קרדישאן לפניך. החלה המכירה המוקדמות של קולקציית המשקפיים המשותפת של קרולינה למקה ברלין וקים קרדשיאן ווסט

5 0

NEVER STOP CHANGING: קרולינה למקה. לצד 500 פריטים שהרשת מציעה מדי עונה, חברה קרולינה למקה למלכת הסטייל והסלפי, קים קרדשיאן-ווסט ויחד יצרו קולקציה אייקונית.

הקולקציה נוצרה בהשראות שונות, החל מאוסף משקפי הווינטאג' של קנייה ווסט, דגמי,90's  עיצובים קלאסיים ונקיים ועד לדגמים בעיצובים נועזים ועתידניים. בקולקציה נוגעת קים בסגנון האישי של כולנו, ובאמצעות הוורסטיליות שמאפיינת את הקולקציה, מעצימה אותו באמצעות המשקפיים.

במסע המסקרן והמשותף עם מותג המשקפיים, קרדשיאן- ווסט יצקה את נקודת מבטה הייחודית בנוגע לכל מה ששיק.

קים בעלת יכולת נדירה לשחק עם המראה שלה ועדיין לשמור על זהותה ללא דופי. היכולת לגוון, להרעיד עולמות ולהכתיר סמלי סטטוס בעזרת מראה משתנה, כמו בלחיצת כפתור, הופכים אותה לאישה חזקה, עצמאית וכל יכולה שתמיד מעניין לגלות לאן פניה מועדות ושומרים את מיליוני עוקביה דרוכים לקראת הבאות: אורך שערה, צבעו, האיפור שעל פניה והבגדים שלגופה, כל אלו משתנים ללא הרף, במהירות מפעימה ואחראים למאות טרנדים ששוטפים את העולם מדי שנה.

במרכז הקמפיין יוצרת קים את נבחרת המשקפיים המנצחים שלה, חבורה חזקה שיודעת מה המטרות שלה ואיך צריך להיראות כדי להשיג אותן. המראה העוצמתי, עתידני וחסר המורא שהיא יצרה פורץ מכל אחד מ-13 הדגמים בקולקציה ובא לידי ביטוי מיידי על מי שמתאבזרים במשקפיים והופכים לחלק מהיחידה הכי מתוקתקת שיש.

בקולקציה 13 דגמים המחולקים ל-3 קטגוריות:

The Fifth element– הסרט האייקוני משנות ה-90 מהווה השראה לדגמים בקטגוריה והעיצובים מושפעים מהקו הנקי והמינימליסטי שאפיין את המשקפיים של אז שניחנו בגזרות צרות וקווים דקיקים ובצורות מלבניות או אובליות, כיאה להשפעות הרטרו והגראנג' לצד התאמה לסגנון הלבוש הייחודי מהסרט שערבב את התרבות השולטת עם מראה עתידני שערורייתי.

SteamPunk – ז'אנר של מדע בדיוני המשלב בין המערב הפרוע לתקופה ויקטוריאנית "תעשייתית" ותואם את תרבות פסטיבלי המדבר הפופולרית של ימינו. האבק המדברי, טעם החול המשתלט לאט לאט על הפה והנוף – אחיד ובלתי נגמר, שמשרה אווירת סוף עולם עתידנית בשיאה של מסיבה שמתרחשת עכשיו הם שהיוו השראה לקטגוריה זו. עדשות ענק קמורות בסגנון מסיכה מעניקות מראה מגונן חוברות למסגרות מוקפדות בצבעוניות טרנדית ומעבירות תחושה של חוויה חדה, האוצרת בתוכה זיכרונות מפסטיבל מדברי מאובק יחד עם ניקיון טכנולוגי מהעתיד.

 Malvin– זה אלפי שנים שהיכן שחיים בני האדם, הומה סצנת ספורט שמרתקת אותם ועל כן, אפשר להיות סמוכים ובטוחים שלא משנה מה טומן בחובו העתיד, אנחנו כבר נבנה לו קבוצת מתחרים אתלטית. קולקציה זו עוצבה בהשראת הספורט העתידני ונקראת על שם לילנד מלווין שהיה שחקן NFL וכיום הוא אסטרונאוט ב-NASA. המשקפיים ניחנו בסילואט חד עם נוכחות עוצמתית וניכרות בהם השפעות הרטרו מעולם הספורט, יחד עם הפרטים החדשניים, הצבעוניות המגוונת והמסגרות המעניינות הופכת הקטגוריה הזו לטרנדית ונחשקת, שמצליחה להישען על הסגנון הקלאסי וליצור מראה חדשני עתידני.

צילום קמפיין: Mert Alas & Marcus Piggott

צילום פקשוטים: KronusStudio

CAROLINA LEMKE x KIM KARDASHIAN WESTמחיר: 349.90 ₪ לפריט

להשיג באתר האונליין www.carolinalemke.co.il במכירה מוקדמת מה-27.2.19 עד ה-5.3.19

7 הדגמים שיוצעו למכירה באתר האונליין במכירה מוקדמת:

SAHARA– הדור הבא של הסטייל הספורטיבי עם אקססורי שמקדים את זמנו. עדשת אוברסייז מחודדות בגימור מעושן או מראת ניאון לבחירה, מונחת במסגרת חלקית עבה ושחורה.

MAX– אקססורי שיחזיר אתכם לניינטיז. מסגרת מתכת דקיקה סביב עדשות אובליות וידיות רחבות בולטות מהצדדים למראה גראנג' נוסטלגי שצועד קדימה כל הזמן.

SMOKE– גזרה מלבנית צרה ומסגרת אצטט שחורה החתוכה בקווים חדים, הופכים את SMOKE לאקססורי שיקפיץ את הרטרו סטייל שלכם למקסימום.

TEMPEST– ההשראה מהניינטיז וביצוע עתידני. גזרה ישרה, כמעט רובוטית, מפוסלת בקווים גיאומטריים ועדשות מלבניות במבנה ייחודי שממשיך לצדדים ולוקח את כל מה שהכרתם ממשקפי העבר למסע לעתיד.

NIRVANA– תוספת כוח למגירת האקססוריז שלך. עדשת מסיכה ללא מסגרת בגימור מעושן או מראת ניאון מרהיבה, גשר אף נסתר, טופ חלק ונקי בולט מעט ודיטייל ברגים האוחזים ידיות רחבות, משתלבים יחד למראה חזק ועתידני.

CHAOTIC– הקלילות שעוברת בזכות ידיות ומסגרת ממתכת דקיקה לצד הסופר-פאוור שמגיע מעדשות במבנה מסיכה, הם שילוב מנצח של סגנון אישי ואמירה. המשקפיים מוצעות במגוון צבעים מטורפים לבחירה.

DORADO– בתנועה בוטחת קדימה וסגנון שנשען על מראות ספורט קלאסיים, המשקפיים האלו הם האקססורי הנכון של הרגע. עדשות מסיכה ללא מסגרת בגימור מעושן או מראת ניאון, יחד עם גשר אף ומבחר צבעים חזקים.

אודות CAROLINA LEMKE BERLIN
מותג המשקפיים CAROLINA LEMKE BERLIN נוסד לפני 8 שנים והיום הוא מותג בינלאומי שסניפיו מתפרסים בלוקיישנים שונים ברחבי העולם כגון: ספרד, אנגליה, פנמה, מקסיקו, ארה"ב, אוסטרליה, תאילנד וישראל. מעצבת המשקפיים הברלינאית קרולינה למקה משיקה בכל עונה למעלה מ-500 דגמים ב-100 נקודות מכירה בארץ וברחבי העולם. משקפי השמש ומשקפי הראייה של המותג מציעים שילוב מנצח של אופנה עדכנית, איכות בלתי מתפשרת ומחיר מונגש. אתר אינטרנט: www.carolinalemke.co.il

צילום Mert Alas & Marcus Piggott

Related Post

אוגוסט למשפחה

Posted by - 30 ביולי 2019 0
תחת הכותרת אוגוסט מסביב לעולם ב-Y CENTER פולג, מקיים מרכז הבילוי והקניות פעילות לכל המשפחה – בה נוטלים חלק אלפי…

ספרות פוגשת מוסיקה

Posted by - 4 באוקטובר 2021 0
עיריית נתניה, באמצעות עמותת היכל התרבות העירוני, גאה לקדם פרויקט תרבותי חדש שיתקיים במרכז "טרמולו" בנתניה, המרכז לאמנות כלי ההקשה…

הצלחה לשבתרבות בפלנתניה

Posted by - 9 במאי 2018 0
ביוזמת ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, התקיימה בשבת האחרונה פעילות "שבתרבות" לראשונה במתחם הפלנתניה-מרכז מדע תרבות וחלל. רבים הגיעו ונהנו…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות