סיור שכולו הוקרה

4 0

היחידה להתנדבות בעירייה וחברת "נחלים" לפיתוח תיירות ערכו סיור למתנדבי חדרה, כהוקרה על נדיבותם והתנדבותם לאורך כל השנה. 

סיור הוקרה למתנדבי חדרה התקיים בשיתוף היחידה להתנדבות בעירייה וחברת "נחלים" לפיתוח תיירות בחדרה.

מנהלת היחידה להתנדבות, יונה מאור: "בחרנו להתמקד בעירנו חדרה, פארק הנחל, טכנודע, סיור בגבעת אולגה ובבית הספר ההיסטורי אחד העם, ולקינוח ארוחת צהריים בקפה פיינברג".

ב"נחלים" אומרים כי, הסיור נועד להוקיר תודה למתנדבים מארגוני ההתנדבות השונים בעיר. "שמחנו להחזיר לאלה שנותנים כל השנה", אמרו, והוסיפו שאת הסיור הדריך בהתנדבות חילק מדור-חיים.

היחידה להתנדבות היא הגוף המקצועי בעירייה, המרכז את המתנדבים המעוניינים לתת ולתרום. היחידה קולטת מתנדבים למסגרות הרווחה דוגמת מועדוניות לילדים בסיכון, מועדון לאנשים בעלי צרכים מיוחדים ולמשפחות עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים, מועדון לעיוור, מועדון לנערות בסיכון וליחידה לאיתור נוער, למפעל עבודה שיקומי לבוגרים בעלי מגבלה שכלית התפתחותית (מע"ש), חונכות לילדים ולקשישים ועוד. בנוסף פועלים בעיר כ-60 עמותות וארגוני התנדבות עצמאיים, הפועלים בשיתוף פעולה הדוק עם היחידה להתנדבות במסגרת אג"מ – ארגון הגג למתנדבי חדרה. מנהלת היחידה להתנדבות היא יונה מאור ורכזת הפרויקטים היא שולה דמארי.

מאור: "תקצר היריעה מלפרט את כל הפעילויות של העמותות והארגונים הפועלים כל ימות השנה, במסירות, במחויבות, ללא משוא פנים ושלא על מנת לקבל פרס. עמותות החסד ומתן בסתר, עמותות לצרכים מיוחדים, לחולים ולפגועי נפש, עמותות לשמירה על בעלי החיים, להגנה על איכות הסביבה, העמותות למורשת הציונית ולחיילי צה"ל, קבוצות ההתנדבות ברשתות החברתיות ובווטסאפ ועוד רבים וטובים. אנו גאים במתנדבי העיר וזו דרכנו הצנועה לומר להם תודה על רוח הנדיבות וההתנדבות".

Related Post

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות