הסדרי חנייה חדשים ובחינם

4 0

על רקע מצוקת החנייה הנגרמת בגין חניית רכבים ללא תזוזה וגרוטאות למכירה, שונו הסדרי החנייה באזור התעשייה הישן; הבשורה הטובה: חנייה חינם לבעלי מדבקת תושב, לחילופין הנחה.

בעקבות מצוקת חניה באזור התעשייה הצפוני – קריית אליעזר, הנגרמת בגין חניית רכבים ללא תזוזה וגרוטאות למכירה, הודיעה עיריית נתניה על שורה של צעדים. מצד אחד הגברת האכיפה והגברת הפעילות נגד גרוטאות ורכבים ללא תזוזה. במקביל, שינוי הסדרי החנייה. לעיתון השבוע בנתניה נמסר, כי ראש העירייה מרים פיירברג-איכר וממלא מקומה, אלי דלל, המשמש כממונה על התחבורה, הנחו להפעיל הסדרי חנייה חדשים בשורה של רחובות.

על פי ההסדר החדש, שנבחן בוועדת התנועה העירונית ואושר, יש לאפשר חניית חינם ברחובות הצבועים בכחול-לבן באזור התעשייה הצפוני לבעלי מדבקת תושב. כמו כן תותר חניית חינם גם בחניונים המסומנים על ידי שילוט (כמו ברח' האורזים). ההסדר, כך נמסר, תקף לכל הרחובות באזור התעשייה קריית אליעזר – פרט לרח' הראשי, רחוב פנקס דוד, בו תינתן הנחה בגובה של 50% בדמי החניה לתושבי נתניה. דו"חות יירשמו רק באיסורי חנייה.

החלטה ברוח זו התקבלה, כאמור, בוועדת התנועה העירונית בעקבות תלונות רבות שהגיעו לעירייה מצד אזרחים ובעלי עסקים על מצוקת חנייה באזור. ההחלטה תיכנס לתוקפה החל מהראשון לאפריל השנה.

מעיריית נתניה נמסר בנוסף, כי "מדבקת תו תושב ניתן להנפיק במשרדי היתרי חניה ברח' תל חי 8, בשירות הווטרינרי ברחוב הרכב 12 וכן במוקד העירוני ברחוב הצורן 2. עלות תו תושב הינה 18 שקלים לשנה. תושבי חוץ יוכלו לרכוש מנוי חנייה חודשי בעלות של 150 שקלים לשימוש בחניונים".

 

Related Post

לזכרו של מילן רייך ז״ל

Posted by - 24 באוגוסט 2021 0
השבוע הלך לעולמו מילן רייך. מאת טלי מולנר, סגנית ראש העיר וממונה על הרווחה בנתניה. מילן, ניצול שואה קורבן נוסף…

נולדה מחדש

Posted by - 14 במאי 2019 0
לקראת יום הטרשת הנפוצה הבינלאומי, מספרת מור קריאף שאובחנה לפני שנים במחלה כיצד הבריאה ממנה כנגד כל הסיכויים ובעזרת ההומאופתיה.…

על מעצרים לא צפויים

Posted by - 15 בינואר 2019 0
"הצטרפתי לנסיעה עם חברים לנשום אוויר ומצאתי את עצמי מרצה עונש מאסר… בשחרור לא הבנתי אם אני עדיין בכלא או…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות