חוצים את החלל

5 0

תעודות הוקרה הוענקו ל-146 תלמידים ותלמידות מנתניה, שזכו במקומות הראשונים בעשרות תחרויות ארציות ובינלאומיות.

לראשונה בנתניה העניק אגף העל יסודיים במינהל החינוך תעודות הוקרה ל- 146 תלמידים משכבה ז' עד יב'  שזכו במקומות הראשונים ב -22 תחרויות ארציות ובינלאומיות בתחומי הטכנולוגיה והמדעים.

בין התחרויות: תחרות FLL, תחרות FIRST,  אולימפיאדה לחקר החלל ע"ש אילן רמון, נבחרת ישראל הצעירה, הממציא הצעיר, מהנדסים צעירים, אולימפיאדת פיזיקה, תחרויות ארציות במתמטיקה של "סודקות את תקרת הזכוכית" קופסאות בריחה בפלנתניה, תחרות חדשנות ויזמות של תעשידע, אקדמיה בתיכון, מצטייני תכנית עמ"ט  (עתודה טכנולוגית מדעית) ועוד.

הפרס הוענק לתלמידים באשכול הפיס אלדד, במעמד ראש העיר מרים פיירברג-איכר, מחזיק תיק החינוך חבר המועצה עקיבא יצחקי, ראשי מינהל חינוך וחברה טובה דולב ומנהלת אגף החינוך העל יסודי בעיר גילת סיימון.

פיירברג-איכר סקרה בדבריה את הישגי מערכת החינוך בעיר, בין השאר, ציינה כי אחוזי הזכאות הגבוהים לבגרות הנושקים ל-90%, באם לוקחים בחשבון את העובדה שהאוכלוסייה החרדית אינה ניגשת לבגרות מסיבות אידיאולוגיות, ואילו גילת סיימון בירכה את קבוצת המצוינות "המובילה של העיר, את המורים ואת ההורים המשמשים לילדיהם חממה להתפתחות , תומכים ומעודדים".

 

צילום דימה וורף

Related Post

30 שנות חבצלות

Posted by - 24 ביולי 2019 0
לעיני למעלה מאלף צופים חגגה להקת "החבצלות" 30 שנה להיווסדה; מעל 200 רקדנים ורקדניות הדהימו את הקהל הרב שהגיע להצדיע…

סיפורי בדים

Posted by - 3 באפריל 2023 0
מי שעבר במדרחוב קראוזה ביום שישי האחרון והרגיש כאילו הגיע לשבוע האופנה עם תצוגת אופנה, דוגמניות ומוסיקה מקפיצה. זה הזמן…

איחוד תיקים או פשיטת רגל?

Posted by - 15 במאי 2019 0
כאשר החובות מצטברים ומערך ההוצל"פ דופק בדלת ומוסיף עוד ועוד מגבלות והגבלות, רבים מתחבטים בשאלה מה עדיף: איחוד תיקים או…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות