טיפים של חורף

5 0

חודש דצמבר מציץ לו מעבר לפינה, ואפילו כבר חווינו כמה ימים גשומים. אמנם לא חורף כהלכתו, אבל במדינתנו השחונה, למדנו לעבוד עם מה שיש וגם להודות על כך. הימים הקרירים האלו טומנים בחובם הזדמנויות אופנתיות שניתן לנצל בעיקר עכשיו.

אז לכבוד העונה האפורה שבאה עלינו לטובה, אספתי מגוון HACKS (פתרונות מאולתרים שכאלו) שעוזרים להתמודד עם החורף בסטייל.

BAD HAIR DAY

נתחיל בראש! בימים הקרים האלו לא תמיד מתחשק לחפוף את הראש בכל יום ביומו, או שלא תמיד יש מים חמים שרוצים להתקלח, ולכן אני ממליצה על "שמפו מייבש". זה תכשיר שמגיע בצורת בקבוק ספריי, שכל מטרתו היא לייבש את השומן מהשיער, ובכך להחזיר את המראה הנקי שלו. זה ממש עוזר שנתקעים עם שיער שמנוני ואין זמן לחפוף!

טיפ נוסף הקשור למחלפות הראש, הוא כיסויי ראש. לפעמים פשוט קמים עם יום שהשיער לא מסתדר, וכל המאמצים להחזיר אותו לסורו כשלו. בימים כאלו אני ממליצה לנצל את האופציה של כובעים. כובעי צמר, כובעי לבד, כובעי מצחייה. מה שזורם לכם. זה גם מחמם, גם מסתיר את השיער הבעייתי, וגם מוסיף המון שיק לנראות הכללית.

מחמם צוואר

התחלנו בראש, וממשיכים לצוואר. אותו חלק בגופנו שלרוב לא מקבל התייחסות רצינית ברוב ימות השנה ,אך בחורף קרנו עולה. וזה הכל בזכות הצעיפים. אין כמו צעיף הנכרך סביב הצוואר להענקת אקסטרה סטייל ללוק (וכמובן גם לחימום). כמה שיותר גדול, יותר טוב. מה שכן, לדרך קשירת הצעיף יש תרומה רבה למראה הסופי, אז ממליצה לנסות להעניק לו נפח ככל האפשר (ולא להדק לצוואר), וגם לצפות בסרטון או שניים ביוטיוב על הדרכים לקשירת צעיפים.

שכבות

אני מרגישה כאילו אני לא מפסיקה לדבר בזמן האחרון על עניין השכבות (LAYERING).להתלבש בשכבות זה להתלבש כמו בצל-  עם המון פריטים שניתן להוסיף/ להסיר בקלות ובכל רגע נתון. זה ביגוד שמתאים במיוחד לימי החורף שלנו שבהם בבוקר קפוא ובצהריים חם. הדרך הנכונה לעשות את זה היא להתחיל בשכבת בסיס קלה (ג'ינס וחולצה ארוכה דקה למשל), ועליה להוסיף שכבות במידת הצורך (קרדיגן, ז'קט, מעיל, צעיף). כל פריט שהוספנו, מעניק לנו בוסט רציני ללוק. כמו כן, כאשר אנחנו משתמשים בעליוניות בחוכמה, אנחנו אפילו יכולים להצר את מבנה גופנו (נסו לשלב חולצת בסיס בהירה, עם עליונית מבד קשיח יחסית בצבע כהה יותר, מה שיצור פסי אורך שיגרמו לנו להראות ארוכים ורזים יותר).

צבעים בהירים

בחורף קולקציית הבגדים שלנו עוברת לדום מתוח המתבטא בהמון צבעים כהים ואפרוריים. השחור, אפור והנייבי הופכים להיות חברינו הטובים ביותר. הטיפ שלי הוא דווקא לשלב צבעים בהירים במלתחת החורף שלנו. היתרון הגדול של כך הוא שזה יגרום לך לבלוט ולהראות ייחודי בין כולם. ודבר שני, מחקרים רבים נערכו לגבי צבעים, והאופן שבו הם גורמים לנו להרגיש. צבעים בהירים וחיים מעניקים לנו הרגשה טובה הרבה יותר, לעומת הכהים.

טיפ מעדי: למרות שזה לא תמיד מרגיש ככה, החורף היא ה-עונה לסטייל מוגבר. בעזרת שילובי פריטים וטקסטורות ניתן לבנות הופעות סופר סטייליש אז לא להשתבלל, צאו החוצה ותבלטו!

עדי דואק מתמחה בסטיילינג אישי והום סטיילינג ומעבירה סדנאות לקבוצות מגוונות, בוגרת לימודי תעודה בשנקר, ובעלת ניסיון רב שנים בעולם העיצוב. רוצים לדעת עוד?

הצטרפו אליי לדף הסטיילינג שלי: @Adi's Life Style  או התקשרו  054-6899090

Related Post

המנגל המושלם

Posted by - 18 באפריל 2022 0
מנגל בחול המועד …. כך תדאגו שהוא יצא מושלם לקראת החגים ויום העצמאות הקרב עולה צריכת בשר הבקר בארץ באופן…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות