יש הוקי קרח בשרון – נחנך הקרח בארנה הגדולה בישראל

8 0

למעלה מ-70 שחקני הוקי חנכו את הקרח בטורניר. הארנה הממוקמת באזור תנובות, נבנתה בסטנדרטים המתאימים לליגת ההוקי קרח ולאירוח תחרויות בינלאומיות בהחלקה אמנותית

מאת יאיר אברהם

72 שחקני הוקי קרח מחולקים ל-24 קבוצות של שלושה שחקנים, חנכו ביום שבת בשרון את משטח הקרח בארנה הגדולה בישראל OneIce arena .

השחקנים לקחו חלק בטורניר 3X3 שבו בכל קבוצה יש שלושה שחקנים ובכל משחק משחקים שתי מחציות של 12 דקות כל אחת, (בהוקי רגיל משחקים שלושה שלישים בני 20 דקות כל אחד ועל הקרח נמצאים שוער וחמישה שחקני שדה).

הארנה שהיא הגדולה והמשוכללת שקמה בישראל ממוקמת באזור התעשייה של מושב תנובות (10 ק"מ מזרחית לנתניה בסמוך לכפר יונה בדרך המובילה לכביש 6) הושקעו בה למעלה מ-35 מיליון שקלים והיא תיפתח לקהל הרחב בראשית החודש הבא.

הארנה המשתרעת על פני כ-5000 מ"ר , וכוללת שני מגרשי החלקה, המרכזי עומד בתקנים הבינלאומיים המחמירים של תחרויות ההחלקה ושל ליגת ההוקי האמריקנית ה-NHL, ולצדו מגרש נוסף במידות קטנות יותר. במגרש המרכזי מוקם יציע שיוכל להכיל כ-1500 צופים.

היזמים שהקימו את הארנה החליטו לעשות זאת ללא סיוע של גורמים ציבוריים וכבר השבוע חנכו אקדמיה להוקי קרח אליה נרשמו למעלה ממאתיים ילדים ובני נוער מאזור השרון שהחלו באימונים. לצד האקדמיה להוקי נפתחה במתחם גם אקדמיה להחלקה אמנותית. במסגרת שתי האקדמיות יתקיימו חוגים לילדים, לבני נוער ואפילו למבוגרים אשר יבקשו ללמוד להחליק ואו לשחק הוקי, כאשר בנוסף להוקי לנשים ולגברים, יתקיימו גם אימונים לקבוצות נכים.

לצד האימונים המקצוענים, הארנה תיהיה פתוחה גם לקהל הרחב, ותציע שיעורי החלקה על הקרח ופעילות פאן לכל המשפחה.

מאחורי המיזם עומדים אלי אברמוביץ’ ופבל (פשה) לוין, אשר הקימו את One Ice Group, שניהם מביאים עימם ניסיון עסקי רב, וידע עשיר בתחומי הספורט בכלל ובתחום ההוקי בפרט.

אברמוביץ' הוא איש עסקים שמעורב בענף ההוקי בישראל כבר קרוב ל-20 שנה, בתחילה כהורה, ואח״כ כשותף עסקי ומנכ״ל האקדמיה להוקי קרח והוקי רולר.

פשה לוין הוא המנהל המקצועי שלOne Ice Group, בעברו הוא היה ספורטאי מקצועי בלטביה, ועם עלייתו לישראל היה בין מייסדי ענף ההוקי רולר בארץ, כשהקים את “בית הספר להוקי קרח ורולר” בשנת 1995 והוא נחשב למאמן המוביל בישראל בתחום.

לוין: "התרגשתי מאוד לראות עשרות שחקני הוקי קרח ועוד מאות אוהדים שבאו לחנוך איתנו את הארנה. יש רבים שרוצים לשחק הוקי בארץ, רק שעד היום הם היו צריכים לנסוע עד מטולה כדי לשחק וזה היה מאוד קשה. עכשיו יש להם בית במרכז הארץ".

תמונה ראשית: צילום נאור מרק

Related Post

מדליסטים אולימפים גאוות נתניה

Posted by - 11 באוגוסט 2021 0
רז הרשקו ושגיא מוקי חזרו הביתה בטקס קבלת פנים חגיגי עם חזרתם מאולימפיאדת טוקיו.  ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, קיימה…

החברה לספורט ופנאי

Posted by - 25 בנובמבר 2022 0
החברה לספורט ופנאי קיימה ביום שלישי השבוע מפגש ראשון של כלל האגפים העתידים לעבור בקרוב לניהולה. ראש העיר, מרים פיירברג…

מתחדשים

Posted by - 2 במאי 2023 0
היכל הספורט למשחקי כדורסל ולמופעים בנתניה, אוטוטו מוקם בעיר. התכנון אושר על ידי איגוד הכדורסל וכן על ידי מפעל הפיס,…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות