מאירים את החג: אז מה עושים בחנוכה ?

7 0

מיצגי אור ענקיים, פסלים אנושיים מוארים, מופעי אור ואש הם רק חלק ממה שמחכה לכם בפסטיבל אור מיוחד במינו שיתקיים במרכז מרכז הבילוי והקניות, Y CENTER

מאת ברק גולן

לפסטיבל הזה לא תצטרכו להפעיל את הפלאש לסלפי, מרכז הבילוי והקניות, Y CENTER מקבוצת יכין ילבש חג בחנוכה ומזמין אתכם לחגיגה שתאיר את האזור כולו!!

במהלך תאריכים  24-26.12.19  יתקיים פסטיבל אור מיוחד לחנוכה שיהיה פתוח לקהל הרחב ללא תשלום. במסגרת הפסטיבל יואר המתחם כולו במיצגי אור ענקיים שייתנשאו עד לגובה של 5 מטרים. כמו כן, במתחם עוד מגוון פעילויות ומיצגים ביניהם: פסלים אנושיים מוארים, מופעי אור ואש, מופעי תיפוף מיוחדים עם כלים מוארים, מופעי בלונים ססגוניים. בנוסף מתחם תיפוף רחוב מואר באורות אולטרא סגולים לילדים ועמדת איפור זוהר.

בתי הקולנוע של רשת מובילנד במתחם Y  סנטר פולג יהיו פתוחים במשך כל ימות החג משעה 10:00 בבוקר ועד לסיום הקרנת חצות. שי רייכר, מנכ"ל קבוצת יכין מסר להשבוע בנתניה: "אני שמח להזמין את כל תושבי נתניה והאזור לבלות בפסטיבל האור במתחם Y CENTER  פולג, ליהנות משלל פעילויות ומיצגים וביחד להאיר את החג. מתחם יכין המחודש מציע לקהל תמהיל יוצא דופן של מסעדות לצד אחד מבתי הקולנוע החדישים בארץ, מרשת  MovieLand שכבר זוכים לאהדת הצופים. קבוצת יכין חרטה על דיגלה לקיים אירועים לטובת הקהל הרחב ללא עלות ואנו ממשיכים גם בחנוכה במסורת של פעילויות פתוחות לציבור וקוראים לכולם להגיע, ליהנות ולשמוח איתנו. חג חנוכה שמח"

מועדי האירועים פסטיבל האור:

הפסטיבל יתקיים בין תאריכים – 24-26/12 בין השעות 17:30-20:30

מדי יום בשעה 18:15 –יתקיים מופע מרכזי לכל המשפחה:

24/12 – מופע תיפוף זוגי עם כלי אור

25/12 – מופע בלונים ססגוני לחנוכה

26/12 – מופע אש

הכניסה חופשית לכל המשפחה!

הפעילויות יתקיימו עד השעה 20:30. מיצגי האור והאווירה עד השעה 23:00

Related Post

סדר פסח

Posted by - 10 באפריל 2022 0
מבריקים את האריחים, הפרקט והכלים הסניטריים כך תעשו זאת נכון פסח ממש מעבר לפינה וגם אם אתם לא מארחים את…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות