יום קהילה-משטרה לאזרחים ותיקים

4 0

במסגרת חודש ההוקרה לאזרחים ותיקים בחדרה התקיים יום קהילה משטרה, במטרה להגביר את מוכנותם והיערכותם לתרחישים שונים של מצבי חירום.

יום קהילה משטרה לגיל השלישי התקיים במסגרת חודש ההצדעה לאזרחים ותיקים בחדרה, בשיתוף אגף הרווחה של עיריית חדרה, מרכזי היום ומשטרת ישראל.

היום הייחודי התקיים באולם רנה שני, במעמד ראש העיר צביקה גנדלמן, מפקד משטרת חדרה סנ"צ יגאל בן לולו, מפקד שיטור קהילתי חדרה רס"מ אלירן אסף, יו"ר העמותה למען הקשיש טובה בן זאב, מנכ"לית העמותה סיגל זיידה, מנהלת המחלקה לאזרחים ותיקים רויטל פוקס, מנהלי מרכזי יום ואורחים נוספים.

לדברי רוטל פוקס, יום קהילה משטרה לאזרחים ותיקים הוא תולדה של שיתוף פעולה ארוך שנים עם משטרת חדרה במסגרת ההיערכות העירונית והקהילתית למשברים ואירועי חירום, ומטרתו לתת לאזרחים ותיקים כלים וכללי התנהגות במצבי חירום.

היום נפתח בברכותיהם של סנ"צ בן לולו וראש העיר גנדלמן, ולאחר מכן הרצאות בנושאי היערכות ומוכנות לתרחישים שונים, ביניהן הרצאתו של קצין חבלה רפ"ק ארז קנטור על איומי  הגזרה, ומוכנות לחירום; סגן נועה כהן הסבירה על כללי התנהגות בשעת חירום; וחיים חקאני, מדריך להגנה עצמית, הסביר בקצרה את כללי ההתנהגות לשמירה עצמית.

בחלקו האמנותי של היום ניגנה תזמורת המשטרה בניצוחו של מיכאל גורביץ, שאירחה את טדי פרנקל והזמרת מיטל חיון.

הקשר של משטרת ישראל עם אזרחים ותיקים בחדרה, בעיקר עם מועדון "קפה אירופה" לניצולי שואה, נמשך כבר כשני עשורים. הקשר מתקיים באמצעות המכללה לקצינים בכירים, ובכלל זה קורסי פו"מ, ונחשב לנדבך משמעותי בהכשרת הקצונה הבכירה במשטרת ישראל. בכל פתיחת מחזור חדש מתקיים מפגש היכרות של החניכים עם חברי המועדון ולאחריו פעילויות לכל אורך הקורס במסגרת פרויקט ליווי ניצולי שואה, כולל הרצאות, סיורים ואירועים משותפים, כולל כמובן ימי קהילה ומשטרה.

Related Post

נואמים צעירים ומרשימים

Posted by - 10 בפברואר 2019 0
מספר שיא של תלמידים השתתפו בתחרות "הנואם הצעיר" לבתי ספר יסודיים, שמובילים "רוטרי" חדרה ואגף החינוך של העירייה, והפגינו יכולות…

חדרה מארחת את תושבי הדרום

Posted by - 8 באוקטובר 2023 0
תושבי חדרה המעוניינים לפתוח את הבית ואת הלב ולארח משפחות מהדרום בביתם – אנא צרו קשר עם המוקד העירוני –…

צומחת ממשברים

Posted by - 21 ביוני 2021 0
לצמוח ממשבר אישי של בן המתמודד עם מחלת נפש לתמיכה במשפחות במצב דומה חגית רצון פנסיונרית אם לשלושה, מקדימה.  שהחליט…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות