בשורה משמחת למתגוררים בדיור הציבורי- מעתה יוכלו הדיירים לרכוש את הדירות בהנחות ענק!

4 0

ביום 5.3.2018 הוארך תוקפו של חוק הדיור הציבורי [זכויות רכישה] כך שבעצם אזרחים המתגוררים בדיור הציבורי כדוגמת דירות עמידר, יהיו זכאים ככול ויש ביכולתם, לרכוש את הדירה בה הם מתגוררים ע"י הגשת בקשה לרכישה בהתאם לתנאים.

אז מי באמת זכאי לרכוש?

בהתאם להוראות חוק הדיור הציבורי, זכאים יהיו לרכוש הדירות, דיירים אשר התגוררו בפועל בשיכון הציבורי במשך תקופה של לפחות 5 שנים ומעלה ואין זה משנה באיזו דירה,

כמו כן ואף אם בחלק מהתקופה לא באמת התגוררתם בנכס מחמת העובדה כי נכנסתם לרשימת המתנה, ברי כי תקופת ההמתנה תיחשב כאילו גרתם בשיכון ציבורי משך כל אותה תקופת המתנה.

על מנת שתוכלו לרכוש הנכס, יש להצטייד בתעודת זכאות אשר אותה מקבלים מאת המרכז לסיוע בשכר דירה.

מיד לאחר שעוה"ד סייע והשיג עבורכם תעודת זכאות תקפה תידרשו למלא טפסים לרכישת הנכס כאשר על הדירה יינתנו 2 שמאויות על מנת לעמוד עד כמה שניתן בשווי הנכס.

תנאי הרכישה

מיד לאחר עריכת שמאות לנכס וקביעת שווי עוה"ד המטפל יקבל לידיו את תנאי הרכישה שלכם בה יפורטו כלל התנאים עליכם למלא לצורך הרכישה.

איך מגישים בקשה לרכישה?

עוה"ד המייצג אתכם ידאג להגיש הבקשה לרכישת הדירה וזאת לאחר 12 חודשים מיום קבלת תנאי הרכישה.

סכום ההנחה לו תהיו זכאים יופחת ממחיר הדירה וסכום זה יהפוך למענק לאזרח ללא צורך להחזירו, מה שיביא לרכישת הדירה בהנחות משמעותיות.

איך רוכשים אם לדייר אין כסף?

היה ואדם זכאי לרכוש דירה מהדיור הציבורי, יוכל לגשת לבנק לצורך קבלת הלוואה לרכישת אותה דירה, ויודגש כי ככול ואכן הזכאי פנה לבנק לטובת קבלת הלוואה לרכישת דירה בדיור הציבורי, לא יוכל הבנק לגבות ריביות כראות עיניו ועליו לעמוד בתנאי החוק כך שהלכה למעשה שיעור הריבית הצמודה למדד, לא תעלה על 4.5% לשנה למשך 15 שנים.

משרד עו"ד אייל קורסיה ושות"-

טלפון: 050-6351208

אתר: http://www.adv-dk.co.il/

 

 

Related Post

נדל"ן: משקיעי נתניה מפתיעים

Posted by - 6 באוגוסט 2019 0
דו"ח הכלכלן הראשי באוצר: המשקיעים בנתניה רוכשים דירות יקרות יותר בהשוואה לזוגות הצעירים; עו"ד דוד אזולאי: "ההתמקדות במרכז העיר לצד…

חגיגה פדגוגית

Posted by - 28 בפברואר 2018 0
  "הפרעות קשב וריכוז" (עם אברי גלעד) "שיימינג באינטרנט" (עם דרור גלוברמן) "הפסיכולוגיה של הספורט" (עם ירדן ג'רבי) "בתי ספר…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות