח הכבוד של המכללה האקדמית נתניה

6 0
  1. הנסיך והדוכס מקיימברידג' ויליאם הגיע לביקור בישראל, מי שזכו להתחכך באבק מלוכה הם שחקן הכדורגל תומר חמד ושונית [הצמודה של חמד] במחווה לבית המלוכה לובשת שונית את שמלת מייגן בגוון שחור של בית האופנה משכית.

 1

1. 1...

  1. לאחרונה נערך הפנינג סוף שנה בבית הספר הרצוג, בתפריט נהנו הילדים ממתנפחים ססגוניים, משחקים והפעלות, דוכני שתייה ואוכל כיד המלך וכמובן מלא קינוחים, על הניצוח של כל ההפקה אמודים: מעיין זום, ניצה בובליל, איילת חורב, ספיר אפרת, אלי תייר ולימור בר.

 2

  1. 47,000 מעריצים פקדו את פארק הירקון לטובת האמן "מאלומה" שדאג לקבץ מעל כר דשא אחד את עשרות אלפי בנות המין היפה שמרוב צרחות התקשנו לשמוע את מאלומה, בין האורחים המכובדים תפסנו בעדשת מציצים את בן-אל תבורי, טום אביב, פאר טסי, תום קשתי, גיא פינס, אימרי זיו, רוסלנה רודינה ועוד לא מעט סלבס.

 3.... 3... 3. 3

  1. שני אטיאס השחקנית הכי הכי, התחתנה אמש עם בחיר ליבה טום שלום בחתונה שנערכה בקיסריה כאשר מי שאחראי על השמלות הוא לא אחר מאשר דרור קונטנטו, על מוזיקה תפקדו צוות אלפא מיוזיק שדאג להקפיץ את האורחים.

 4 4..

  1. מיכל אנסקי נבחרה לשמש כפרזנטורית לחברת המטבחים דא-קוצ'ינה, מיכל הינה דמות מובילה ומרכזית בשמי הקולינריה הישראלית, בין האורחים שהגיעו לפרגן היו עובדיה וקובי אביבי מבעלי החברה שבחרו בוילה עוצרת נשימה לטובת הצילומים.

55..

  1. תגידו להם מזל טוב! בשבת האחרונה חגגו  ירדן גלולה, בן תורג׳מן, סיון פנטה ועומר ארליכמן יום הולדת קייצית ובלתי נשכחת במסיבת בריכה ב״קמליה״ בבית יהושע. באירוע נכחו כל החברים הקרובים שהגיעו לעשות שמח והרבה בלאגן! אנחנו כבר מחכים לשנה הבאה 🙂

6

  1. השבוע נערך טקס הענקת תארים במכללה האקדמית בנתניה, אורח הכבוד היה ח"כ רועי פולקמן חבר קרוב של יו"ר אגודת הסטודנטים בנתניה [מר שלומי דהן יקיר המדור] שדאג לברך את הבוגרים.

 7

  1. מחגיגה לחגיגה-פשוטו כמשמעו, והפעם דאגנו להביא לכם הוכחות מצולמות שלא ישאירו אתכם אדישים להפקה שנערכה השבוע עם הצוות המנצח: בין האורחים מצאנו את דרור ואסתי שער, צחי לוי, ואפילו הצלחנו לתפוס את עו"ד קורסיה.

 8

  1. בשעה טובה ומוצלחת נפתח השבוע סניף פלאפל האחים בשכונת דורה בנתניה, פלאפל ב-8 שקלים בלבד, אייל ואמיר נפתלי הבעלים מוסרים בתגובה כי המטרה היא הנגשת האוכל המהיר גם לקהל ממעמד סוציואקונומי נמוך כך שיוכלו לפנק את הילדים בחופש הגדול ללא חשש להוצאות מרובות, על זה נאמר " טעים קולע וזול" !!!

9

  1. המון מזל טוב לזוג הנוצץ בן ונטלי ג'רבי שנכנסו תחת חופה וקידושין, באירוע שנערך באזור חדרה באחד מהגנים היותר יפים בשרון דאגו הזוג להפקת ענק ססגונית שלא השאירה אף אורח אדיש, בין האורחים נתפסו בעדשת מציצים האחים ובנות הזוג: יוני ג'רבי ,ויקה, ונועם ג'רבי, המדור מאחל לזוג שנים של אושר זה לצד זו.

10 10..

  1. מציצים לא נחים לרגע והגיעו עד אילת שם פגשו ממש במקרה את עו"ד רונית זווילי יחד עם הצוות המנצח, לירן קקון, קובי זווילי, אבי קקון בחופשת פינוק בטן גב, תעשו חיים.

13

  1. משפחה שכזו… הלוואי על כולנו משפחה מגובשת כמו זו של איש העסקים חיים כראדי שנצפה יחד עם בת הזוג דנית והמשפחה המורחבת: זמירה ודורון כלפון, אושרת וציון ברנס ורונית ואבי הנסיכים- שרק תחייכו כל החיים!

14

  1. מי שעוד נצפה מפזז לצליליו של מאלומה הוא נתי נפרין שהתפנק מהאישה בכרטיס לזמר הכי נחשב היום, למציצים נמסר בסוד כי נתי גם חגג יום הולדת לאחרונה כך שגם מגיע לו מברוק.

15

  1. עדשת מציצים הצליחה לתפוס את שני גולד עמר יחד עם החברה הטובה אביבית דיין בלאנץ' מפנק באחד מבתי הקפה בעיר, לאחר ארוחה באווירה אירופאית הזמינו הצמד קינוח שלא השאיר אף לשון אדישה-לבריאות.

16

  1. עובדיה ואיילת נחשון רגע לפני יציאה לדייט אישי, איילת ועובדיה אוהבים את החיים ותמצאו אותם מידי שבוע מבלים באווירה חמה ומשפחתית עם חברים ומשפחה, בפעם הבאה מבטיחים לעדכן ולהזמין-כדאי לבוא!

17

  1. קארין גניש מציגה גזרה דקה וחטובה, זאת לאחר שהשקיעה בשנים האחרונות במכוני כושר תוך שבירת המוסכמות ושמירה על מה נכנס לפה, כיום קרין דוגלת בספורט שהפך לחלק בלתי נפרד מחייה, המשיכי כך.

18

  1. במסגרת הקמפיין המדובר של רשת נעלי TO GO בו מצולמים מובילי דעת קהל, הצטלמה גם אולגה גולוב אלופת אוקראינה בהתעמלות אומנותית ודוגמנית בשעות הפנאי, אולגה חובבת טיולים מסביב לעולם, מוזיקה ואיך לא- אופנה.

 19.... 19... 19

  1. חודש עבר מאז ילדה לוסי דובינצ'יק את בתה השנייה מבן זוגה חגי פוקס, השבוע הגיעו הצוות לרשת הריהוט האיטלקי ULTIMA על מנת לבחור מערכת ישיבה איטלקית יוקרתית- תתחדשו!

20 20..

  1. מזל טוב לילדה הכי יפה בגן, תהל אליהו שחגגה יום הולדת חמש עם ההורים עמית וגלית בהפקת ענק, למדור נמסר כי הילדים עשו כיף חיים ותהל נהנתה מכל רגע, שיהיה רק בשמחות.

21

 

 

 

 

Related Post

מצמב"זים עם הדור הבא

Posted by - 12 ביוני 2023 0
אז אם שאלתם מה זה מצמב״זים? מצמצים מזון זו התשובה.  מהו צימבו"ז? תופעת בזבוז המזון נפוצה בכל העולם וגורמת לנו…

הכי לוהט שיש

Posted by - 31 באוקטובר 2019 0
קבלו את עשרת הטרנדים הכי לוהטים בעולם האופנה לסתיו-חורף 2019; אתם עוד תודו לנו על הרשימה המלאה מאת ברק גולן…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות