מכון כלי הדם בלניאדו מתרחב

4 0

ד"ר יהושוע שמטוב, רופא בכיר ומומחה בתחום כלי דם, מצטרף לסגל מכון כלי הדם בבית חולים לניאדו; המטרה: הרחבת השירותים הכוללים פרוצדורות רפואיות מורכבות

מאת ברק גולן

ד”ר יהושוע שמטוב, רופא בכיר ומומחה בתחום כלי הדם, מצטרף רשמית לסגל מכון כלי הדם בבית חולים לניאדו. ד”ר שמטוב, שניהל בצרפת יחידת כלי דם בבית החולים POISSY.SAINT GERMAIN, עבד בישראל כרופא בכיר בבי”ח קפלן ובבי”ח אסף הרופא. כרופא, בעל מוניטין בביצוע הליכים כירורגיים וצינתורים של כלי דם, צירופו לסגל הרפואי הבכיר, ייאפשר הרחבת השירות הניתן וכן גידול משמעותי בהיקפו.

מכון כלי הדם בלניאדו, אחד מתוך עשרות מכונים ומרפאות חוץ הפועלים בבית החולים, מרפאות ומכונים המציעים שירות רפואי לכ-500,000 תושבי נתניה והשרון. ד”ר שמטוב, כאמור, יבצע צינתורים של כלי דם כגון צינתור עורק צווארי והכנסת סטנט, צינתור והכנסת סטנט מפרצת אאורטה באמצעות סטנט EVAR – טיפול המונע פתיחת בטן נרחבת’  וכן צנתור עורק ירך בהרדמה מקומית, ופתיחת סתימות בעורקי הבטן.

במקביל לעבודתו במכון המעניק שירותים אמבולטוריים, יעניק ד”ר שמטוב ייעוץ גם למטופלם השוהים בבית החולים במהלך אשפוז. שרי פרקש, מנהלת המערך האמבולטורי בלניאדו, מסרה כי “הצטרפותו של ד”ר שמטוב תשדרג את פעילות המכון במגוון טיפולים מורכבים, אנו נסיים בקרוב הליכי רכש של מכשור וכן גיוס כ”א נוסף, על מנת להציע טיפולים שעד כה לא בוצעו בלניאדו”.

ד”ר שמטוב הודה להנהלת לניאדו על האמון וציין, כי “אני סבור כי מטופלים צריכים לקבל במקום מגוריהם את כלל השירות הרפואי, ללא צורך להטלטל למרכזי על מרוחקים, זו הסיבה שהחלטתי להצטרף לצוות לניאדו”.

נדב חן , מנכ”ל לניאדו בירך את ד”ר שמטוב עם כניסתו לתפקיד ואמר כי “אנו שוקדים על המשך שדרוג השירותים אותם אנו מציעים למאות אלפי תושבי נתניה והשרון, גיוס כח אדם איכותי, הינו חלק מהמאמצים הללו, יחד עם רכש מכשור וציוד ובינוי מחלקות חדשות”.

בתמונה: ד"ר שמטוב

Related Post

מדד התשומות, מה זה אומר?

Posted by - 23 בפברואר 2022 0
עליית מדד תשומות הבנייה משפיעה על שוק הנדל"ן בצורה דרמטית יותר מכפי שאנו מעריכים. מכיוון שהתייקרות המדד אינה משפיעה במישרין…

עיר החלונות

Posted by - 27 במרץ 2018 0
הפנינג ענק בחול המועד פסח במרכז המבקרים של מרכז הבנייה הישראלי. חוה"מ פסח  02-04.04 בימים שני, שלישי ורביעי. בין השעות…

ביקור אותנטי

Posted by - 21 במרץ 2018 0
במסגרת הפעילות העירונית לעידוד קשרי החוץ והערים התאומות אירחה עיריית נתניה משלחת מהעיר התאומה בורנמוט' שבאנגליה. ראש העיר לורנס וויליאמס…

והזוכה המאושר: ספידי גונזלס

Posted by - 27 ביוני 2018 0
צעיר בן 26 מאזור השרון זכה בהגרלה שהתקיימה בשבוע שעבר ב-22 מיליון שקלים בלוטו. ביום שלמחרת בשעה 8:00 התייצב במחלקת…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות