ינשוף בדרך לעתיד

5 0

קהילת הסטודנטים מובילה פרויקט חברתי "הינשוף" לתכנון העתיד הכלכלי, באמצעות הרצאות בתחומי כלכלה להעשרת הידע בנושאים חברתיים וכלכליים

מאת ברק גולן

ביוזמת קהילת הסטודנטים במרכז הצעירים העירוני "טורבינה" זו השנה השנייה פרויקט "הינשוף".

הפרויקט יצא לדרך ביוזמתם של קבוצת סטודנטים החברים בתוכנית "בוחרים מחר", תוכנית אשר שמה לה למטרה לעודד צעירים להקים יוזמות חברתיות בעיר בה הם חיים.

תוכנית "בוחרים מחר" פועלת בחדרה בשיתוף הסוכנות היהודית, עיריית חדרה, מרכז הצעירים העירוני, ומפעל הפיס, במטרה ליצור רשת קהילתית צעירה מובילה, יוזמת ומשפיעה.

פרויקט "הינשוף" קורא לצעירים לקחת אחריות אישית על עתידם הכלכלי, באמצעות העשרת ידיעותיהם בנושאים חברתיים ופיננסים. במסגרת זו מתקיימות הרצאות של מרצים בעלי ניסיון רב בתחומי כלכלה מגוונים, החולקים מהידע שלהם לטובת הצעירים.

בשבוע שעבר, למשל, התקיימה הרצאה בנושא משכנתאות, מפי גולן אפרתי, יועץ משכנתאות וכלכלת המשפחה, חבר בהתאחדות יועצי המשכנתאות ואיגוד היועצים לכלכלת משפחה.

המפגש של צעירים בשילוב הרצאה בנושאים כלכלה מהותיים כמו פנסיה, משכנתאות ועוד, מאפשר לשלב אווירה קלילה עם הקשבה לנושאים רציניים, שידיעתם עשויה לשמש כעזר לתכנון נכון ומחושב למען עתיד טוב יותר.

במרכז הצעירים מסבירים כי, לאור מחאות חברתיות רבות בנושאים כלכליים שעלו בשנים האחרונות, מאמינים חברי הקבוצה כי ניתן לשפר את העתיד הכלכלי וכך גם את רמת ואיכות החיים על ידי לימוד עצמי ולקיחת אחריות אישית, כל זאת בעזרת תכנון נכון ומעט הכוונה.

בפרטים על הרצאות נוספות, ובכלל על מיזם "הינשוף", ניתן להתעדכן בפייסבוק הינשוף וכן בפייסבוק טורבינה.

Related Post

"לבוגר המחנך הזכות להתחנך"

Posted by - 26 במאי 2021 0
סניף מכבי צעיר חדרה אירח כ 50 מדריכים מסניפי התנועה בכל הארץ, לקראת קורס המדריכים שיתקיים במהלך הקיץ במהלך סוף…

מאחדים כוחות לקידום בני הנוער

Posted by - 3 בפברואר 2019 0
ראש העיר ערך מפגש היכרות עם מועצת הנוער העירונית החדשה, והביע תקווה לשיתופי פעולה לטובת פרויקטים בתחומים הקשורים לבני נוער…

חנוכה עם צרכים מיוחדים

Posted by - 17 בדצמבר 2020 0
במרכז למשפחה שמפעיל אגף הרווחה ציינו את חנוכה במסיבה עליזה לילדים עם צרכים מיוחדים ומשפחותיהם במרכז למשפחה שמפעיל אגף הרווחה…

בטיחות מעל הכל

Posted by - 26 באוגוסט 2018 0
שיפוצי קיץ התבצעו בעשרות גני ילדים ברחבי העיר, בתיאום עם הגננות ועל-פי צורכי כל גן. דגש מיוחד הושם על הבטיחות. …

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות