מקומונים בשרון מקומונים בנתניה מקומונים בחדרה מקומונים בקרית השרון פולג ימים השבת בנתניה

טור דעה – מנחם אילוז

חלון הראווה של החנות הוא הפנים של העסק. אנשים אוהבים להתבונן בחלונות הראווה, זהו הפרסום הראשוני שלכם, זאת התדמית שמשודרת בזמן אמת ללקוח הפוטנציאלי.

חלון הראווה קונה לכם זמן יקר לקידום העסק, זמן  שבו הלקוח המזדמן יעצור, יתבונן, יכנס ויקנה.

חלון הראווה דורש עיצוב מקצועי, רצוי להתייעץ עם אנשי מקצוע איך לעצב את חלון הראווה כך שישקף את החנות בצורה הכי יעלה , הכי תואמת את אופי החנות והכי מתאימה לעיצוב הסביבתי. אתם חייבים להיות מעורבים לחלוטין בעיצוב, להדריך את המעצבים למה אתם שואפים, מה מבין הפריטים להדגיש יותר, צבעים ששולטים, תאורה מועדפת, רקע מתאים, בובות להדגמה, אביזרים בולטים נלווים המתאימים לאופן בית העסק כגון: אופנים, אופנוע, עגלה וכדומה, לבנות יחד את העיצוב המושלם. אם תפנימו שהעיצוב הוא הפנים שלכם ושל העסק, תוכלו להקים חלון ראווה משכנע ומוכר.

רצוי לתייג את המחירים בחלון הראווה כך שהקונים יודעים למה לצפות וחווית הקניה תהיה מהנה ופורייה גם לבעל העסק וכמובן ללקוח. המחירים חייבים להיות משולטים באופן ברור, מיקום בולט צמוד למוצר.

חשיבות נוספת ולא פחות חשובה היא הכניסה לחנות: פתח רחב, מאוורר, מואר, ללא מכשולים, מותאם לנכים, מוצרים מפתים כבר בכניסה. אם החנות גדולה, שילוט מתאים להדרכה ברורה על אופי ומיקום המוצרים.

פנים החנות צריך להשאיר את הלקוחות להתעניין במוצרים בחנות. קירות צבועים, מידוף חדיש וחזק, מחירים על כל מוצר, הדרכה מילולית קצרה לכל  מוצר, כך שהלקוח יתרשם שהחנות רצינית ויש על מי לסמוך. כמובן שמיזוג אויר, מתקן שתיה וחדר שירותים מבטיחים נוחות קניה ללקוח.

רצוי שרוב שטח החנות יהיה מיועד למכירה, הרי הלקוח נכנס לקנות וכאן נכנס לתמונה המוכר שאף הוא גורם מכריע במכירה, נותן השירות חייב להראות נוכחות מרשימה, הקפדה על לבוש הולם, הדרכה מכוונת, זיהוי רצונות, הצגת המוצרים, והפעלת כושר מכירה גבוה.

כניסת הלקוחות לחנות בזכות התפאורה החיצונית ,וקניית המוצר בזכור אופי החנות והתנהלותה הנכונה היא המפתח למכירה מוצלחת.שיהיה בהצלחה.

 

תגובה אחת

  • מנחם אילוז says:

    תודה לעיתון שחובר לעסקים ולעצמאים בנתניה על הבמה להעברת
    מסרים ומידע ישר כח.

העלו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן