כיצד להישאר חטובים גם בחורף?

4 0

החורף פה במלוא עוצמתו. גשם, שמיים אפורים וטמפרטורות נמוכות, ורובנו רק רוצים לזחול מתחת לפוך עם שוקו חם. עם זאת, חשוב  לשמור על הכושר ועל הבריאות גם בתקופת החורף, וניתן לעשות זאת גם בלי לצאת מהבית ומבלי שנצטרך להתמודד עם הקילוגרמים העודפים באביב שכבר ממתין מעבר לפינה.

כך ניתן  לעבור את החורף בשלום ולשמור על גזרה חטובה:

התאמנו בבית – מחקרים רבים מצביעים על כך שפעילות גופנית מקושרת לירידה בתסמיני דיכאון, חרדה, מונעת מחלות המאפיינות את עונת החורף ומהווה מרכיב חיוני בשמירה על חיים שמחים ובריאים.

לא חייבים להירטב בגשם או לקפוא מקור כדי לשמור על כושר ולשרוף קלוריות גם בחורף. ישנם תרגילים שניתן לבצע גם בבית, ללא ציוד מתוחכם – גם באמצע הסלון. השמיעו מוזיקה קצבית, לבשו בגדי ספורט ואתם מוכנים. תוכלו לבנות תוכנית אימונים ביתית הכוללת אינטרוולים של ריצה קלה במקום, עלייה וירידה במדרגות (אם ישנן כאלה) ושילוב תרגילי כוח בסטים מחזוריים. ישנם גם מאמני כושר רבים שישמחו להגיע אליכם הביתה.

הרבלייף - כיצד להשאר חטובים גם בחורף. צילום - יחצ הרבלייף (4)

הקפידו על שתייה מספקת – בחורף, תחושת הצמא פוחתת; גם החימום גורם לאיבוד נוזלים ולהתייבשות. היו מודעים לכך והקפידו על שתייה מספקת. אם אינכם מסוגלים לשתות מים בכמויות גדולות תוכלו להמיר אותם בחליטת תה ללא סוכר, מים חמים עם נענע, לואיזה או לימונית. נסו גם את תרכיז האלוורה של הרבלייף, המעניק למים טעם מרענן ומסייע לשתות יותר. זכרו גם שלעתים אנו מתבלבלים בין תחושת צמא לתחושת רעב, לכן אל תוותרו על מכסת הנוזלים המומלצת, לפחות כ-10 כוסות מים ביום.

 

שמרו על תזונה נכונה – בחורף אנו נוטים לאכול יותר ולבחור במאכלים כבדים ו'מנחמים', שהם לרוב עתירי קלוריות. גם השהות הרבה בבית גורמת לנו לפתוח יותר את המקרר. לכן, הקפידו על תפריט עשיר בפחמימות מורכבות דוגמת עדשים, בורגול, קוואקר ובחלבונים איכותיים שיעניקו לכם תחושת שובע לאורך זמן. ניתן לתבל את האוכל בתבלינים מחממים דוגמת קינמון, ציפורן, שום, ג'ינג'ר, מוסקט ועוד. רעבים לחטיף מתוק במזג האוויר הקר? אל תשכחו את חטיפי החלבון של הרבלייף!

הרבלייף - כיצד להשאר חטובים גם בחורף. צילום - יחצ הרבלייף (5)

הקפידו על לבוש מחמיא – גם כשקר, הקפידו על לבוש אופנתי ומחמיא. כך תקבלו מוטיבציה לשמור על הגזרה, תזכו למחמאות ולא תהיו 'מופתעים' כאשר החורף יסתיים ויגיע הזמן להשיל את השכבות.

השלימו שעות שינה – בחורף, אמצו הרגלי שינה מוקדמת שתסייע בחידוש הכוחות. שינה מספקת מפחיתה רעב, מסדירה תהליכי עיכול ומסייעת בשמירה על משקל תקין. הקפידו על 7 שעות שינה לפחות.

זכרו – החורף הישראלי קצר במיוחד. באמצעות הקפדה על מספר כללים פשוטים תוכלו לשמור על כושר גם בעונה הקרה ולהגיע מוכנים מתמיד לעונת בגדי הים הקרובה.

 

הרבלייף - כיצד להשאר חטובים גם בחורף. צילום - יחצ הרבלייף (1)

 

צילום: יח"צ

Related Post

"בשבילנו אתם אלופים"

Posted by - 22 במאי 2019 0
חנות השעונים 'אסטרל' מפרגנת בגדול לקבוצת הכדורגל מכבי נתניה ובהמון אהבה, ביום שישי האחרון אסטרל אירחה את שחקני מכבי נתניה…

הבית של הטיפוס הישראלי

Posted by - 28 בדצמבר 2022 0
קיר טיפוס לאומי ראשון החל להבנות במכון וינגייט ב-2.5 מ' ש' המתקן יוקם לצד שורת מתקנים נוספים המשודרגים בימים אלה…

החברה לספורט ופנאי

Posted by - 25 בנובמבר 2022 0
החברה לספורט ופנאי קיימה ביום שלישי השבוע מפגש ראשון של כלל האגפים העתידים לעבור בקרוב לניהולה. ראש העיר, מרים פיירברג…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות