חדר מוסיקה יוקם בשכונת גני אלון

5 0

קהילות יהודיות מצפון קרוליינה, הפועלות כבר שנים רבות לקידומה של שכונת גני אלון, תרמו כ-20 אלף דולר לשיפוץ מרכז הפנאי בשכונה. 

הקרן לפיתוח חדרה, בראשות המנכ"ל היוצא לירון גולדנברג, גייסה תרומה של יותר מ-20 אלף דולר מהקהילה היהודית ראלי קארי מארצות הברית, לשיפוץ מרכז הפנאי גני אלון.

הקהילות היהודיות בצפון קרוליינה מאמצות מזה שנים את שכונת גני אלון. מדובר בקהילות ראלי קרי ודורהם צ'אפל-היל, קהילות יהודיות קטנות שמאוד אוהבות את ישראל, את חדרה ואת גני אלון במיוחד, ותורמות לקידומה של השכונה מזה 20 שנה, באמצעות הקרן לפיתוח חדרה המנהלת את הקשר עם הקהילות.

לדברי גולדנברג, התרומה שהתקבלה השבוע נועדה לשיפוץ מרכז הפנאי גני אלון, וכן הקמה והצטיידות של חדר מוסיקה לטובת תושבי השכונה. גולדנברג ביקש להודות למנהל מרכז הפנאי יניב מטרי על סיועו בקידום הנושא.

בשנים האחרונות זכתה גני אלון, הרבה בזכות תרומותיהן של הקהילות היהודיות, בשיפוץ והצטיידות מרכז הפנאי, הקמת הגינה הקהילתית, מקסם, הקמת חדר מחשבים, שיפוץ מגרש הספורט ועוד. מדי שנה תורמות הקהילות עשרות תיקים לילדים ונוער המתקשים ברכישת תיקים לקראת תחילת שנת הלימודים, וכן שולחת תחפושות לקראת חג הפורים על מנת לשמח את הילדים.

מדובר בשיתוף פעולה פורה בין הקרן לפיתוח חדרה, עיריית חדרה ועמותת "פנאי העיר", לטובת ורווחת תושבי שכונת גני אלון, הילדים, הנוער, והמבוגרים הפועלים בשכונה.

מנכ"ל עמותת "פנאי העיר" אייל עפגין, הודה לקרן לפיתוח חדרה על גיוס התרומה, ואמר: "גם את התרומה הזו נדע למנף למען הקהילה בגני אלון ושכונת בית"ר כפי שעשינו ביחד עד היום בהצלחה".

 

Related Post

טיולי משפחות לצעירים בחדרה

Posted by - 28 באוקטובר 2018 0
יוזמה חדשה של צעירים אקדמאים המשתתפים בתוכנית "תופסים כיוון" במרכז הצעירים העירוני "טורבינה": טיולי משפחות תחת השם "מִשְפַּחטִיוּלִי".  מרכז הצעירים…

נבחר מהנדס עיר חדש

Posted by - 26 בפברואר 2018 0
בעקבות פרישתו הצפויה של מהנדס העיר חדרה, בחרה ועדת המכרזים של העירייה מהנדס חדש לתפקיד. ועדת המכרזים של עיריית חדרה…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות