תעודות סיום מידי מפכ"ל המשטרה

5 0

בני נוער מחדרה שהשתתפו בתוכנית מיל"ה, הוזמנו לטקס שהתקיים בירושלים וקיבלו תעודות לסיום הפרויקט במעמד מפכ"ל משטרת ישראל. 

בני נוער מחדרה שהשתתפו בתוכנית מיל"ה (מובילים יחד למען הנוער), הוזמנו לטקס הסיום שהתקיים בירושלים במעמד מפכ"ל המשטרה רב-ניצב רוני אלשיך, שם קיבלו את התעודות כבוגרי התוכנית.

התוכנית משלבת פעילות העשרה לימודית ותרבותית, פעילות חווייתית, תרומה לקהילה ומעורבות חברתית, במטרה לחזק ולהעמיק את אמונם של בני הנוער במשטרה וברשויות אכיפת החוק.

הפעילות בחדרה התקיימה בהובלת השוטר הקהילתי תומר בייאקדין, ובשיתוף מוקד קליטה של עיריית חדרה, ותוכנית "עיר ללא אלימות". התוכנית פעלה במסגרת "הדרך החדשה", כאשר 19 הנערים והנערות שסיימו אותה בהצלחה מצטרפים באופן רשמי לכ-14,700 בני נוער מכל המגזרים והעדות מרחבי הארץ, שהשתתפו עד כה בפרויקט.

שיתוף הפעולה עם המשטרה הביא לפעילות המעצימה את בני הנוער להכוונתם לעתיד בטוח וחיובי, תוך עידוד האמון במערכת וחיזוק הקשר האישי עם משטרת ישראל, במטרה ליצור יחד אקלים חברתי בריא ובטוח.

עבור בני הנוער מדובר בתוכנית מעצבת חיים, המטביעה חותם של ממש וערכים שיישארו עמם גם בעתיד, במטרה שכל אחת ואחד מבני הנוער ימצאו את הדרך להעביר גם לאחרים את התובנות והערך המוסף שהם צברו במסגרת התוכנית.

ביום האירוע עלו בני הנוער עם משפחותיהם לירושלים, טיילו בשוק מחנה יהודה, ביקרו בבית המשפט העליון, וסיימו בטקס המרגש שהתקיים ברחבת הכותל.

מפכ"ל המשטרה אמר כי, "פרויקט מיל"ה מהווה סמל לקירוב הלבבות, אחריות וערבות הדדית, הקיימת בין משטרת ישראל לבין אזרחיה".

מנהלת "עיר ללא אלימות" בחדרה, דבורה עמר, ציינה כי, "בשיתוף פעול של עיר ללא אלימות, מוקד קליטה, גורמי העירייה ומשטרת ישראל השגנו את מטרתנו, הצלחנו לקרב את הנערים ומשפחותיהם לאנשי החוק והמשטרה. נמשיך לפעול ביחד על מנת לחזק, לתמוך ולחנך את הנוער, ולקרבו לערכים ודרך טובה".

Related Post

משפחות מחפשות כרישים

Posted by - 23 בדצמבר 2018 0
במסגרת טיולי המשפחות במיזם "מִשְפַּחטִיוּלִי" של מרכז הצעירים העירוני, סיירו משפחות צעירות בפארק נחל חדרה כדי לצפות בכרישים. הסקרנות הרבה…

מעודדים מנהיגות נשית אזורית

Posted by - 28 ביולי 2019 0
שיתוף פעולה של הוועדה לקידום האישה בעיריית חדרה והאגף לקידום מעמד האישה של ויצו הניב תוכנית לעידוד אקטיביזם חברתי ומנהיגות…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות