נבחרת חדשה למועצת התלמידים והנוער

5 0

בבחירות דמוקרטיות חשאיות למועצת התלמידים והנוער בחדרה נבחרו יו"ר ובעלי  תפקידים נוספים במזכירות המועצה

מאת ברק גולן

בבחירות שקיימה מועצת הנוער בחדרה נבחרו בעלי התפקידים לשנת תש"ף. בבחירות נבחרו יו"ר המועצה וכן בעלי  תפקידים נוספים במזכירות המועצה.

המתמודדים ניהלו מערכת בחירות ממוקדת, במהלכה הציגו את המצע שלהם ואת מטרותיהם לשנה הקרובה וענו על שאלות שנשאלו על-ידי ציבור בוחריהם. הבחירות התנהלו באופן דמוקרטי וההצבעה הייתה חשאית תוך הקפדה על שוויון בין כלל המתמודדים.

בתום היום התקבלו התוצאות והוכרזה הנבחרת החדשה. ליו"ר המועצה, זו השנה השנייה ברציפות, נבחר אילון עומסי מתיכון מקיף הרב תחומי למדעים ואמנויות; סגנית היו"ר היא רומי פיאצה, אף היא מהתיכון הרב תחומי. מזכ"ל המועצה הוא תמיר פינאייזן אנגל מחטיבת הביניים של תיכון חדרה; כדוברת ויו"ר ועדת שיווק ופרסום  נבחרה שחר שקד מהתיכון הרב תחומי; יו"ר ועדת פנים לקהילה היא ליהיא כהן מהתיכון הרב תחומי; יו"ר ועדת תרבות ופנאי הוא אמיר צולמן מישיבת בני עקיבא בית שמואל; ויו"ר ועדת אתיקה ומשפט הוא אלירן דגן מתיכון חדרה.

מועצת הנוער העירונית היא הגוף הרשמי והמייצג של כלל בני הנוער בעיר, החל ממועצות התלמידים בבית הספר ועד לתנועות הנוער, מתנ"סים וגופי הנוער השונים. ההנהגה במועצת הנוער נבחרת מידי שנה בשנה. בראש ההנהגה עומד יו"ר המועצה ואיתו פועלים סגן המועצה, מזכ"ל, יו"רי ועדות, דובר ומבקר. הבחירות מאפשרות לנציגים לממש את המנדט שקיבלו על ידי בוחריהם ולפעול לקידום נושאים לטובת תלמידים ונוער בעיר.

מועצת התלמידים והנוער בחדרה פועלת במסגרת מחלקת הנוער באגף נוצ"ץ (נוער, צבא, צעירים) במינהל תרבות וקהילה.

את תהליך הבחירות ליוו מנהל מחלקת הנוער יעל איטח, המלווה ותומכת במועצה העירונית לאורך כל הדרך, ומנחת המועצה ליאנה מישייב.

לאחר בחירתו אמר היו"ר אילון עומסי: "לאחר שנה שבה בחנו את הקיים ובנינו תוכניות עבודה, תתאפיין השנה הקרובה ביישום והורדה לשטח. אני קורא לבני הנוער להמשיך ולהציף בעיות ויוזמות. נדון בכל בקשה שנקבל, כדי שנוכל להעבירן מהכוח אל הפועל. ארצה לאחל בהצלחה לבעלי התפקידים הנבחרים ולכל מי שהתמודד. שתהיה לנו שנת צמיחה מלאה בעשייה".

Related Post

בטיחות מעל הכל

Posted by - 26 באוגוסט 2018 0
שיפוצי קיץ התבצעו בעשרות גני ילדים ברחבי העיר, בתיאום עם הגננות ועל-פי צורכי כל גן. דגש מיוחד הושם על הבטיחות. …

אלפים באירועי פסח בחדרה

Posted by - 9 באפריל 2018 0
מבקרים מכל רחבי הארץ נהנו משלל פעילויות במסגרת פסטיבל האביב שהתקיים בפסח בפארק נחל חדרה. בתום החג התקיימו חגיגת מימונה…

פותחים את הסמסטר בטעם מתוק

Posted by - 10 במרץ 2022 0
קהילת הסטודנטים 'בוחרים מחר', הפועלת במחלקת הצעירים תחת אגף נוצ"ץ בעיריית חדרה, פתחה בשבוע שעבר את סמסטר ב', בסדנת שוקולד…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות