השקת האתר החדש, מה עשה שחקן מכבי נתניה במחניודה וגם – הביצה המקומית רוחשת וגועשת

5 0

יום שישי , שוק מחנה יהודה , קלאודימיר פ'ררה , קפטן בית"ר ירושלים מגיע לסיבוב אחרון בשוק … קלאודימיר מספר שהריחות הצעקות וההמולה הישראלית בשוק – הם כל מה שהוא צריך כדי להגיע לניצחון …אנחנו מבינים אותך …

1

ניקי אקויהז , האיש והאגדה , המוכר יותר כמיתוס של השבוע בנתניה … האיש שכולם מכירים .. גם איל גולן ..  ניקי גם אנחנו רוצים תמונה.

2

ליאור גולדברג .. גם קצינה וגם יפה.. מוכשרת אמיתית שחוגגת יום הולדת וכמי שמלאה באיכות..תרמה את שיערה לטובת אלו שזקוקים לכך… ליאורי ריגשת אותנו .. נאחל לך מומולדת שמח ותמיד בצד הנותן.

3

לחיות בריא לא עולה ביוקר" , הסלוגן של E-PHARAMA – לשעבר טלפארמה, שמשיקים אתר מקוון

וכחלק מתהליך מיתוג מחדש שעוברת החברה בתקופה האחרונה בחרה גם באנה ארונוב כפרזנטורית שלה. ארונוב , מודל לחיים בריאים ולהתנהלות ספורטיבית … היא הבחירה הברורה. אנה תעשי לנו ריקוד .

4

"אמא במשרה מלאה"- הדוגמנית אסתי גינצבורג חוזרת למגרשי הדוגמנות ובענק, 3 חודשים בלבד לאחר לידת בנה השני ולאחר שחזרה מטיול בטן גב בתאילנד, מוצאת את עצמה דוגמנית העל על סט שהוקם על גדות הירקון כשהיא מציגה גזרה חטובה מאי פעם- מאחלים בהצלחה רבה בהמשך

6

המורה הכי חתיך וחכם בעיר, מקים ומייסד ביה"ס טיץ'-מי, אמיר אדדי בוגר הטכניון ושל עוד כמה תכניות ריאלטי- במרתון פיזיקה ומתמטיקה עם תלמידיו, מהתלמידים נמסר כי הם מתקשים להתרכז מאחר והמורה בין היתר גם דוגמן.

 

הקייק סמאש הכי מתוק בעיר, ההורים הטריים דודי כהן וגל עוקשי החליטו לחגוג יום הולדת שנה לביתם שילת המקסימה בצילומי סמאש קייק מטורפים מאחלים יום הולדת שמח

8

מאמן הכושר הכי מפלצתי בשרון, אילייה רבייב בעוד אימון מטורף. למי שטרם הכיר, אילייה התחרה במסגרת איגוד נאבא ישראל, שם קטף את המקום הראשון כאלוף האלופים כאשר מיד לאחרי כן נשלח להתחרות באירלנד כמייצג ישראל-אלוף!

9

אורנה אביקזר, פעילת שכונת נאות גנים, בטיול באחד מהגנים אשר הותאמו והונגשו גם לנכים וזאת לאחר שהגישה בקשה להנגשת הגנים בשכונה גם לציבור הנכה. למערכת נמסר כי לאחר ההנגשה קבעו תושבי השכונה להיפגש כל יום רביעי לטיפול בערוגות הגינה-מוזמנים להגיע ולקחת חלק.

10

בסימן טוב בן בא לנו..מברוק לתומר וורדית חיון על הולדת בנם השני, החברים המשפחה ואנחנו-מאחלים שפע ברכות והכי חשוב בריאות איתנה לרך הנולד-רק בשמחות.

11

מזל טוב לנועם איקיס המקסים שחגג 8 אביבים ביחד עם אביו האגדה האדון דניאל איקיס, לכם נספר כי מאחר והיום הולדת נפלה על יום השואה החגיגות נדחו לשבוע שלאחר מכן-מבטיחים לעדכן.

12

למי שעוד לא מכיר את השם הכי חזק בענף הנדל"ן, דאגנו להביאו אליכם..אייל גילאם יועץ הנדל"ן בברית של הזוג המאושר אבי ואוראל אסבן -מזל טוב ענק לזוג על הולדת בנם הבכור, שתזכו לגדלו לחופה ולמעשים טובים.

 

שחקן הכדורגל אייל דנין חגג 23 אביבים לצד חברתו היפה ושאר החברים מהקבוצה, מאחלים לו החלמה מהירה וחזרה למגרשים בהקדם.

13 13 bux;

אז כדי להירגע קצת אחרי החגים, החליט עוה"ד רון ימין לפנק את אשתו ורד ימין והילדים בטיול מפנק לעיר הדרומית-אילת, למערכת נמסר כי המשפחה כולה עשתה "מואי כיף".

14

השם יובל עקיבא אומר לכם משהו? מאמן העל והשם הבא בנוף הכדורגל המקומי והארצי החליט להוציא את קבוצתו לאימון כוח, מאחלים הצלחה למאמן ולקבוצה.

15

איש העל והדוגמן רועי בן אמו שבין היתר משמש גם כעו"ד, נמצא כשהוא מלווה ב-2 דוגמנים נוספים אליעד דאלי ויצחק ג'נח -במסיבת יום ההולדת שחגגו לילדה היפה חן דבוש המון מזל טוב לילדת היום הולדת.

16 17

מי שעוד הדרימו לעיר החטאים שם נשארו ערים כ-3 ימים ברציפות, הם שיר בר, שני מגילה, שמוליק בר דויד, דור ניסים ונועה רחל, לנו נמסר מהצוות כי כל אילת עמדה על הרגליים-מקווים שעשיתם חיים.

18

מאפרת העל והיד הכי מוכשרת באזור השרון זומנה השבוע לצילומים פרטים לגבי יום הצילומים נשאיר כחסויים כדי ליצור סקרנות..סתםםם בקרוב הפתעות..שווה לחכות.

 

חבר מועצת העיר מר אפרים בולמש במירוץ צהלה וזאת לאחר שכבר השתתף במירוץ יומיים לפני כן בעמק חפר, מברוק על המקום השלישי שקטף אפרים שעל הדרך גם פגש חבר טוב.

19

בהרכב מלא וכמנהגם בקודש, נפגשים בכל יום שישי לבירה קרה, רביעיית הפאנל הכי חזקה בכדורגל המקומי שם בין היתר דיברו מהלכים ואסטרטגיות, בין התותחים הכבדים מצאנו את יובל עקיבא, יוסי טוויל ושימי ג'אן.

20

מזל טוב לזוג הכי הכי..נעמה ז'אקובי ואלרין מיזרחי שחוגגים חודש של נישואין… מאחלים לכם עוד שנים רבות נעימות.

21

אז אחרי עוד ישיבה ועוד פגישה מעניין מאוד מה מבשל לנו האיש שכולם מכירים-אפי מכלוף, עד אז נעדכן כי הייתה פגישה קלילה בליווי בירה צוננת.

22

 

מזל טוב ענקקק למאורסת הטרייה ורד זכות אותה לקחו החברות בהרכב מלא לעיר אילת, שם חגגו באחד מבתי המלון המוכרים את מסיבת הרווקות שפרטיה חסויים לציבור.. בין המשמחות מצאנו את מעיין חיון, נטלי בניון, דיבל זכות, בתאל זכות, נופר סרוסי ושירן מנחם-מברוק.

23 נוסף

התקליטן המפיק/יוצר והזמר דולב לוי, הוזמן לתקלט באירוע של אחת מהחברות הגדולות במשק, העובדים מספרים כי המוסיקה הייתה טירוף מה שהקפיץ את כולם ברחבה ואת היתר ישירות לתוך בריכת השחייה שהייתה שם- ייבוש נעים.

24

יועצת המשכנתאות הכי יפה בעיר, קייט פריפון בעוד הצלחה חסרת תקדים, מאחלים שגשוג והצלחה בהמשך הדרך

25

Related Post

מגשי פירות

Posted by - 20 בספטמבר 2023 0
הביקוש למגשי פירות באירועים, בפרט באירועי חינה וחתונות, כולל התרבות והאפשרויות העשירות הנמצאות בעיצובים ובצבעוניותם המרהיבה. אף על פי שמגשי…

למה צריך ייעוץ משכנתאות בכלל?

Posted by - 27 באפריל 2021 0
תחום הפיננסים בכלל ותחום המשכנתאות בפרט, הינם תחומים מורכבים התלויים במשתנים רבים. מרבית האוכלוסייה בעלת ידע בסיסי בלבד בכל הנוגע…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות