ריביירה של ממש

5 0

בצל אתגרי הקורונה: קמפיין שיווקי לעידוד תיירות הפנים לנתניה.

מאת: חן כהן

חופי הרחצה המרהיבים של נתניה, טיילות יפהפיות,  אתרי טבע ונוף, שוק ססגוני, מסעדות ובארים מדליקים היוו תמיד מוקד משיכה לתיירות פנים וחוץ. עכשיו שהשמיים עדיין נעולים, קוראת עיריית נתניה בפרויקט משותף לה ולאגודה לעידוד התיירות  -בואו לנפוש בנתניה .

במסגרת הקמפיין השיווקי החדש נתניה תציע לתיירים שיפקדו את בתי המלון – חבילת אירוח מפנקת, הכוללת כניסה חופשית (או בתשלום סמלי) לאירועים, סיורים קולינאריים וסיורי אופנה וכן פעילויות ספורט ופנאי בחופי העיר.

בין הארועים שיוצעו לתיירים במהלך חודש אוגוסט: פילאטיס בשקיעה בחוף סירונית, פעילות בפלנתניה, מוזיאון אל תוך הלילה וסיור מודרך במוזיאון, קונצרטים על הצוק, סיורים קולינריים, חווית טעמים בשוק נתניה וכן סיורי אופנה וסטיילניג.

סיורי גרפיטי למשפחות, יוגה על החוף, סיורים תיאטרלים על תולדות המושבה נתניה, תערוכות אמנים ב"הרצל סטריט מול", שוק עתיקות, פסטיבל שירה ים תיכוני "מניס לתוניס" בגלריה על הצוק, פסטיווקאלי – פסטיבל הזמר העברי במתחמי היכל התרבות  ולילה לבן עם שלל ארועים, מפגשים, סרטים, הרצאות ועוד.

אורחי המלונות יקבלו שובר כניסה לאירועים בקבלה בבית המלון.

היוזמה שעלתה על ידי  ראש העיר, מרים פיירברג איכר ומנכ"לית האגודה לעידוד תיירות, אולגה לוריא – יוצאת האגודה,– בקמפיין שיווקי לעידוד תיירות הפנים לנתניה, בצל אתגרי הקורונה.

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "מטרתנו היא לעזור למלונאי נתניה לצלוח את התקופה המאתגרת שנכפתה עלינו ובתוך כך – לסייע גם לנותני שירות אחרים בעיר.  יש לנו עיר נפלאה, ריביירה ישראלית של ממש, וחשוב לנו לחשוף אותה לקהלי יעד רבים ככל האפשר."

אפרים בולמש, סגן ראש העיר, הממונה על התיירות: "אני רואה חשיבות רבה בתמיכה במלונאי העיר ולא פחות מכך בכל מי שמתפרנס מענף זה. כידוע ענף התיירות בנתניה היווה כל השנים ענף כלכלי חשוב ואף הקנה לעיר את ההילה היוקרתית שלה ואת מיתוגה ומכאן שחשוב לשמור על כך."

הכניסה לאירועים תהיה מותנית בהרשמה מראש. האירועים יתקיימו בהתאם להוראות משרד הבריאות והתו הסגול.

צילום: רן אליהו

Related Post

בקרוב: פסטיבל היין והבשר חיפה

Posted by - 9 באוקטובר 2018 0
לאחר הצלחתו של פסטיבל היין בעיר חיפה בחג השבועות האחרון, החליטו בחברת ההפקה של האירוע,  לקיים אירוע יין נוסף. הפעם…

מדריך המתנות לחג

Posted by - 21 במרץ 2023 0
ערב חג הפסח, ממש מעבר לפינה…. אז מה נקנה השנה? מדריך השראה להתאמת המתנה. פודיז אלו שהראש שלהם לא מפסיק…

סיפורה של שושנה

Posted by - 13 במרץ 2023 0
שושנה ויג, משוררת, סופרת, עורכת, ומוציאה לאור מנהלת את הוצאת פיוטית משנת 2009, פרסמה 21 ספרי שירה ופרוזה. מובילה תרבותית בעיר נתניה ויוזמת ערבי קריאת שירה במרחב המקומי והארצי. שושנה ערכה מעל 200 ספרים בעיקר ספרי שירה. עבודותיה זכו לפרסום ולהערכה. סיפורה של שושנה ויג מאת חן כהן שושנה ויג, אמנית מהעיר נתניה. כותבת שירה ומתרגמת. לאחרונה תרגמה שירים של משורר אלבני מקוסובו  ד״ר ג׳טון קלמנדי ״אהבה מוצאת עצמה בכל מקום״ שיריו של משורר שנולד בקוסובו ונדד לבלגיה ועדיין מלמד בפרישטינה. חייו של מהגר והשקפת עולמו על החיים משובצים בספר. הַאִם חַיִּים קָשִׁים יוֹתֵר בְּמִלְחָמָה אוֹ בְּמַגֵּפָה/ ג׳טון קלמנדי מאנגלית שושנה ויג כְּשֶׁהָיְתָה סַכָּנָה, כָּךְ שֶׁהַחַיִּים עָלוּ יוּרוֹ אֶחָד וְלַחַיִּים שֶׁלְּךָ הָיָה אֶת זֶה בַּיָּדַיִם…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות