איך מעצב שיער נודע ציין עשור, מי תוביל את קמפיין שמלות הכלה החדש של המעצבת הלאומית, וגם – שפיטה כובשת את הרשת עם קמפיין חדש

3 0
  1. מעצב השיער אריאל אהרון מציין 10 שנות פעילות ומתחכך בשלל סלבריטאיות במסעדת קיוטו היפנית שבהרצליה, המוזמנים נהנו מסושי ואלכוהול כיד המלך. הגיעו לתת כבוד: עדי הימלבלוי, אירה דולפין, חנה לסלאו, רוני מאנה, אורטל עמר ועוד מלא יפים ויפות. צילום: אור גפן.

1. 1

  1. שלומית אזרד המעצבת הלאומית מציגה את קולקציית שמלות הכלה לשנת 2020 שצולמו בקמפיין מיוחד ובסט שנערך בברצלונה. מי שתוביל את הקמפיין תהיה רוסלנה רודינה לצד הדוגמן הצרפתי ולנטיין לאונרד. צילום: דביר כחלון

2. 2

  1. כמיליון צפיות תוך 72 שעות, האמנם? הקמפיין החדש של טרמינל X בכיכובה של שפיטה כובש את הרשת, הגברת שפיטה מבצעת את שיר האירוויזיון לשנת 1976 "אמור שלום" של להקת שוקולד מנטה מסטיק כחלק מקמפיין פרסומי חדש של אתר האפנה טרמינל X- שווה להקשיב.

3

  1. הדוגמנית מרגו בראזחניק נבחרה להוביל את צילומי קולקציית בגדי ים החדשה לקיץ 2019 של רשת דונה ויקטוריה רשת דונה ויקטוריה מציגה קולקציית בגדי ים לוהטת וטרנדית לקיץ 2019.

4

 

  1. קבלו את פנינה רוזנבלום ובן זוגה הראשון משה חיים לאחר שחיתנו את את בתם חן לבן הזוג שלומי חיים. האירוע נערך במלון דיויד אינטרקונטיננטל בת"א. הגיעו לפרגן לצמד ולפנינה כ-700 אורחים ואורחות חשובות ביניהם מצאנו את: יעל בר זוהר, מיכל הקטנה, ח"כ נאווה בוקר,השר אופיר אקוניס, ננסי ברנדס, רמי לוי, ג'ודי ניר מוזס ועוד מלאאאא אנשים חשובים- היה טעים וכיף. צילום: רפי דלויה. קרדיט: אירית רחמים ופלפל.

5. 5

  1. מגישת התכנית נינג'ה ישראל רותם ישראל ההורסת הגיעה למדידות בסטודיו של המותג אייזן שטיין לשמלות כלה אלה שהפעם הגיעה למדוד את השמלה של עצמה לקראת היום הגדול ובחרה לה 2 שמלות לערב המיוחל. מלא מזל טוב רותם.

6

 

  1. מי שנבחרה להוביל את צילומי קולקציית הקיץ החדשה של סטייל ריבר –אתר האפנה היא הדוגמנית הצעירה שיראל סבן שהספיקה לככב כבר בקטלוג האיטלקי היוקרתי "ווג" צילום: Creative Disorder

7

  1. ילדי פנימיית "נווה הדסה" שבתל יצחק מגשימים חלומות הודות לעובדי חטיבת שירותי תשלום של חברת Cal, שהתנדבו השבוע במסגרת פרויקט הדגל של העשייה החברתית בחברה – 'לרצות ולחלום זה Cal' ולקחו את הילדים לחוויית פיינטבול.שגית אופיר, דוברת ומנהלת אחריות תאגידית בכאל: "אנו פועלים להאיר את שגרת היומיום של אלפי ילדים מעמותת "ילדים בסיכוי" מזה שש שנים, וזאת בהתאם לחזון החברה העוסק בהגשמת חלומות, צרכים ורצונות…".

8 8.

 

  1. קבלו את סבתא עליזה האישה הכי מצחיקה ושמחה שיש, הפעם עדשת מציצים תפסה את עמליה ישראל ופרלה תייר יחד עם סבתא עליזה בארוחת בראנץ ספונטנית, היה טעים כיף ומצחיק בטירוף-עד 120.

9

  1. אירוע שבועות של אגף השכונות באווירה ועיצוב לכבוד החג נערך לאחרונה בקרית השרון, מי שבחר לקחת חלק היה כמובן איש הילדים של העיר אלירן מכלוף שהצליח לקטוף תמונה באווירת החג-היה טעים ושמח.

10

 

  1. אז אתם זוכרים שאמרנו לכם לעקוב אחר זמר המתחבא בעירנו הקטנה? מאז זרמו כמה טיפות בנהר והבחור תופס תאוצה בקצב כמעט כמו של עומר אדם, אמיר דנין הזמר יוצא בהופעות חדשות לקראת הקיץ ומזמין אתכם להגיע מידי שישי לטברנה.

12

 

  1. אז ימי הקיץ הגיעו בהחלט ובנות העיר לא נשארו אדישות, מי שלקחה את העניין ברצינות והכינה עצמה לים ולקיץ הייתה מור סבן המהממת שמציגה תוצאות של עבודת חורף קשה בחסות המאמן שלה שלו מסיקה.

13

  1. לאחרונה נערך טקס הכנסת ספר תורה לצד חגיגות ותזמורות ובצעדה לכיוון הכנסתו לביה"כ, ברכות ליוזמים מוריס ואטורי יחד עם הספר הכי תותח בעיר יוסי עטיה היקר שתרמו מזמנם ומרצם לטובת העניין, מי שלקחה חלק הייתה גם ראש העיר מרים פיירברג איכר- יישר כוח.

14.

14

  1. 100 חיילות וחיילים בודדים התארחו לאחרונה בקאנטרי בריכת אליצור שברמת חן וכמובן שאנשי העסקים בעיר לא נשארו אדישים והגיעו לתרום מהונם ומזמנם לטובת העניין, לקחו חלק: אסף מפיצה פיקס, עוזי במבה, אלי צח מאליקו מתוקים, כפיר רצאבי, אלי דלל השף החדש וכמובן תודה ענקית ויישר כוח למוטי גוזלן הגדול מאליצור על הכל!

15

  1. טוב אז בנות העיר יש לנו מידע טרי עבורכן, אתן יכולות לזרוק את עפרונות הגבות, עיצוב ושיקום הגבות במראה טבעי באמצעות שיטת הספריי פודרה טכניקה ייחודית לגלית אליהו המעצבת שתתאים לכן את הטיפול הנכון ביותר עבורכן ועבור עורכן.

16.

  1. מברוק ובשעה טובה למתווך היקר שהוא בין היתר גם עו"ד במקצועו על פתיחת משרד התיוך החדש לבית רן ליבוביץ, מניסיון אנו ממליצים על שירותיו מדובר באיש יקר ואמין ישר והכי חשוב מקצועי לעילא ולעילא-המון בהצלחה תותח!

18

 

ברכות לפתיחת הסניף החדש של דורון סאעדת לבית "דורון אחזקות" בלילינבלום בנתניה. נצפו בפתיחה החגיגית וקביעת המזוזה דורון סעדאת , מרים סעדאת , אמיר סיני וכמובן הרב יוסף חיים גבאי שהגיע לקבוע מזוזה ולברך… לנו רק נותר להגיד אמן לכל מה שהרב בירך …. מברוק

IMG-20190612-WA0017 IMG-20190612-WA0018 IMG-20190612-WA0019

Related Post

חשיבות המזרן לתינוק

Posted by - 18 במאי 2023 0
שינה איכותית וטובה היא קריטית לצמיחה והתפתחות של תינוק. לכן, באופן טבעי לבחירת המזרון המתאים יש חשיבות עליונה ביצירת סביבת…

שבת תרבות בפלנתניה

Posted by - 23 באוקטובר 2018 0
חקר שינה וחלומות, חוש הריח ותפקידו בחיינו, מיינדפולנס – הכרת התודעה, ושימוש בהומור לקידום אישי. הקשבנו והחכמנו ממיטב המרצים. המרצה…

נקודה בפרשה.

Posted by - 23 בספטמבר 2020 0
פרשת השבוע 'האזינו' ויום הכיפורים מאת הרב יוסף יצחק טאוב, רב קהילת ממ"ש – מרבני 'מטה משיח נתניה' לא לגדר…

יזכור

Posted by - 12 באפריל 2021 0
יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה השבוע חולקו כ-600 "ערכות יזכור" למשפחות שכולות בני ובנות העיר נתניה. המיזם…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות