פסטיבל של היי טק לצעירים

4 0

מדי יום רביעי יקיים "הגג" הרצאות וסדנאות במסגרת פסטיבל I-Tech; המטרה: חשיפת צעירים למקצועות ההנדסה באקדמיה ומתן מענה לאופק התעסוקתי יום אחרי הלימודים.

בעידן בו נדמה כי הטכנולוגיה כובשת כל חלקה, יקיים "הגג", הבית לצעירים בנתניה, הרצאות, סדנאות ומפגשי זרקור – זאת כחלק מפסטיבל I-Tech. לעיתון השבוע בנתניה נמסר, כי המפגשים יתקיימו במהלך חודש פברואר, בימי רביעי – החל מהתאריך 30 לינואר ועד לתאריך 20 לפברואר.

במסגרת "פסטיבל היי טק", כך נמסר, יוכלו צעירים המתלבטים לגבי בחירת מקצוע הלימודים, להירשם לסדנה מקצועית עם פסיכולוגית תעסוקתית אשר תבדוק באופן מקיף את מידת התאמתם לכישורים הנדרשים בעולם ההנדסה. בכך, לקבל החלטה מושכלת לגבי בחירת המקצוע ותחום הלימודים.

הרצאת הפתיחה של הפסטיבל תיפתח במפגש עם ד"ר אפרת ליאני, לשעבר סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת מיקרוסופט ישראל, שתדבר על הסודות מאחורי הגיוס למשרות שוות בהיי טק. המפגש יתקיים ביום רביעי ה-30.1 בשעה 19:00 בערב, רח' שטמפפר 4 נתניה.

פאנל מרתק, עם בוגרי מקצועות ההנדסה למיניהם, יתקיים ביום רביעי (06.02). בסיום הפאנל ניתן יהיה לשוחח באופן אישי עם המהנדסים. ביום רביעי (13.02) תוצג התכנית הלאומית "הישגים להייטק", המעניקה למתאימים מענק בסך 100 אלף שקלים למימון שכ"ל למכינה, שכ"ל לתואר, דמי קיום ומעטפת לימודים אישית הכוללת תגבורים ועוד.

הרצאת הסגירה של הפסטיבל תתמקד בתפקיד המהנדס בעיר חכמה ובמקצועות העתידיים שיידרשו ממהנדסים לבצע בעתיד הקרוב. הרצאה ייחודית תועבר על-ידי גביש מידה – מהנדס מכונות ואלקטרוניקה בחברת 'אלקטריאון' שיחשוף וידבר על מגמות ושינויים טכנולוגיים המתחילים להיטמע כבר היום במערכות שונות בעיריות וגם בעתיד הקרוב. ההרצאה תתקיים ביום רביעי (20.02).

דניאלה גל, רכזת ההשכלה והאחראית על פעילויות "הגג" בנושא, מסרה כי "ידוע שתחום ההנדסה והמחשבים הוא אחד התחומים המבוקשים והיוקרתיים בשוק התעסוקה. בשנים האחרונות אנו עדים לכמות צעירים הולכת וגדלה אשר בוחרת ללמוד מדעי המחשב והנדסה. למרות זאת, יש חוסר ידע נרחב מצד צעירים רבים באשר לשאלה: 'מה קורה ביום אחרי התואר ואיך נראה יום בחייו של איש היי טק'. הפסטיבל עונה על האופק התעסוקתי של צעירים בתחומים אלה" הכניסה לכלל המפגשים היא ללא עלות, אך מותנית ברישום מראש באתר הבית של "הגג" בכתובת www.hagag.org

Related Post

התחדשות עירונית

Posted by - 1 בפברואר 2022 0
משרד הבינוי והשיכון והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית חתמו הסכמי מסגרת להתחדשות עירונית בנתניה ועם עוד 11 רשויות מקומיות מאת בניה…

איזו ידידות

Posted by - 2 ביולי 2019 0
  ארגון "ידידים – סיוע בדרכים" ועיריית נתניה מעמיקים את שיתוף הפעולה: בנוסף להדרכה לחילוץ רכבים שהעניקו מתנדבי הארגון לעובדי…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות