בהלת נגיף הקורונה בישראל: נתניה תורמת לסין

6 0

בהנחיית ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר, רכשה נתניה מסיכות וחליפות מגן לטובת תושבי העיר התאומה שיימן בסין; משרד התיירות הקים חדר מצב ועדכן את מלונאי נתניה;

מאת יאיר אברהם

היערכות שיא גם בעיר נתניה על רקע נגיף הקורונה שהוביל לסגר כמעט מלא על ערים שלמות בסין וההאטה כלכלית עולמית בעקבות המצב הקיים.

בסוף שבוע האחרון פנתה ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, למנכ"ל חברת שראל שבנתניה, אבי בוסקילה, בבקשה לרכישת ציוד רפואי מהחברה, בעיקר מסיכות (נשמיות) וחלוקי מגן, כתרומה של העיר נתניה לעיר התאומה שיימן בסין בעקבות וירוס הקורונה.

בוסקילה נרתם למשימה, וביום ראשון הגיעה פיירברג-איכר יחד עם מנכ"ל העירייה, יורם כהן לחברת שראל לראות את הציוד שנרכש על-ידי העירייה. כידוע, בימים אלה יש מחסור בציוד זה בסין ועל כן זיהתה פיירברג-איכר את הצורך בהעברת הציוד לעיר התאומה.

במקביל, יצרה קשר פיירברג-איכר עם מ"מ שגריר סין בישראל, מר דאי יומינג, ועדכנה אותו על התרומה של העיר נתניה. השגריר הודה לראש העיר על הידידות האמיצה המתקיימת בין סין לישראל ובעיקר בין העיר התאומה שיימן ונתניה ואף הוסיף שהעם הסיני לעולם לא ישכח את המחווה.

"בין העיר שיימן לנתניה מתקיים קשר הדוק וחם ואנו מברכים על כך. חדשות לבקרים מגיעות לנתניה משלחות מסין הלומדות נושאים כמו חינוך, רווחה, פיתוח אזורי התעסוקה ומתקיימים סיורים בחברות ישראליות העוסקות בפיתוח, בהם גם חברת שראל המסייעת לנו כעת להעביר לסין ציוד רפואי כה חשוב בימים אלה", אמרה פיירברג-איכר והוסיפה כי "כולנו עם העם הסיני ואנו מקווים שבמהרה נשמע בשורות טובות".

בתוך כך עדכן אפרים בולמש, המשנה לראה"ע ומחזיק תיק התיירות, כי מלונאי נתניה נמצאים בקשר שוטף עם חדר המצב הארצי. כיום בבתי המלון בנתניה לא מתארחים תיירים מסין או מהונג קונג.

צילום תמונה ראשית: נמרוד גליקמן

Related Post

מתקשטת

Posted by - 15 בפברואר 2022 0
לקראת פריחת הדובדבן המתקיימת בחודשי האביב הקרבים יצאה מנהלת מרכז העיר בפרויקט מזמין וצבעוני לעיצוב המרחב האווירי מעל הרצל –…

מיטב הסלבס הגיעו לקניות עופר רמת אביב, התרומה של עמותת "חיים" למען ילדים חולי סרטן וגם – אנה ארונוב בצילומים לוהטים

Posted by - 3 באפריל 2023 0
1. לקניון עופר רמת אביב הגיעו אמש מיטב הסלבס לרגל השקת חנות פופ אפ של מותג אופנת בייסיק של הכוכבות הגדולות בישראל.  בין המפורסמות נצפו מודדות…

הכן עצמך לצום!

Posted by - 26 ביולי 2020 0
המדריך המלא איך לעבור את צום תשעה באב בשלום. באדיבות מיטל עזר תזונאית קלינית וספורט, יועצת תזונה בחברת הרבלייף מדי…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות