מה קורה במערכת החינוך בנתניה?

8 0

נתניה: כיתות א' – ג' יחזרו ביום ראשון הקרוב (3.5) ללימודים. כיתות יא' – יב' יחזרו ביום שלישי הקרוב (5.5). ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, הנחתה את מינהל החינוך מבעוד מועד להיערך ולהתכונן לפתיחה מדורגת של מוסדות החינוך בעיר, זאת בהתאם למתווה ולתקנות של משרדי החינוך והבריאות.

פיירברג-איכר: "למרות הקשיים הצפויים והסוגיות שאין להן בשלב זה מענה, הנחיתי את כל הגורמים המקצועיים להיערך לקבלת התלמידים ביום ראשון ובדגש-שמירה על בריאותם. בכך נאפשר חזרה הדרגתית לשגרת החיים להבראת המשק כשבראש מעייננו טובת הילדים, זאת על אף הקשיים שצפויים לנו כאמור, אשר טרם קיבלנו עליהם מענה ממקבלי ההחלטות".

בשלב זה יחזרו ללימודים כ – 10,000 תלמידי א' – ג' בעיר, הלומדים ב- 53 בתי ספר וב – 389 כיתות.
חדר מצב יוקם ביום ראשון על הבוקר, על מנת לעקוב מקרוב על החזרה ללימודים.

*לגבי חזרתם של תלמידי כיתות יא'- יב' יצויין כי טובה דולב, ראש מינהל החינוך העירוני, מברכת על ההחלטה ומתכוונת להיערך ליישומה כבר ביום שלישי הקרוב (5.5).

  • החינוך המיוחד ימשיך לפעול במתכונת של השבוע האחרון.

*בשלב זה, יתר התלמידים ימשיכו במתכונת הלמידה מרחוק.

לקראת החזרה, ביצעה העירייה ניקיון במוסדות החינוך בעיר ואף עבודות גינון וניכוש העשבייה שצמחה בחודשיים האחרונים בחצרות בתי הספר.
במקביל הצטיידו בתי הספר בערכות מיגון, לרבות מסיכות, אלכוג'ל וכן סבוניות עם נוזל חיטוי. כמו כן יותקן שילוט עם הנחיות לצוותי ההוראה וכן לתלמידים, להגברת המודעות לשמירה על ההיגיינה.

ברמה הפדגוגית – נערכו מנהלי בתי הספר וצוותי הוראה להכנת מערכת שעות לכל אחת מקבוצות הלמידה, תוך הקפדה על שילוב לימודים במקצועות הליבה ומעבר לכך – מתן מענים חברתיים, תנועתיים וריגשיים. מטרת הלמידה כפי שהוגדרה על ידי מנהלת אגף היסודיים במינהל החינוך: צמצום פערים בקריאה וכתיבה, תוך תמיכה וסיוע ריגשיים לילדים הרכים, לנוכח המצב המשברי.
יצויין כי התכנית בנושא גובשה בשיתוף פעולה עם הפיקוח הכולל במשרד החינוך, הפיקוח על הייעוץ החינוכי וכן השירות הפסיכולוגי-חינוכי בעיריית נתניה, כאשר מנהלי בתי הספר ימשיכו לקבל מענה פרטני לכל סוגיה שתעלה, תוך שמירה על קשר הדוק, ליווי מקצועי מצד מינהל החינוך העירוני והפיקוח במשרד החינוך.

תמונה באדיבות: pixabay

Related Post

אלופי הסייבר הארצי מנתניה!!

Posted by - 5 בפברואר 2024 0
10 מתלמידי יב' במגמת התוכנה באורט גוטמן, אשר העפילו לשלב הגמר של האליפות הארצית בתחום הסייבר של "מגשימים"- קטפו את…

מתכוננים לחזרה ללימודים

Posted by - 10 באוגוסט 2021 0
לקראת פתיחת שנת הלימודים- בדקנו כמה יעלה לנו סל מוצרים לבית הספר. בהנחה ולא יהיו שינוים בתוכניות ובספטמבר מוסדות החינוך…

זוכרים את הנופלים

Posted by - 29 בינואר 2019 0
עשרות תלמידי בית הספר ריגלר בנתניה יוצאים מידי שבוע למיזם "חלקה טובה", במהלכו הם פוקדים בתי עלמין צבאיים, מלווים את…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות