מוקש ושמו טייץ

5 0
אני בטוחה, שלעיתים לנשים שמגיעות לסדנאות הסטיילינג שאני מעבירה, עוברת מחשבה בסגנון של " רגע, היא עוברת התקף כלשהו?". ברגע הזה שבו עולה החשש, ארשת הפנים שלי משתנה מקצה לקצה. אם עד אותה הדקה הייתי חביבה ובעלת צ'ארם מפותח במיוחד, פתאום פניי תופסות עווית, ואני מסננת מבין השיניים "די לטייץ ולטוניקה!"

קים קארדשיאן בדרך לשוק צילום פינטרסט

הטייץ, אותם מכנסיים מבד גמיש שנצמד לכל אותם חלקים שלא תמיד בא לנו לחשוף, הפך למכת מדינה. נשים ללא הבדל של צבע, מעמד וגיל לובשות אותו בכל זמן ולכל מאורע. כאילו נגמרו כל המכנסיים בארון, כאילו היום "יום כביסה".

כבר תקופה ארוכה שאני מנסה להתחקות אחרי השורשים של המנהג המגונה הזה. בכל פגישת סידור ארון אצל לקוחה אמצא מקום נכבד שמוקדש לטייצים, לרוב הם יהיו גם עייפים, מתפוררים, בלויים ועם זאת, בעלת הארון תתקשה מאוד לוותר עליהם. אז מה הפך את הטייץ לבעל מקום כה נכבד במלתחה שלנו, הישראליות? הרי הטייץ נולד בכלל במחלקת בגדי הספורט. הוא בכלל נוצר על מנת לעמוד בתרגילי כושר אקרובטיים כדוגמת תנוחת היוגה "כלב מסתכל מטה".

 

אם נחשוב על כך קצת יותר לעומק, כנראה יש סיבה טובה לכך שאנחנו אוהבות את הטייץ שלנו סו מאצ'. דבר ראשון, הטייץ, אותו המכנס הספורטיבי הזה,  מעצם ייעודו, הוא פשוט נוח. מאוד. סיבה נוספת היא, שהטייץ הוא מכנס בעל מידת סלחנות גדולה- גם אם תעלי במשקל בכמה קילוגרמים טובים, הוא ימחל לך, ובניגוד לחברו הסקיני ג'ינס יטפס במעלה הירכיים ללא בעיות.

 

עם זאת, ובהמשך לדבריי בהתחלה, זהו פריט אופנה לא בטוח במיוחד. אם הוא מבד לא מספיק עבה הוא ידגיש את כל מה שנרצה לטשטש, ובמיוחד, ידגיש את אזור המפשעה וישרטט לנו ציור אנטומי לא מושך במיוחד. אם הבד שקוף מידי , הוא יעניק סריקת רנטגן (לא מכוונת לרוב) לעומדים מאחורינו. בנוסף, לרוב ,יעניק ללובשת מראה של "אני בדיוק מתחילה לנקות את המטבח לפסח".

 

א-ב-ל אני לא לגמרי נגד. יש דרך נכונה ופאשניסטית ללבוש טייץ. לגזור ולשמור:

שאתן קונות טייץ בדקו שהוא מבד מספיק עבה שתופס הכל כמו שצריך. שיהיה נוח כמו טייץ, אבל שיראה  כמו זוג מכנסיים רגיל. מלבד זאת, אם לבשנו חלק תחתון צמוד (הטייץ), אז בחלק העליון (חולצה/טוניקה, סריג וכו') נקליל, נאוורר, נלבש רחב יותר. כך נעניק ללוק מראה קז'ואלי ושיקי יותר. כמובן שהחלק העליון צריך לעבור באורכו את אזור המפשעה. בנוסף, יש לשים דגש חזק מאוד על התחתונים שנבחר, כי דרך בד הטייץ הוא יבלוט יותר מאשר במכנסיים רגילים ו"יחתוך" את הגוף. כדאי לבחור בתחתון ללא תפר שיזרום עם קווי המתאר של הגוף.

 

עכשיו נשאר לי רק להמליץ לכן לרוץ לארון, למיין, לסנן ולנפות, ולהשאיר רק את הטייצים שעומדים בכל הסטנדרטים הנ"ל. טוב, נו, אני מרשה להשאיר אחד או שניים לניקיונות. וכמובן, טייציים ייעודיים לספורט שכבודם במקומם מונח.

 

טיפ מעדי:  תמיד אני אומרת ללקוחותיי, "בבקשה, לא טייץ וטוניקה". לא כי זה לא יכול להיות הופעה יפה, אלא כי רובן עושות את השילוב הזה מתוך מקום של להתחבא, שלא יראו אותי, של חוסר השקעה במלתחה שלהן. אז אני מבקשת בכל לשון של בקשה- טייץ וטוניקה רק אם הושקע בזה מחשבה, וזה יוצר לוק עם שיק מיוחד, ובטח שלא על מנת לנסות להסתיר.

 

עדי דואק היא סטייליסטית המתמחה בקניינות אישית ובהעברת סדנאות לקבוצות מגוונות, בוגרת לימודי תעודה בשנקר, ובעלת ניסיון רב שנים בעולם האופנה. רוצים לדעת עוד?

הצטרפו אליי לדף הסטיילינג שלי: @Adi's Life Style  או התקשרו 054-6899090

 

Related Post

כוכבי הנוער הלוהטים תומר הכהן ובר מיניאלי עושים קמפיין ספורטיבי במיוחד, בן זיני נצפה לאחרונה בחדרה וגם – תערוכה חדשה בשם "אהבה מעוררת השראה"

Posted by - 26 בינואר 2023 0
1. לאחרונה בקניון עופר חדרה הופתעו עוברים ושבים לפגוש את השחקן וכוכב הרשת בן זיני שעבר בין השולחנות היושבים בקפה קפה עם תפריט טאבלט…

נשים בראש

Posted by - 21 במאי 2019 0
כנס ארגוני נשים, ראשון וייחודי מסוגו "נשים, עיר ומה שביניהן", התקיים בנתניה במעמד ראש העיר, מרים פיירברג-איכר. הכנס התקיים ביוזמת…

מסתגרים בבתים בשל תקנות החירום? מתכוננים לפסח? נתוני המשרד להגנת הסביבה מצביעים על עלייה של כ-10% השבוע בכמות הפסולת הביתית שנקלטה במטמנות בהשוואה לשבוע שלפניו

Posted by - 26 במרץ 2020 0
בשל התפשטות נגיף קורונה ותקנות לשעת חירום, האוכלוסייה נדרשת להסתגר בבתים כדי למנוע הדבקה משמעותית. כמו-כן, באופן מסורתי בתקופה זו,…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות