"לגישתי ולאמונתי, אסור ליפול לשגרה המשכיחה מאתנו את החלומות ואת הרצונות שלנו. בעיניי, כל יום צריך לחגוג את הנשיות… מבחינתי, כל יום הוא יום האישה"

6 0

היא רק בת 29, נשואה פלוס כלבה, שחקנית, דוגמנית, מכורה לכושר ומתנדבת סדרתית. בריאיון לעיתון השבוע בנתניה, חושפת יערה בנבנישתי את סדר היום של מצליחנית

את הריאיון עם יערה בנבנישתי ביצענו בסוג של שלט רחוק, בשעה שהיא נהנית מהחולות הלבנים של חופי תאילנד – בסוג של חופשה עם זמני חזרה לא מוגדרים. זה נשמע זוהר ומהנה, אך סדר יומה של השחקנית והדוגמנית המבוקשת, ביום-יום, כשהיא בסט צילומים, מתחיל בשעה 04:30 בבוקר ומסתיים כשהוא מסתיים.

יערה בנבנישתי (29), נשואה פלוס כלבה, שחקנית ודוגמנית, לא מוותרת על כושר גופני וגם לא על התנדבות למען הקהילה. עבורה, זה חלק בלתי נפרד מחייה.

כדוגמנית מובילה וכפרזנטורית של מותג האופנה והתכשיטים "מיכל נגרין", משלבת בנבנישתי בין עולם הדוגמנות לבין עולם המשחק. ברשימת תפקידיה האחרונים, הדמות "דריה" בסדרה שהפכה בינלאומית "פאודה", הדמות "גפן" ב-"או בוי" ובקרוב מאוד נראה אותה על המסכים בדמות "נטלי" ב-"בת אל הבתולה".

(יערה, כרגע את בתאילנד, משלבת בין הנאה לעבודה. איך בנוי הלו"ז שלך?

"כרגע, מתעוררת על הים בתאילנד… פותחת קוקוס שקטפתי מהעץ. אימון בוקר עם אור (בעלי), שחייה ומקלחת. מאכילה את הכלבים של המתחם ומתחילה לעבוד על אודישנים מצולמים לחו"ל. סוג של חופשה המשלבת הנאה וזוגיות לצד אודישנים שזה חלק בלתי נפרד מהעבודה. כחובבת קריאה, כשיש לי זמן פנוי, אני קוראת. עכשיו אני קוראת את הספר "הנני". אחרי ארוחת הצהריים אמשיך לעבוד ובשקיעה ארד עם בעלי לחוף".

איך נראה יום עבודה שלך והאם זה נכון שהוא מתחיל מוקדם בבוקר ומסתיים מאוחר בלילה?

"אכן, הימים של עבודה וצילומים באינטנסיביות גבוהה, מתנהלים קצת אחרת. אני מתעוררת בארבע וחצי בבוקר, עושה תרגול קצר של יוגה, מקלחת, ארוחת בוקר ומגיעה לסט בהתאם לשעות שנקבעו. ימי צילום הם דבר מתיש וארוך – גם בעולם הדוגמנות וגם בעולם המשחק. הכרת הדמות, הנחיות ברורות, עמידה בזמנים – הם רק חלק קטן".

mt1

על הסט למותג "מיכל נגרין". צילום רפי דלויה

יום האישה הבינלאומי, או כמו שבנתניה מציינים חודש האישה, יום אחד או 365 ימים בשנה?

"באופן אישי אני מאמינה, שאנחנו צריכים כל יום לבחור מחדש איזה חיים אנחנו רוצים לחיות. לגישתי ולאמונתי, אסור ליפול לשגרה המשכיחה מאתנו את החלומות ואת הרצונות שלנו. בעיניי, כל יום צריך לחגוג את הנשיות. כל אחת ואחת חייבת לחגוג, כל יום מחדש, את פלא הבריאה, את היכולת לעשות הכל בו זמנית והחוזק שמתבטא ברגישות. לכן, מבחינתי, כל יום הוא יום האישה"

אחת הדרכים להיחשף יותר לגישתו ולאמונתו של אדם, היא באמצעות משחק אסוציאטיבי בו ביקשנו מיערה לענות במהירות על מילים ומשפטים קצרים.

מה גורם לך אושר?

"הדבר שהכי גורם לי אושר זה שהתחתנתי עם אור, שהוא קודם כל החבר הכי טוב שלי. יחד אנחנו מעיזים לצאת להרפתקאות".

למה דווקא פעילות ספורטיבית?

"יש לי אהבה גדולה לגלות כמה חזקה אני, בגוף ובנפש. אני חושבת שמשם צמחה אצלי האהבה לכושר. זהו חלק מהליך להצליח למקסם את היכולות שלי: להיות חזקה, בריאה, גמישה".

דוגמנות או משחק?

"אני אוהבת, כל פעם מחדש, ללבוש דמות אחרת. גם בדוגמנות וגם במשחק הדבר מתאפשר. אני חושבת, שהשילוב בין ימי עבודה וצילום בתחום הדוגמנות, ולצד זה פרויקטים ארוכי טווח של משחק, עבורי זה השילוב המושלם".

התפקיד שהכי עניין אותך?

"אהבתי ואוהבת את הכל. שיחקתי עכשיו בסרט קצר, שמשתתף בפסטיבל הסרטים של בברלי הילס. גילמתי תפקיד של חשפנית עם אישיות גבולית, המנהלת מערכת יחסים מורכבת עם הלקוח שלה. אני חושבת שזה הכי רחוק שהגעתי לתוך הצדדים האפלים שלי".

זוגיות

"כשאוהבים, כשמכילים, כשמבינים, כשמשתפים, כשצועדים זו לצד זה יחד, הכל אפשרי. סקרנות הדדית טבעית, שיתוף וכמו שאמרתי מקודם: אסור ליפול לשגרה המשכיחה מאתנו את החלומות והרצונות. ואם אפשר לעשותם יחד, זו רק ברכה אמיתית".

תמונה ראשית: על סט למותג "מיכל נגרין". צילום רפי דלויה

Related Post

מחירי הדירות בשנה החדשה

Posted by - 29 בספטמבר 2022 0
מגמת מחירי הנדל"ן והדיור בישראל נמצאת בעליה מתמדת כבר למעלה מעשור. אין שום תוכנית ממשלתית ארוכת טווח שיכולה לעצור את…

גילוי מוקדם מציל חיים

Posted by - 9 באוקטובר 2018 0
עיריית נתניה פועלת למען הגברת המודעות לסרטן השד: בנין העירייה נצבע בוורוד ויתקיימו הרצאות ובדיקות רפואיות לגילוי מוקדם לעובדות המעוניינות…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות