כבוד מלכים למוקי

3 0

אלוף העולם בג'ודו, שגיא מוקי, זכה לכבוד מלכים – בקבלת פנים חגיגית לו ולמאמן נבחרת ישראל אורן סמדג'ה

מאת יאיר אברהם

עיריית נתניה ערכה קבלת פנים חגיגית לכבודם של שגיא מוקי, אלוף העולם בג'ודו 2019  ומאמן נבחרת ישראל, אורן סמדג'ה, המלווה את שגיא לאורך השנים, כבר מגיל צעיר. 

מוקי, אשר כל חייו התאמן במועדון ג'ודו בעיר תחת מאמנו האישי ומאמן נבחרת ישראל אורן סמדג'ה, הינו אחד מסמלי הספורט הישראליים הבולטים בארץ ובעולם. הוא הישראלי הראשון מבין הגברים שזכה בתואר אלוף העולם בג'ודו, כאשר גם הישראלית הראשונה שזכתה בתואר אלופת העולם, ירדן ג'רבי, גדלה וחונכה בנתניה.

הטקס נערך בפלנתניה בנתניה, במעמד ראש העיר, מרים פיירברג- איכר וחברי מועצת העיר, ובמעמד שגריר יפן בישראל קואיצ'י אייבושי ורעייתו מוטקו אייבושי, יו"ר איגוד הג'ודו בישראל משה פונטי, מנכ"ל האיגוד נועם גרינברג, וכמובן בני משפחה וחברים ובהנחיית שדרנית הספורט והעיתונאית מירי נבו.

"אני מאוד מתרגש, יש פה מקבץ של האנשים החשובים בחיי. אני רוצה להודות לראש העיר שמגיל קטן מלווה אותי", אמר שגיא מוקי הנתמך על-ידי עיריית נתניה וכן ספונסרים שחלקם השיגה עבורו ראה"ע פיירברג: "אני שומע על ספורטאים רבים שרוצים לעבור לעיר נתניה בזכותך".

"למאמן שלי, אורן סמדג'ה שמכיר אותי, על הדרך הארוכה שאתה עובר איתי. לספונסרים שלי על הליווי והתמיכה, השקט שלכם עוזר לנו להתרכז אך ורק במטרה וכמובן להוריי המדהימים", סיכם שגיא מוקי ואמר: "הרבה שואלים אותי אם הייתי מצליח להיות אלוף עולם לולא הפציעה שלי, הייתי קרוב לפרישה וזה דווקא הוסיף לי מוטיבציה"

מאמנו, אורן סמדג'ה, אמר: "למרות התארים הרבים שלי, היה חסר לי תואר אלוף עולם ואני חלחלתי את זה לספורטאים שלי ושגיא ספג זאת מגיל צעיר שהגיע אליי… נתניה היא מודל לכל עיר בארץ: מודל להצלחה שכל ראש עיר חייב לאמץ אותו. הדרך בה תומכים בספורטאים ודואגים לספונסרים, שנותנים לספורטאי את היכולת להתאמן בשקט נפשי. נתניה מציגה שני אלופי עולם בג'ודו: ירדן ג'רבי ושגיא מוקי. יש לי חלום להקים בית לאומי לג'ודו מקווה שזה יהיה כאן בעיר נתניה".

ראש העיר, מרים פיירברג- איכר, אמרה "בחרנו לחגוג את תואר אלוף העולם יחד עם שגיא והמאמן אורן סמדג'ה דווקא בפלנתניה – במקום בו השמיים הם הגבול. העיר נתניה גאה בספורטאים שלה ואלה הם פירות השקעתנו. אני מכירה את שגיא מגיל צעיר מאוד, היו לנו ציפיות ממנו, אך ללא ספק הוא התעלה על כולם. עיר שלמה מחזיקה לו אצבעות לקראת אולימפיאדת טוקיו 2020".

Related Post

מנצסטר סיטי נגד ריאל מדריד

Posted by - 23 במאי 2023 0
אז השבוע כל חובבי הכדורגלראו איך מנצסטר סיטי ׳מפרקת׳ את ריאל מדריד.שליחנו, מתן נגרין היה שם לסקר לנו נגרין: ״זה…

משחק מושלם

Posted by - 25 ביוני 2019 0
במסגרת טורניר הטניס הבינלאומי שהתקיים השבוע והופק על-ידי איגוד הטניס בישראל בשיתוף עיריית נתניה – אגף הספורט ומועדון טניס מכבי…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות