לרגל יום האופניים העולמי (3/6)

4 0

לאחר ההכרזה וההכרה באו'ם על יום בינלאומי נשיא פדרציית הרוכבים באירופה אמר: 'אופניים הם מקור ליתרונות חברתיים, כלכליים, וסביבתיים, הם מקרבים אנשים יחד'. דרור  סופר שהחליט להיכנס לעסקי האופניים בארץ בשנים האחרונות, כיבואן של מותג אופניים מלונדון בשם ברומפטון, מספר על היתרונות שבאופניים ואיך הם משפיעים לטובה על איכות החיים של הרוכבים:

-חסכון כספי – הוצאה חד פעמית על רכישת האופניים

-חסכון זמני נסיעה

-שיפור הבריאות ואיכות החיים של הרוכבים

-הרוכבים תורמים לכלכלה המקומית

-עוזרים להפחית זיהום אוויר

-מפחיתים בעיות של פקקים ובעיות חנייה

-הקטנה של פליטות גזי חממה

-עוזרים להפחית במשקל מעודדים פעילות ספורטיבית

מורידים מתח נפשי

מקטינים אי שיוויון חברתי

בעולם יש לציין כי המדינות המובילות כיום באופניים פר נפש הן הודו וסין ולאחריהן הולנד ודנמרק.

אופני ברומפטון מקופלות ירוקות

בחודשים האחרונים פתח דרור את חנות דגל של המותג הלונדוני Brompton בת'א, המציעה לקהל הישראלי ליהנות מרכיבה אורבנית על גבי אופניים קלילים, זריזים, אשר אידיאליים כפתרון להתניידות בעיר פקוקה ועמוסה.

בחנות  הדגל שנפתחה ברחוב אבן גבירול 35 ת'א קיימת תצוגה מרהיבה של אופניים קלים במיוחד (החל מ-9 קילו), בעלי פטנט ייחודי, המאפשר לקפלם באלגנטיות למידה קטנה וקלה כמזוודת טרולי. כך ניתן להתנייד עם האופניים ולעלות איתם לאוטובוס, רכבת, מטוס, תא מטעם ברכב, כשהם מקופלים לחבילה קומפקטית ואסטטית.

 

מזה 35 שנה שהאופניים מיוצרים במפעל במערב לונדון בדגש על חווית משתמש ויצירת   TAILOR MADE ,התאמה אישית, בהתאם לאורח החיים של הרוכב. כך תוכלו לקבל כידון שמותאם לאופי הרכיבה שלכם ספורטיבית, אורבנית, טיולים ועוד, מבחר עשיר של צבעים ואפילו שילובי צבעים, התאמה לגובה הרוכב והרוכבת, עם 1 עד 6 הילוכים שמאפשרים מהירויות  שונות לפי סגנון הרכיבה.

הקיפול והעיצוב החכמים והטרנדיים של אופני ברומפטון משכו את תשומת ליבם של בני משפחת המלוכה הבריטית והחברה זכתה בעיטור המלכה ב-2015 בתחום יזמות ומסחר בינלאומי, ולא רק זאת גם הנסיך הארי נראה רוכב על ברומפטון. כמו כן זכו אופני ברומפטון להתעניינות מצדם של שחקנים בהם: יו ג'קמן (וולברין), אוון וילסון, ג'יימס מיי (מגיש טופ גיר), הפוליטיקאי בוריס ג'ונסון ואפילו רוכבים מהטור דה פראנס.

גם בישראל זכו האופניים לרוכבים אוהדים דוגמת מנשה נוי, רמי קליינשטיין, רון חולדאי, מיכל אנסקי, ארי פולמן ועוד. כיום ישנם בעולם למעלה מחצי מיליון רוכבי ורוכבות ברומפטון המתניידים בחופשיות ובקלות היום יום ממקום למקום.

בימים אלו תל-אביב הצטרפה ל-15 ערים מובילות בעולם בהן קיימת חנות Brompton Junction, בהן לונדון, ניו יורק, ברצלונה, מינכן, אמסטרדם ועוד. חנות הדגל מהווה בשורה לבעלי אופני ברומפטון

בארץ אשר עתה יכולים ליהנות מטיפולים אישיים, שדרוגים, התאמה אישית ואביזרים נלווים. כמו כן, ללקוחות חוזרים תציע החנות אפשרויות טרייד-אין משתלמות.

Related Post

תאונות מיותרות

Posted by - 26 במרץ 2019 0
בנתניה נפגעו קרוב ל-300 בני אדם במהלך העשור האחרון – בהם ארבעה הרוגים – בתאונות התנגשות חזית באחור; תאונות שניתן…

החלה שנת פעילות של איגי חדרה

Posted by - 17 בנובמבר 2019 0
קבוצת איגי (ארגון נוער גאה) פותחת שנת פעילות רביעית בחדרה, להעצמת בני הנוער, להעלות את תחושת השייכות ולפתח מנהיגות צעירה…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות