נתניה מציגה: שבוע מהספרים ובריזה מן הים

5 0

שעות סיפור, נפגשים עם סופרים ומשוררים, החלפות ספרים, הצגות לילדים, סדנת סיפור מדעית ועוד שלל פעילויות. 

ביום רביעי ה-6 ביוני, יחלו אירועי שבוע הספר לכל המשפחה בנתניה, שיימשכו עד מוצאי שבת, ה- 16.6. החגיגות יכללו שלל מפגשים, אירועים ופעילויות לכל המשפחה ויתקיימו בכיכר העצמאות החדשה ובמוקדים נוספים בעיר.

הציבור מוזמן להגיע ולהנות ממפגשים עם סופרים ועיתונאים; שרה ב"ק תספר על תולדותיה של השירה מהמקורות ועד לפייטנות הלאדינו (6.6). נורית צרפתי תספר על הספר החדש שאיירה דרך רעיונות של ילדים (7.6). בנוסף יתקיימו בכיכר העצמאות שעות סיפור והחלפות ספרים "הבא ספר וחזור עם אחר"

ב- 11.6 בתיאטרון קומיקון תוצג ההצגה עפ"י ספרו המפורסם של מאיר שליו "אבא עושה בושות" בעיבוד מוסיקלי מצחיק ביותר של עפר קניספל. "סיור מהספרים" יתקיים במוזיאון לתודות העיר בהדרכת בילי אליעז בעקבות סיפורים של גיל חובב, דורית אורגד ודרור בורשטיין (8.6). על המרפסת ברחוב המעפילים, ליד הגלריה העירונית, יתקיים מפגש משוררים מקומיים – בהנחיית שוש וייג עם חגיגת ספרים שיצאו לאור במהלך השנה בנתניה

9.6 לילדים בשעות אחה"צ סבא יוסי יקיים סדנת סיפור מדעית. הקהל המבוגר יהנה ממפגש משוררים מקומיים על המרפסת ברחוב המעפילים בהנחייתה של שוש וייג, שתדבר על ספרה "בסך השערה". בין הספרים החוגגים יהיה ניתן לראות גם את זוהר אביב עם ספרה "זוגות וסודות" , ד"ר מירי דבי עם "בשדה כובש" ועוד רבות וטובות.

בהמשך שבוע הספר, יתקיים בכיכר הפנינג לכל המשפחה- "ילדים מציירים עיר" (12.6) במסגרתו המבקרים מוזמנים לבנות יחד את נתניה העתידית במייצג ענק. בנוסף לכל האירועים האלו, יעלה מופע של שירי נעמי שמר, רחל ולאה גולדברג בהשתתפות גילה חסיד, תמר גלעדי ואדם מדר (13.6).

את השבוע המרתק, יחתום אירוע לכבוד יום הולדתה ה- 90 לנתניה בו יושק הספר "תמונות העיר" אסופת שירי משוררים בני העיר שיתקיים במעמד ראש העיר נתניה וחברי המועצה בשעה 21:30 בהיכל התרבות ע”ש אריק איינשטיין בתאריך 16.6. במופע המרכזי: חבורת הזמר “צלילי פולג” בניהולו המוזיקלי של יוסי קירש, וחשיפת קיר הוקרה למייסדי "שיח כותבים". את האירוע תנחה השדרנית והמשוררת עופרה נחמד.

 

הכניסה חופשית

פרטים נוספים על כל האירועים ניתן למצוא באתר עיריית נתניה

www.netanya.muni.il

 

 

 

Related Post

החיים על-פי ברברה

Posted by - 5 במרץ 2019 0
עדה כרמי היא ההשראה הגדולה ביותר שלה, היא מאמינה שהאקדמיה פשטה את הרגל והשכונות בישראל נראות לה כמו מזבלה; ראיון…

שימו פרינט..

Posted by - 5 בספטמבר 2023 0
עיצוב הבית הוא אישי וייחודי. עיצוב משקף את הבחירות שלנו, הסגנון המועדף עלינו, את מה שאנו רוצים לשדר. עיצוב מהווה…

תו הדגל הכחול

Posted by - 11 במאי 2022 0
השנה הוכרזו בנתניה 8 אתרים ו– 3 בהרצליה, כזכאים לקבל את התו הסביבתי הבינלאומי, הקובע כי הם עומדים בקריטריונים בנושאי איכות הסביבה ואחריות חברתית. מאת בניה גואטה  תוכנית "הדגל הכחול" הפועלת בכ-50 מדינות בעולם,…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות