עם צוותים מתוגברים והקפדה יתרה על חיטוי – קניון עיר ימים חוזר לפעילות תוך התאמה ויישום ההנחיות החדשות

5 0

קצת יותר מחודש וחצי לאחר סגירת הקניונים ומרכזי המסחר בישראל, קניון עיר ימים מתכונן לחזרה לשגרה ולפתיחה מחודשת בחמישי הקרוב .על מנת להעניק למבקרים תחושת בטחון החליטה הנהלת הקניון לנקוט במדיניות אקטיבית שלא רק מיישרת קו עם המלצות משרד הבריאות, אלא מייצרת חוויית קניה בטוחה והגיינית.

כחלק מההיערכות לפתיחה מחודשת, עבר הקניון בשבוע האחרון חיטוי כללי של כלל השטחים הציבוריים תוך הקפדה על מוקדים בעלי חשיפה גבוהה בהם מעקות, לחצני מעליות, ידיות ספסלי ישיבה ועוד ,עשרות עמדות חיטוי פוזרו ברחבי הקניון בכניסות המרכזיות והשירותים, הוצבו מדבקות רצפה במרחקים של שני מטרים לסימון עמידה במרחק בטוח, במעליות נתלו שלטים המורים על כמות הנוסעים המקסימאלית בכל מעלית.

צילום יחצ

צוותי האבטחה והניקיון הונחו לשמירה ולהקפדה על ההנחיות הריחוק ומניעת התקהלויות.  בנוסף, צוידו הצוותים במדחומי חום דיגיטליים לבדיקה מהירה של המבקרים, מבקר אשר חום גופו יהיה מעל 38 מעלות לא יורשה להיכנס לקניון.

הכניסה לקניון תותר רק עם עטיית מסיכת פה ואף. כמו כן ינוהל מעקב רציף בחדר הבקרה על כמות המבקרים על מנת להימנע מהתקהלויות ועומסים, לקניון מערכת ספירת קהל המונה בכל עת את כמות המבקרים בקניון כך שהם לא יעלו על הכמות המותרת ע"פ ההנחיות.   

צילום יחצ

בנוסף, הנחתה הנהלת הקניון את השוכרים, הרשתות ועסקי המזון לוודא שמירה והקפדה על  סטריליזציה, ניקוי וחיטוי רציף של שטחי המסחר והקפדה על ההנחיות החדשות בנושא, זאת לשם הבטחת בריאות המבקרים והגברת המודעות לנושא ההיגיינה בקרב עובדי הקניון. בשלב זה, המסעדות, מתחם המזון המהיר ובתי הקפה יפעלו במתכונת של take away כפי שנדרש.

למידע זמין ועדכני מומלץ לעקוב אחר אתר הקניון ודף הפייסבוק

אתר הקניון: https://www.iryamim-mall.co.il/

דף הפייסבוק: https://www.facebook.com/ir.yamim.il/ 

צילום תמונה ראשית: רמי זרנגר

Related Post

ריביירה של ממש

Posted by - 15 ביולי 2020 0
בצל אתגרי הקורונה: קמפיין שיווקי לעידוד תיירות הפנים לנתניה. מאת: חן כהן חופי הרחצה המרהיבים של נתניה, טיילות יפהפיות,  אתרי…

יבגניה דודינה בביקור בעיר

Posted by - 9 באוגוסט 2023 0
יבגניה דודינה השחקנית הבינלאומית התארחה בבמדיה טק העיר לצד בעלה אבי בנימין המלחין והמנהל המוסיקלי של תיאטרון גשר. השניים שיתפו…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות