מחיקת חובות והפטר חלוט נוסף לתושב העיר

3 0

השבוע ביום שני בשעות הבוקר, הגיע תושב נתניה מלווה בעוה"ד אייל קורסיה ועוה"ד עמי מלול ממשרד עוה"ד אייל קורסיה ושות' לבית משפט המחוזי בלוד.

א' תושב נתניה, בן 68 מגיע למשרדי עוה"ד אייל קורסיה ושות' על מנת לקבל טיפול משפטי בחובותיו.

ל-א' חובות בגובה 1.6 מיליון שקלים, כאשר מרביתם לבנקים השונים, ספקים ואנשים פרטיים.

א' מספר כי עקצו אותו, רימו אותו ועתה נשאר עומד לבדו מול הנושים כאשר שותפו שסיבך אותו כפי שהוא מתאר, ברח ואיננו עוד.

כלל החיובים רשומים היו על שמו של א', אדם ערירי ללא ילדים, תם לב אשר נפל לעקיצה בזויה של נוכל שהשאיר אותו להתמודד מול מפלצות הגבייה של משרדי עוה"ד מהגדולים במשק.

א' מגיע לעורך דין אייל קורסיה ופורס בפניו את הסיפור מתחילתו ועד סופו, לאחר פגישה ארוכה של כ-3 שעות הוחלט לצאת לדרך ולהוביל את החייב א' לאפיק כלכלי חדש.

א' מקבל "הוראות הכוונה" מדויקות מעוה"ד אייל קורסיה ומתחיל בהפעלת "וויז" בדרך להפטר.

לאחר ש-א' מצליח לאתר את כלל המסמכים השונים והראיות הנכונות לעניינו, מוגשת בקשה לפשיטת רגל אצל כונס הנכסים הרשמי אשר מועברת לאחרי כן לבית המשפט המחוזי בלוד.

כידוע נושיו של אדם הפושט רגל זכאים להגיש תביעות חוב עד חצי שנה מהמועד בו נתקבל צו הכינוס. נושיו של א' מגישים את תביעות החוב אשר נבדקות ע"י בעל התפקיד ואשר עוברות סינון בעיניו של עוה"ד אייל קורסיה.

מוחלט לחלוק על חלק מהחובות ובקשות בעניים זה מוגשות לבעל התפקיד אשר בודק ומוצא לימים כי אכן כלל הטענות כפי שהעלה עוה"ד קורסיה, אכן נכונות ומאומתות ומשכך יש לקזז חלק מסכום תביעות החוב כבר עתה ועוד לפני קבלת הפטר.

חלק מחובותיו של א' נמחקים בזה אחר זה מהטעם שלא הוגשו תביעות חוב מטעם כל הנושים, אחרות מופחתות באמצעות עו"ד קורסיה (בפנייתו לבעל התפקיד) בשל ניפוחי ענק מטעם הנושים ושיטות מצליח למיניהם.

כעבור 18 חודשים וביום שני האחרון, מגיעה א' לבית המשפט המחוזי מלווה בעוה"ד ממשרדי אייל קורסיה ושות', בדיון הוחלט להעניק ל-א' הפטר ומחיקת חובותיו בכפוף לתשלום סך של 53,000 ₪.

א' אינו מאמין כי עתה חייו מתחילים מחדש. זה משך 15 שנים ש-א' סוחב על גבו חובות גדולים אשר אינם אפשרו לו חיי יום יום תקינים, א' היה מצוי תחת עיקולים בלתי פוסקים ותחת מגבלות קשות מאוד.

סופו של דבר ולאחר הדיון, א' מקבל הפטר לחובותיו, כלל  העיקולים וכלל ההגבלות כנגדו מבוטלות, תיקי ההוצל"פ נסגרים בזה אחר זה כאשר כ- 5 תיקים נמחקו עוד בשלבים הראשוניים של הליך הפש"ר.

הזנחת חובות ע"י אזרחים רבים תביא את האזרח למקום אחד בלבד- בור ללא תחתית.

טיפול מהיר וממקוד של עוה"ד בחובות שלכם עשוי לחסוך לכם סרבול, נזקים וכסף רב, מאידך הזנחה מצדכם תביא באופן ישיר להגדלת החובות ע"י ריביות הענק הנהוגות בהוצאה לפועל דבר אשר יקשה על עוה"ד המטפל.

משרדנו מייצג ומלווה מידי יום מאות רבים של חייבים בהוצאה לפועל ובפשיטות רגל. חייגו עוד היום לקבלת טיפול בחובות שלכם ואל תזניחו -כי יש פתרון!!!!!

לסיסמא השבועית: "לא מזניחים חובות"

משרד עו"ד אייל קורסיה ושות"-

טלפון: 050-6351208

אתר: http://www.adv-dk.co.il/

 

 

 

Related Post

באזר עם ערך מוסף

Posted by - 2 בינואר 2018 0
דיירי אחוזת פולג תרמו חפצים לבזאר נווה הדסה. סה"כ נאספו 20,000 שקלים לרכישת מכשירי כושר חיצוניים – לבקשת הילדים בנווה…

נולדה מחדש

Posted by - 14 במאי 2019 0
לקראת יום הטרשת הנפוצה הבינלאומי, מספרת מור קריאף שאובחנה לפני שנים במחלה כיצד הבריאה ממנה כנגד כל הסיכויים ובעזרת ההומאופתיה.…

השמים הם לא הגבול- פלנתניה!

Posted by - 23 באוקטובר 2018 0
הגענו לסייר בפלנתניה ובדרך עצרנו לריאיון קצר מול מנהלת הפלנתניה. שלי הרפז גרינברג, ילידה ותושבת העיר נתניה, פרשה לאחר 30…

בט'ו בשבט תעופו על עצמכם

Posted by - 24 בינואר 2018 0
  הנכם מתבקשים להדק את חגורות הבטיחות, אנחנו ממריאים!  אורח מיוחד נוחת בקניון עיר ימים – מטוס  אמתי! ובמהלך ינואר…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות