לטייל מבלי להתאמץ: מסלולים שאפשר לעשות עם הרכב

5 0

טיול עם הרכב הוא פתרון נפלא להורים לילדים שמחפשים פעילות לימי הקיץ החמים. מצפון ועד דרום – הנה כמה מסלולים ששווה לכם להכיר

הרכב הפרטי משמש אותנו בדרך כלל לנסיעות לעבודה, למטלות יום יומיות ולסידורים לבד או עם הילדים. מצד שני, אותו רכב בדיוק יכול להציל אותנו בחיפוש אחר אטרקציות לימי הקיץ החמים.

ברחבי הארץ יש מגוון רחב של מסלולי טיולים שמהם אפשר ליהנות מיד אחרי שמקבלים הצעה לביטוח רכב ומוודאים שיש כיסוי לכל בני המשפחה. הנה כמה הצעות:

  1. מעיינות ברמת הגולן

את סקירת המסלולים המומלצים לטיול עם הרכב כדאי להתחיל ברמת הגולן. האזור הכי צפוני, מרשים וירוק בישראל מספק פלטפורמה מושלמת לחוויה בלתי נשכחת עם הילדים. האמת היא שאפילו לא צריכים להכיר היטב את רמת הגולן בשביל לטייל באזור עם הרכב, אך בהחלט כדאי להקדיש את רוב המסלול לנקודות ציון כגון המפל בעין תינה, טחנת הקמח בעין דיבשה ובריכת הקצינים בנחל ג'ילבון.

  1. הר מירון

אם כבר הגעתם צפונה ובא לכם לעצור עם הרכב לנקודת תצפית עוצרת נשימה, כדאי שתכניסו למערכת ה-GPS את "הר מירון" כיעד. המסלול עצמו מתחיל ליד המועצה המקומית חצור הגלילית, מסתיים למרגלות ההר הכי גבוה בגליל וכולל מגוון חניונים ופינות עצירה מטופחות להפסקות קפה. היתרון הוא שתוואי השטח מאפשר נסיעה נוחה גם ברכב משפחתי ויש בו גם מקטע קצר של 10 דקות הליכה.

  1. מסלול סובב כינרת

רגע לפני שאתם חוזרים למרכז תוכלו לעלות על הכביש שסובב את אגם הכינרת. זו הזדמנות מעולה להראות לילדים את אחת האטרקציות הכי מיוחדות בישראל, לעצור לאכול באחת המסעדות או פשוט לרדת ולהשתכשך במים המתוקים. הכביש שמקיף את כל הכנרת פנוי כמעט לכל אורך השנה, למעט בימים עמוסים כמו יום העצמאות, חגים וחול המועד פסח.

  1. הרי ירושלים

אי אפשר להמליץ על מסלולי טיולים ברכב הפרטי בלי להזכיר את עיר הבירה ירושלים. הרי ירושלים למשל מוצפים בשלל פריחות מיד עם בוא האביב ויום טיול קלאסי באזור שלהם יתחיל ביער אשתאול. ביער שוכן פארק "יצחק רבין" שמתוחזק ברמה גבוהה ובו מסלול של 10 קילומטרים לנסיעה בין שדות רחבים מעיינות מים קטנים ואתרים היסטוריים.

  1. הנגב והערבה

מיטיבי לכת שרוצים לנצל את הטיול המשפחתי לביקור בעיר הנופש אילת יכולים לצאת מבאר שבע ולנסוע דרך מצפה רמון. הטיול כולל לא רק את המישורים המדבריים של הנגב, אלא גם את מצפה רמון עצמו ולאחר מכן את כביש הערבה. הסוד הוא לפנות לכיוון כביש הערבה במקום לנסוע לאילת דרך עובדה והבסיסים, להשאיר מספיק זמן לעצירות כדי לשאוף את הטבע למלוא הריאות ולתת גם לילדים לפרוק אנרגיה.

 

(קרדיט תמונה: https://www.pexels.com/photo/green-car-near-seashore-with-blue-ocean-1118448/)

Related Post

חותמו יישאר לעד

Posted by - 31 בינואר 2018 0
  במעמד ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, קיימה עיריית נתניה ביום חמישי האחרון טקס קריאת רחוב ע"ש שמעון גבאי זצ"ל. בטקס…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות