הכביש הבטוח – כיצד לבצע עבודות במזג אוויר סוער? (המדריך המלא)

5 0

מזג אוויר סוער הוא אחד הגורמים הידועים ביותר לתאונות בעבודה אך גם התקופה שבה צריך לבצע הכי הרבה עבודות חירום. החל ממיגון איכותי ועד לבחירה של כלי הרכב הנכון לכל משימה, הנה הדרכים הטובות ביותר לבצע עבודות חשובות כאשר מזג האוויר לא עומד לצדכם.

התנתקו מהתשתית החשמלית

החשמל מהווה את אחד המקורות האנרגטיים החשובים ביותר בכל עבודה, אולם כאשר מזג האוויר מתחיל להיות סוער – חשוב שכל הצוות יתנתק ממערכות החשמל. למרות שמהלך זה נועד בראש ובראשונה להבטיח את הבריאות של העובדים שלכם, יש לו משמעויות אופרטיביות גם על הציוד ההנדסי שלכם ועל משך העבודה.

הקפידו על חבישה של קסדות איכותיות

חשוב להקפיד על חבישה של קסדות איכותיות במהלך כל יום עבודה, אולם כאשר מדובר בסערה זה עניין קריטי של ממש. משום שבמזג אוויר שכזה סכנת הקריסה של מבנים ותשתיות הם בגדר אפשרות מעשית, חשוב להתמגן באופן אופטימלי. הקסדות מספקות הגנה של ממש ומעניקות מעטפת מסביב לחלקים הכי רגישים בראש.

השתמשו בווסטים זוהרים

שימוש בווסט זוהר מאפשרת לעובדים שלכם להיות בולטים גם במצב של ערפל וגשם כבד, כך שהם בגדר חובה. הם עוזרים לכם לבלוט באזורים שבהם קיימים נתיבי תנועה ולכן חברת הכביש הבטוח אימצה אותם בחום כבר מלפני שנים. יחד עם זאת, כדאי לשים לב למידות המדויקות ולגדלים השונים שבהם מגיעים הווסטים. ווסטים קטנים מדי יפריעו לעובדים שלכם בביצוע של עבודה איכותית ואף יגבילו את התנועה שלהם.

הצטיידו בכפפות מקצועיות

כפפות איכותיות מאפשרות לבצע בידוד איכותי בין ידי העובדים לבין הקור העז אשר שורר בזמנים של סערה ומציע דרך נעימה לווסת את הטמפרטורה של כל עובד. יתרה מכך, משום שהכפפות מספקות בידוד איכותי מפני חשמל, הצוות שלכם יכול לעבוד באופן בטוח יותר ולהפעיל את הציוד ההנדסי העדין ביותר  – באופן הטוב ביותר.

נעלו מגפיים מגומי איכותי

מגפיים הן בגדר חובה כאשר אתם נמצאים בזמן סערה וחלק מהציוד הבסיסי של חברת הכביש הבטוח. המגפיים ממזערות כל חדירה של מים אל בגדי העובדים שלכם ומאפשרות לצעוד בבטחה במגוון של משטחים. הן אידיאליות לעבודות תשתית, מספקות עבירות גבוהה כאשר אתם יורדים מהרכב שלכם ומאפשרות להגיע באופן אישי לכל בור ספיגה. כל הסיבות האלו הופכות אותן לחובה של ממש כבר כאשר מתחיל לטפטף.

העדיפו רכבי עבודה גבוהים יותר

כדאי לצאת לשטח עם הטנדרים של חברתכם ועם רכבי 4 על 4 אשר מותאמים לשיטפונות. משום שכל נגיעה של מים באזור המצבר עלולה לגרום לרכב שלכם להיתקע באמצע העבודה, חשוב להעדיף דגמים אשר מתאפיינים בשלדה גבוהה במיוחד ובאיטום איכותי. מומלץ לשים לב גם לסוג הצמיגים. צמיגים איכותיים עלולים להיות הבדל בין תאונה קשה לבין תמרון נוח בדרך לעבודה.

המאמר נכתב באדיבות המומחים של חברת הכביש הבטוח.

 

 

 קרדיט תמונה: https://pixabay.com/en/flash-thunderstorm-super-cell-2568381/

Related Post

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות