דוגמה והשראה לרכישת השכלה

5 0

בשיתוף פרויקט שיקום שכונות, עיריית חדרה ומרכז הצעירים העירוני, חולקו מלגות לסטודנטים משכונות הנכללות בפרויקט

מלגות מטעם פרויקט שיקום שכונות של משרד הבינוי והשיכון, בשיתוף המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות של אגף הרווחה, ומרכז הצעירים העירוני "טורבינה", חולקו לסטודנטים מחדרה במעמד ראש העיר צביקה גנדלמן, סגן ראש העיר רומן גישר הממונה על תיק הרווחה, ומנהל פרויקט שיקום שכונות ניצן דרורי גלאון.

פרויקט "שיקום שכונות" פועל באמצעות אגף הרווחה של עיריית חדרה, שבראשו עומדת זיוה היימברג, ונועד לשילובם וקידומם של תושבים בעולם העבודה כיעד מרכזי של פעילותו וכאמצעי בעל חשיבות רבה לקידומם של הפרט, המשפחה והקהילה. את הפרויקט מוביל מדור קהילה והתנדבות באגף הרווחה בראשות שמשון אחרק, ומרכזת אותו עו"ס קהילה הילה ישועה, שגם הם השתתפו בטקס.

הפרויקט מסייע לתושבי השכונות בלימודיהם במסלולי השלמת השכלה והכשרה מקצועית בכל הרמות: באמצעות מתן מלגות על-פי קריטריונים מוגדרים מראש, קבלת מידע בנושאי זכויות והכשרות מקצועיות וסדנאות לקראת הכנה לעבודה.

ראש העיר גנדלמן בירך את הסטודנטים וציין שנושא ההשכלה הוא מפתח להצלחה והתקדמות בתחום התעסוקתי והאישי. לדברי ראש העיר, העירייה רואה חשיבות בקידום ומינוף נושא ההשכלה באמצעות מתן מלגות לצעירים תושבי העיר.

פרויקט שיקום שכונות פועל במטרה לסייע לסטודנטים שעברו תהליך של ייעוץ והכוון בבחירת מסלול אישי לקידום תעסוקתי שבעקבותיו פנו ללימודים.

באגף הרווחה מסבירים כי המגמה היא לכוון את תושבי השכונות באמצעות הפרויקט למקצועות נדרשים כך שיסייעו באופן מעשי להשתלבותו או התקדמותו של התושב במעגל העבודה, בסביבת מגוריו. המדור לעבודה קהילתית, באגף הרווחה בחדרה, רואה את נושא התעסוקה וההשכלה כחלק מרכזי בשירות התופס תאוצה רבה בשנים האחרונות. פיתוח נכון של הקהילה בנושאי ההשכלה והתעסוקה וחיבור מותאם עם עולם העבודה והעסקים יוביל לשיפור באיכות החיים בחדרה וקידום העיר.

בתום הדיון חילק ראש העיר לסטודנטים את המלגה ושי צנוע, ואמר להם כי, "רכישת ההשכלה תורמת לכם באופן אישי, ובאופן קהילתי מסייעת לכם בקידומה של שכונת מגוריכם. בלימודיכם הנכם מהווים דוגמה לתושבים והשראה לצעירים רבים אחרים לרכוש השכלה מקצועית ואקדמאית ולהבטיח לעצמם עתיד טוב יותר. אני מאחל לכם הצלחה בלימודים ובהמשך דרככם, ומקווה לראותכם משתלבים בהוויה החדרתית כאזרחים משכילים התורמים מידיעותיהם ומניסיונם לעיר ולקהילה".

Related Post

גאווה עירונית

Posted by - 21 בנובמבר 2022 0
26 מתעמלים ומתעמלות – נבחרת ישראל יצאו לסופיה בולגריה לאליפות העולם בפס אקרובטיקה (טמבלינג). חמישה מהם חברי נבחרת "עירוני נתניה"…

ניחוח אמריקאי בנתניה

Posted by - 31 באוגוסט 2021 0
זוג אמריקאיים-ישראלים בגיל השלישי (60 פלוס). שניהם עדיין עובדים: הוא איש עסקים והיא מורה. ביקשו שנעצב עבורם בית עם המון…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות