התאומות נוי והדר קרקו בקמפיין חושפני, מגי אזרזר התארסה לבחיר ליבה וגם – הקמע החדש של מכבי נתניה

6 0

הדוגמנית ואושיית הרשת, נטע אלחמיסטר, הגיעה השבוע בשעות הבוקר המוקדמות לסט הצילומים לרשת משקפי השמש והראייה אירוקה, אליה נבחרה כפריזנטורית לצד הקומיקאי יובל סמו.   על סט הצילומים נטע סיפרה  למציצים שמשקפי שמש הם האקססורי האהוב עליה גם בחורף.. נטע השנה דיגמנה בשבוע האופנה בניו יורק לצד דוגמניות מובילות ולשאלתנו אם היא מתכננת לברוח לנו ענתה: "החלומות שלי מתמקדים בישראל, פה אני מתכוונת לעשות ולפעול רוב הזמן" .. המדור רגוע … צילום חן נאמן, אוהד רומנו

נטע אלחמיסטר ויובל סמו בסט הצילומים לרשת אירוקה צילום חן נאמן (7) נטע אלחמיסטר ויובל סמו בסט הצילומים לאירוקה צילום אוהד רומנו (2)

  1. בשעה טובה ומברוק לשחקנית הכי מוערכת והיא משלנו, מגי אזרזר אמרה השבוע כן לבחיר ליבה קותי סבג בכנס של מותג הטיפוח הבינלאומי "גרנייה" שם משמשת כפרזנטורית, אזרזר עלתה לבמה והצהירה בשמחה "אני מאורסת"! רק אושר מגי יקרה! קרדיט: דניאל ריינבנבך.

1 1.

  1. התאומות נוי והדר קרקו חוזרות לקדמת הבמה ובגדול, לאחר שנים של פרישה והתנזרות מעולם הזוהר השתיים הצטלמו לאחרונה לקמפיין הראשון של מותג התכשיטים ex-factory . למציצים נודע בסוד כי על אף על אף מזג האוויר החורפי במיוחד עלו השתיים על בגדי ים ונתנו הצגה! צילום: דרור ביהם.

2 2..

  1. ח"כ מירב בן ארי הוזמנה והגיעה "למאמא יארא" ואתם שואלים מזה? אז ככה, מדובר על מפעל מאפים חדש המייצר מאפים ללא גלוטן וברמה עולמית, המפעל נפתח ברוח של נאג'ח חיר כאשר הבת שלה יארא היא צליאקית ומכאן נשאב הרעיון-המדור מאחל מלא בהצלחה ויישר כוח על היוזמה. בתמונה: מירב בן ארי, נאג'ח ויארא חיר, ראד פאדול וכיראם בלעום יו"ר עמותת יסמין.

3 3.

  1. השבוע החליט לצאת לו לטיול על שפת הים יקיר המדור טל חמד כאשר ממש במקרה פגש לו על החוף את הזמר אושר בוארון ובנו של הספר ממספרת הכוכב יעקב בוארון, חמד היקר לא יכול היה שלא לקטוף תמונת ניצחון.

4

  1. מבצעים מיוחדים בחברת אגם ארונות הזזה אשר מקום משכנם בפולג אזור התעשייה החדש, המדור הגיע להתרשם שם פגש את מנהל הסניף הותיק ציון שהציע ללקוחות השונים ארונות לפי הזמנה אישית. על הדרך חגגנו לציון יום הולדת אז נאחל לו עד 120 כ-20.

5

  1. מי שהחליטה להביא את המזל לקבוצת הבית מכבי נתניה הייתה לא אחרת מאשר נופר פאלח המדהימה שהחליטה לתרום קצת מזל לקמע של הקבוצה, אין ספק שבמשחקים הבאים צפויה הקבוצה להראות ביצועים יחד עם העידוד הבלתי פוסק של אוהדות הקבוצה אשר מזמינה את כל הנשים להגיע למשחקים.

6

  1. הוא ישב וחשב איך וכיצד יפתיע את אהובת ליבו, אז לאחר אין ספור תכנונים יצאה לדרך השבוע ההפתעה הגדולה של עו"ד שי עמר והבעל המפנק שהחליט לצאת עם הצמודה לטיול מפנק אי שי בתאילנד הרחוקה- מחכים לתמונות ובטוחים שאתם עושים חיים.

7

  1. מיקי סעידוב נפתס השבוע בעדשת מציצים על אחד מהשטיחים האדומים לצד לא אחרת מאשר מגי אזרזר וזאת שמככבת לנו על מסך אפשרי, השניים מכינים לנו תבשיל מעניין ואנו מבטיחים לעדכן כתאם…עד אז שומרים על שתיקה.

8

  1. אילת כנראה היא יעד אטקרטיבי לא רק בימים החמים אלא כל השנה ובמיוחד בחורף, הפעם תפסנו עבורכם את סילביה האלופה ממש רגע לפני העלייה למטוס שם מסרה נשיקות וחיבוקים לקנאים- עליך סילבי היקרה.

9

  1. אז כנראה שהחורף כמו שאמרנו לא באמת יעצור את הקהל מבית מלנפוש בעיר החטאים. גם הפעם תפסנו על הדרך בעדשת מציצים את אסתי שער המבלה הקבועה שמתפנקת לה חופשי חודשי על חשבון הברון מר דרור שער מחברת שער הקור-נשים תתחילו ללמוד!

10

  1. פינת הבעל המפנק אמנם תפוסה השבוע אבל לא יכולנו להעביר מתחת לרדאר את הצוות עמית וגלית אליהו שהגיעו לפרגן וכמובן לספוג אווירה ולצחוק באחת מהופעות הסטנד אפ שנערכו לאחרונה, נראה כי אתם בהחלט עושים חיים.

11

  1. למי שהיה בתאילנד וטרם נפגש או מכיר את השם הבא כנראה שפיספס את אחת האטרקציות היותר נחשבות, אופיר בקר והאיש שאחראי על בר הקוקו בר ועל מסיבות הבריכה מזמין את הישראליים מנתניה לנפוש אצלו בברים ולהגיע לספוג ויטמין D במסיבות הבריכה שבקר מארגן.

12

  1. בתמונה אפרים בולמש חבר מועצת העיר היקר במפגש עם וטרינרים ופעילים למען החיות בנתניה, איריס שועה בחיבור טבעי עם בולמש ליד פינת האכלה עירונית לרווחת החיות שלנו-כל הכבוד.

13

  1. ספורט וחיטוב כבר ממזמן הפכו להיות חלק משגרת היום בעיר, הפעם מדור מציצים הגיע לסט צילומים מיוחד שהוקם עבור המאמן האגדי רונן אוסטרייכר שנחשב לשם דבר ומוביל דרך בעולם הספורט הכושר והחיטוב.

14

  1. את השם הבא כנראה רובכם כבר מכירים אבל לאלו מכם שטרם הכירו כדאי שתשננו טוב טוב את השם שלה, דורין אור אעידן יצאה זו תקופה ארוכה בשורה של סרטוני פייסבוק אשר כל מטרתם הינה העצמה אישית ועצמית תוך התווית דרך לצמרת התעשייה.

15

  1. מידי תקופה אנו מפרסמים עבורכם את הפעילות והשקידה של הגברת יפית בנין שניצחה את המחלה הקשה ומאז מקדישה את עצמה לטובת ילדים חולי סרטן, הפעם יזמה בנין מפגש עם סוכנות רוברטו שבסופו הוחלט על שת"פ לטובת הילדים כאשר לטובת העניין אורגן ערב בהנחייתה של שי מיקה ליום 17/3 .

16

  1. כמה מכם ביקרו וטעמו את הסנדוויץ הכי טעים באזור השרון ושעבורו מגיעים מכל חלקי הארץ ומחכים בתור, מציצים קיבלה הזמנה להגיע לגל עמירה שם פגשנו את ההורים מימי ואשר שהגיעו לשולחן חגיגי שהוכן מראש עבורם ועבור צוות מציצים- האמת היה אש!

 

17

מאות משתתפים באירועי ט"ו בשבט בנתניה לציון החג של ארץ ישראל- ט"ו בשבט קיימו העמותה לחינוך בלתי פורמלי ועיריית נתניה שלל אירועים מגוונים המותאמים לקהלים השונים של תושבי נתניה. מאות המשתתפים במוקדים השונים בהם חגגו את ט"ו בשבט העידו על הנאה, חיבור לאדמה ואהבת העיר. במרכזים השונים הכינו מוביילים מחלוקי נחל ואביזרים מהטבע, עציצים אקולוגים וסדנאות שונות. שאפו

טו בשבט בעמותה טו בשבט במרכז אופק

Related Post

פוריות ודיקור

Posted by - 22 בספטמבר 2020 0
לרפואה הסינית כלים לתמוך ולסייע בתקופה המורכבת של הטיפולים והניסיונות להיכנס להיריון. דיקור סיני בנקודות ייחודיות, תזונה מותאמת אישית וחיזוק…

אסי עזר על ההורות המתקרבת, אלה אייבינדר, נבחרה לשמש כפרזנטורית רשת SCOOP, ניצן שיק מחתונמי ואחותה חוגגות רווקות ביום האהבה וגם – לילות איסטנבול בירושלים

Posted by - 15 בפברואר 2022 0
למרות שהחורף בעיצומו קרולינה למקה ברלין מצלמת את קולקציית משקפי השמש לקיץ 2022 באווירה של קיץ ונווה מדבר. על רקע…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות