דבר אליי בפרחים

3 0

חג הפסח כבר מאחורינו, מה שאומר שעונת האביב בשיאה. תקופת האביב מציינת פריחה, צמיחה ולבלוב.  ואיך אפשר לדבר על פריחת האביב מבלי לדבר על טרנד הפרחים שעתיד להשתלט על רשתות הבגדים בקיץ הקרוב?

ביננו, אין חדש תחת השמש. כדבריה של מריל סטריפ בסרט הקאלט "השטן לובשת פראדה": "פרחים? בקיץ? כמה חדשני". אז נכון, כל קיץ אנחנו מקבלים את החדשות הישנות שהפרחים חזרו, ועדיין כל עונה הטרנד מקבל את הפירוש ואת הדקויות שלו. חוץ מזה, איזה כיף לאוורר את מלתחת החורף העגמומית בצבעי פריחה שעושים שמח בלב.

ZARA

על המסלולים יכולנו להבחין בכמה אספקטים של הטרנד: הראשון מאופיין ב"פרחים רכים". הם מודפסים על בדים קלילים, כדוגמת שיפון ושאר בדים שקפקפים על מנת להדגיש את המראה הרומנטי. צורה נוספת שניתן לראות היא "פרחי שנות השישים". אלו הדפסים ברורים יותר, ובעלי סקס אפיל מובהק של הסיקסטיז. תחשבו על הווילון בבית של סבתא שהייתם ילדים- אז זה זה. תת טרנד נוסף הוא ה"טרנד הטרופי". זה כבר תקופה שאנחנו מופגזים מכל עבר בהדפסים מוחשיים של עלים מכל מיני זוויות אפשריות. טרנד פרחוני נוסף (שממשיך אתנו מהחורף), הוא "הפרחים הרקומים". הוא מגיע על מכנסי ג'ינס, על חולצות ועל תיקים.

בפרינטים האלו ניתן היה לצפות בתצוגות של כל בתי האופנה הגדולים: מארק ג'ייקובס, פראדה, סאן לורן, בלאנסיאגה, דולצ'ה וגבאנה ועוד. ואם הם אומרים, מי אנחנו שנתווכח?! הדרך הקלאסית ללבוש פרחים היא לשלב אותם עם פריט לבוש חלק. חצאית פרחונית, למשל, תלך נהדר עם גופייה חלקה. כדאי לבחור צבע אחד או שניים שיחזרו על עצמם בפריטים השונים. יש להימנע משימוש בצבעים מרובים, כדי לא ליצור מראה עמוס ומקושקש. מצרפת תמונות של פריטים ברוח הטרנד והעונה שנמצאים עכשיו בחנויות. אל תשכחו להגיד שעדי שלחה אותך.

קסטרו

 טיפ מעדי: הדפס של פרחים הוא הדפס שמושך את העין. לכן, לא מומלץ ללבוש הדפס פרחוני (או כל הדפס "צעקני" אחר) באזורים שאותם נרצה לטשטש. למשל, אם יש לי אגן רחב לא אלבש מכנסיים פרחוניות אלא אשמור את ההדפס לחלק הצר יותר שלי.

 

עדי דואק היא סטייליסטית המתמחה בקניינות אישית ובהעברת סדנאות לקבוצות מגוונות, בוגרת לימודי תעודה בשנקר, ובעלת ניסיון רב שנים בעולם האופנה. רוצים לדעת עוד?

הצטרפו אליי לדף הסטיילינג שלי: @Adi's Life Style  או התקשרו 054-6899090

 

Related Post

גיא עמיר וחנן סביון נבחרו כפרזנטורים, אוניברסיטת ת"א העניקה מלגות לתושבי העיר נתניה וגם – מה עשה הצל בתערוכה על סיפורו של העם היהודי

Posted by - 20 ביולי 2022 0
1. השחקנים והיוצרים גיא עמיר וחנן סביון נבחרו לפרזנטורים החדשים של רשת פולגת. פולגת, חוברת ליוצרים האהובים, תחת המסר "המציג…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות