חוגגים פורים עם חניכי המע"ש

7 0

בכירים בעירייה הגיעו למע"ש חדרה כדי לשבח את הצוות על העשייה המבורכת, ולחגוג ביחד עם החניכים את חג הפורים.

בכירי העירייה הגיעו למע"ש חדרה, כדי לחגוג ביחד עם החניכים בחגיגה פורימית מושקעת, באולם המקושט בקישוטים צבעוניים ומשמחים.

בין המשתתפים, ראש העיר צביקה גנדלמן, מ"מ ראש העיר ניר בן-חיים, סמנכ"לית חברה וקהילה ד"ר אסנת ספורטה, מנהלת אגף הרווחה זיוה היימברג, עובדי רווחה, עובדים סוציאליים  ואחרים, וכן המארח רפי סעדה מנהל המע"ש.

המשתתפים בירכו את צוות המע"ש על העבודה המסורה המתבצעת לקידום אוכלוסייה עם מוגבלויות, ועמדו על חשיבות שילובם של אנשים עם מוגבלות במקומות עבודה ובקהילה.

לאחר ברכות קצרות, בירכו את חניכ המע"ש בברכת חג פורים והצטרפו אליהם לשירים פורימיים, ובעיקר לשמחת החג.

המע"ש (מפעל עבודה שיקומי) כפוף לאגף הרווחה ומשרת כ-170 חניכים, חלקם משולבים בתעסוקה בשוק הפתוח, חלקם ביחידה טיפולית, והיתר משולבים בסדנאות עבודה כמו אריזה, הרכבת מוצרים, גינון, חרושת פלסטיק ומתכת.

מדובר במסגרת תעסוקה יומית הכוללת הכשרה ושיקום לבוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית (פיגור שכלי). העבודה מתבצעת בהתאם לתוכניות קידום אישיות לכל חניך במטרה לקדמו גם ברובד התעסוקתי וגם ברובד החברתי והאישי. מרכז העבודה השיקומי מופעל כחלק מתפיסת השיקום הכללית של אגף הרווחה, והעבודה נעשית על-ידי צוות מקצועי המחויב לעשייה ומוביל פעילות חברתית תעסוקתית משמעותית.

 

Related Post

המקום

Posted by - 2 בפברואר 2020 0
במרכז הצעירים העירוני מוקמת קבוצה חברתית חדשה של הקהילה הגאה, במטרה לשמש מקום מפגש לצעירים וצעירות להט"בים, תחת השם "המקום"…

לוקחים אחריות למיגור האלימות

Posted by - 26 בנובמבר 2020 0
בכנס עירוני לציון יום המאבק באלימות במשפחה הוצגו מענים טיפוליים ותוכניות לצמצום תופעת האלימות במשפחה, ובעיקר נגד נשים כנס דיגיטלי…

בנגישות ורגישות

Posted by - 15 ביולי 2018 0
אגף הרווחה של עיריית חדרה מפעיל מועדון "נגיש רגיש" הנותן מענה חברתי-שיקומי לאוכלוסייה עם מוגבלויות שונות.  מועדון "נגיש רגיש" (נ"ר),…

מציגים בגאווה

Posted by - 7 ביולי 2021 0
בחדרה נעלו את חודש הגאווה עם שני אירועים מרגשים בבית רם ובמקלט 22 חודש יוני מצוין ברחבי העולם כחודש הגאווה.…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות