דני אבדיה עם קמפיין ראשון, הכירו את נערת פלפל סוויט, וגם – יום האישה בפתח

7 0

יום האישה בפתח. אושיית האופנה סנדרה רניגלר בצילומי קמפיין חדש במסגרת יום האישה הבינלאומי, עבור השקת קולקציית תכשיטים לרשת אימפרס.ריגלר סיפרה שבקרוב היא ובעלה השף המוכר משה שגב מתכננים לנסוע לנשף פורים בכפר הנוקדים.מחכים לתמונות.. צילום: אסף לב.

כוכב חדש הגיע אלינו בסערה דני אבדיה שחקנה של מכבי תל אביב בכדורסל יוביל את הקמפיין הראשון שלו בקרוב למותג טיפוח הגברים axe ביחד עם ספיר אלחמיסטר (כן כן האחות הצעירה של נטע ) לגמרי שילוב מנצח… העולם שייך לצעירים כבר אמרנו ?

 המון בהצלחה לליאב פלג המוכשרת במיוחד שנבחרה לנערת פלפל סוויט 2020. והיא רק בת 16!! פלג תוביל  את הקמפיין של מותג בגדי הים בקרוב.. זה יהיה קמפיין בגדי הים הראשון שלה .מציצים בטוח שגם לא האחרון.. צילום: אמיר יהל


על טקס האוסקר היוקרתי בהוליווד כבר דיברנו … בזמן שחובבי הסרטים, היוצרים והשחקנים עצמם מחכים לשמוע את שמות הזוכים, אנחנו חיכינו  לראות את  השמלות הנוצצות ומראות האיפור הכובשים לשנה הקרובה. מי שבלטה בטקס השנה היא   אדריאנה לימה – הפרזנטורית של מייבלין ניו-יורק, אשר הגיעה באיפור יוצא דופן,  שלא השאיר אף אחד אדיש. התמונות כאן למטה. צילום: יח"צ חו"ל

כבוד!! סניף הדואר נתניה מרכז נבחר ליחידה מצטיינת בחברת דואר ישראל. תמיד טענתי שנתניה זו איכות .. עכשיו דואר ישראל מסכים איתי. עובדי סניף מרכז קיבלו פרסי הוקרה שנתיים לעובדים המצטיינים. המנהל שמעון מכלוף, אלה כץ וכל צוות הסניף המשובח. שאפו..

הפעם הגיעה לאוזנו של כתב המציצים השם מאור נוף שלאחרונה עושה חייל לקריירת המוזיקה שלו מאור שהתקדם מאוד באיכות של התוכן שלו הוא תושב נתניה מה שלא מפתיע בכלל. מציצים מאחל קריירה עמוסה ושמחה במיוחד. בהצלחה..

אז לאחר שהוא יצא לפגרה קצרה הוא חזר אלינו בכל הכוח טל חמד האלוף תפס לאחרונה ברחובות העיר נתניה את שופט הכדורגל אלון יפת שלמרות שבטלוויזיה נראה קשוח במיוחד חמד מספר שיפת היה מאוד נחמד..

בטקס מרגש העניק שר הבריאות תעודת הצטיינות לצוות הפגייה בלניאדו צוות הפגייה בראשותם של ד"ר אריה סימונדס מנהל הפגייה וגב' אתי ליטיג האחות האחראית, קיבלו בשם הצוות כולו את תעודת ההצטיינות במדד הבוחן את השיפור במדדים קליניים רבים. לאירוע הגיעו שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן, וכן מנכ"ל לניאדו מר נדב חן והאחות הראשית גב' אסתר שיר.קרדיט : דוברות לניאדו

 על האייטם הקרוב נאמר "מה שבטוח".. בליווי שגעת הקורונה, חנות המפעל בית החומר בעיר נתניה לא נשארו אדישים למצב ודאגו לשלל לקוחותיהם לנשמיות תקניות. תגיעו רק בריאות..

גאווה מקומית בטקס מרגש  מטעם עיריית נתניה זכו גלעד רוקח בספורטאי מצטיין מטעם עיריית נתניה לשנת 2019 , על זכייתו באליפות עולם ב -5 מדליות ומשה רוקח אשר זכה  מאמן מצטיין. אלופים

חגיגות יום הולדת שמחות במיוחד נרשמו בבורגר האוס נתניה….

יעקב קורסיה האלוף תושב העיר נתניה תלמיד כיתה ח בבית הספר אמית בר אילן נתניה זכה לאחרונה בתעודת הצטיינות לאחר שהתנדב ותרם רבות לסביבה ולסובבים אותו מחוץ לשעות בית הספר ולנו נשאר רק להרים לו יישר כוח אלוף.

Related Post

קוראים בכיף

Posted by - 25 בספטמבר 2019 0
ספריית מדיה – טק גלי ים נתניה יצאה בפרויקט חדש ומיוחד, בו היא מחברת בין מתנדבים, לבין תלמידים מבתי ספר…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות